1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb bij previews gelezen dat deeltje 3 nog bruter wordt. :)
     
  2. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
  3. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon zo verschrikkelijk mooi man. Ze weten het gewoon keer op keer te verbeteren. Dat er nu zeg maar een soort enemy territory mode in zit lijkt me ook echt wel vet (met die kits). De nieuwe gametype war lijkt me ook erg goed, kortom een must have voor mij :)
     
  4. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Van welke engine maken ze eigenlijk gebruik...van een verbeterde cod2 engine??
    Het ziet er bruut uit :)....ondanks enkele low-res textures als je tegen een muurtje/auto staat bijv.
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zag er echt vet uit, als de multiplayer niet zoveel lag bezit word ie echt hemels!
     
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ook met je verbinding te maken.
    Bij Amerikanen is het vaak zo dat ze waardeloze snelheden hebben. Dat had je vooral bij MotoGP. Ze stuiterden over de baan.

    Als je dit spel online met NL-ers / Europeanen speelt, zal er weinig lag zijn.
     
  7. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt toch een interessante game daar BIA pas op z'n vroegst in april 2007 komt, misschien zelfs pas 2e helft 2007....

    Ik ga m gewoon in de pre-order gooien... Gears er nog bij en dan evt nog Vegas... en dan kenne we weer even vooruit... PES6 is toch een tegenvaller...
     
  8. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook een tijdje geleden besteld.
    Ik hoop dat de voertuigen niet teveel veranderen aan het spel, want de MP van CoD vind ik echt Top! Meer moet dat niet zijn.
    Ook hoop ik dat het niet teveel chaos is met zoveel gelijk online.
     
  9. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een upload van 260 en hoop dat ze net als COD2 de servers van topkwaliteit zijn!
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    CoD 3 is toch online 12 v 12 he?
    Op zich wel balen voor kleinere clans. clan waar ik in zit DtS heeft bv niet genoeg members dan om clanwars te spelen. En om met minder man te spelen werkt dan niet echt lekker op zo'n grote maps.
    DtS moet dus maar op zoek naar nieuwe leden: interesse check: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=90122

    Trouwens ik denk dat al die nieuwe wapens en voertuigen niet positief uitpakken online. De echte schietskills zoals bij CoD2 krijgen steeds minder invloed en dat is juist belangerijk
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Kampioenschappen worden nooit gespeeld met 12 v 12. Meestal 2 vs 2 1 vs 1 of soms 4 vs 4. Daarom zijn er denk ik veel kleinere clans.
     
  12. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hoe is dat eigenlijk om een fps online te doen op een console. Dat is toch echt moeilijk om snel goed te richten of niet ?
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het leuker op een console. Misschien is het moeilijker en hebben mensen op computers voordeel. Maar het wordt pas echt stoer binnekort (jaartje ofsow) dan moeten de console spelers zichzelf bewijzen. Dan komen er games waar je 360 tegen pc kan.
    Ik vind dat wel leuk dan is de uitdaging groter :)
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Bij CoD2 is het bijna altijd 4 v 4 omdat meer niet kan. Soms 3 v3 maar minder heb ik nog niet gezien. Bij CoD3 zijn maps veel groter dus dan kun je echt niet met 3 v 3 of 4 v 4 gaan spelen.
     
  15. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet aantepassen dan met hoeveel man je een map kan draaien?
    Ik kijk enorm uit naar deze game :)
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik denk dat meeste clan matches tog wel met 4 vs 4 ofzo worden gespeeld.
     
  17. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    OXM is de eerste die Call of Duty 3 een punt heeft gegeven... o.a. PES6, Fifa en de nieuwe need for speed werden gereviewed... Call of Duty 3 was echter de grote winnaar... een 9!

    Hij staat inmiddels in pre-order :)... Zal lastig worden, heb een behoorlijke achterstand op de die-hard CoD2 spelers....
     
  18. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik moet denk ik ook even wennen aangezien de pc versies toch HEEL anders zijn online haha ;)
     
  19. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoop met dit spel (en GoW) eindelijk een goede multiplayer titel voor Live te hebben! (is natuurlijk persoonlijk hé wat een goede titel is;))
     
  20. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al bekend waar CoD3 goedkoop is te pre-orderen? (op play asia na dan) Goed koopste tot nu toe is hier via xbw voor €55,-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina