Welke 3rd party controllers hebben jullie allemaal al in de winkel zien liggen?? -IK heb bij frs een controllers van GT LIne (ofzo) gezien. (ziet er een beetje crap uit) -En ik heb nog een controller gezien bij dixons (weet niet meer welk merk) Verder ben ik nog helemaal geen 3rd party controllers tegen gekomen. deze lijkt mij trouwens heel fijn maar ik heb hem nog nergens gezien
Van die U Pad is nog geen datum bekend waneer die in Europa uitkomt.. helaas.. lijkt mij namelijk ook wel flex ding
Mja, iemand die ik ken vindt de Thrustmaster controller (die veel op de orginele lijkt) fijner dan de orginele. Ik weet het niet, ik heb pas 5 minuutjes de orginele in mijn handen gehad dus kan er niet veel over zeggen, maar de orginele bevalt me prima.
je bedoelt die groene doorzichtige? Ik wil die japanse xbox controller! Vaak is het zo bij die imitatie controllers dat die knopjes/sticks zo crapy gemonteerd zijn dat ze te los zitten. Als je dan met je controller rammelt hoor je alle knoppjes ect rammelen. aan zijn die dingen vaak minder gevoelig, maar ze zijn wel goedkoper. Het is een uitkomst voor vrienden/broertjes die nog niet echt kunnen gamen en op die controllers lopen te rammen bij een vechtspel. en als je dat ding dan later pakt is ie zeik nat van de zweet. :r
heeft hier iemand die GT-Line controller? Zo ja, kan je er dan wat over vertellen? of hij goed in de hand ligt en dat soort stuff. En heeft die rumble? (denk het niet, maar vraag het toch maar)
Ik heb die GT-line gratis bij de aankooop van mijj X-box gehad toen in hem bij de FRS kocht. Voor mensen die een ps2 gewend zijn is ie handig omdat die knopjes dan wat fijner zitten (vriend van me speelt daarom ook het liefst met de liner) Echter ben ik niet te spreken over de kwaliteit. Het 'Y' begint nu al naar een paar potjes DOA3 slecht te reageren. Ik heb ook een extra MS controller erbij gekocht en daar is niks mis mee. Als ik weer geld heb en de kleine europese is uit dan koop ik die 2 stuks. En gaat de Gt liner naar iemand anders denk ik.
Ik heb de GT Line ook en das helemaal geen slecht controller hoor... Maar om nou te zeggen dat ie beter is als de official? Nee, maar wel voor anderen die mee willen doen Scheelt ook wat in de prijs natuurlijk... BTW hij heeft wel gewoon een trilfunctie, maar de triggers zijn niet zo flex als de official... ik heb hem ook van FRS
Bij de MM in het Alexandrium te Rotterdam heb ik diverse controllers gezien, varierend van 29,- tot 49,-. Het enige verschil is de kleur en de layout, hoewel de verschillen daarin erg klein zijn. Ik heb zelf gewoon de MS controller erbij gekocht, dan onstaat er ook geen gezeur over wie welke controller neemt. Als je kleinere handen hebt is een controller van een ander merk wellicht makkelijker. Soms zitten de knopjes e.d. iets dichter bij elkaar. Jammer alleen dat er geen extra functionaliteit op zit dan.
nou er zit echt wel verschil tussen die 3rd party dingen.. al die madcatz gevallen zuigen gewoon, thrustmaster is nog wel aardig