Ik heb de gewone xbox dus niet de 360. nu is mijn controller kapot. ik heb overal gezocht en nergens kun je ze meer kopen, ja wel van de 360. maar voor de mijne niet. overal in nederland uitverkocht. hoe kan dat nou??? kun je een controller van de 360 soms ook aansluiten op de oude?? nou kan ik dus helemaal niets meer
Ten eerste natuurlijk, welkom om het forum. Ik zal je min of meer geruststellen; er zijn zat mensen die nog wel een controller over hebben liggen. Dus als je een beetje op marktplaats kijkt, of een [GEZOCHT] topic in de X-bazaar plaatst, moe t dat goed komen. Ik wens je veel succes met zoeken, voortaan wel je topic titel wat duidelijker maken
sorry voor mijn korte topic titel, maar ik kan het op marktplaats dus ook niet vinden, ja alleen moet je er een xbox bij kopen. in de winkel heb ik dus helemaal gween kans?
Kansloos ben je niet, zeker bij een zaak als Media Markt. Maar plaats gewoon een thread in xbazar (hier dus), met als titel '[GEZ] Xbox 1 controller' oid. Vermeld trouwens welke controller je zoekt, de kleine S of de grote.
Ik heb bij de Mediamarkt vaak genoeg controllers voor de oude xbox zien liggen. Dus misschien daar maar is langs gaan...
Is de controller niet meer te repareren? die van mij was ook kapot, zat ergens een kabelbreukje, controller los gemaakt, kabel ingekort en vastgesoldeerd, en het werkt weer