Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet dat dit op deze manier kan, maar heb echt het idee dat hij het vaak zelf doet. Duw iig niet bewust op Y...
    Maar ga er zeker op letten.

    Niemand een suggestie voor het aanpassen van de camera....'Tele' in hoogte verstellen of in- en uitzoomen?
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    Ben nu weer bezig met de manager mode met PSG, vanavond weer verder online, heb er zin in
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg gaan we eens tegen mekaar.
     
  4. tafkal

    tafkal Louis F69

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het verdedigen, zie mijn vorige post.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    nu ?
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    straks kom anders even op msn ok, dan kunnen we afspreken ok
     
  7. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben al heel wat jaartjes gewend aan 'Tele' dus is ff aanpassen om een andere view te spelen...maar zal eens een poging wagen. Aanpassen van hoogte enzo gaat dus idd echt niet?

    Ik heb je reactie gelezen over het verdedigen en zal er eens op letten, zal ook de handleiding eens lezen...nog niet gedaan nl. :emo:

    iig bedankt voor je antwoorden tafkal...hoop dat het nu wat leuker wordt!
     
  8. lau

    lau Lozan II

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    nederlandse competie?

    het is misschien al gevraagd (maar het forum is nu al te groot om alles terug te lezen) :9

    maar weet iemand al wanneer we de nederlandse competitie kunnen downloaden?
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Is nog niet echt bekend of het wel gaat kunnen, winst percentage van 70 procent online op naar 75 :emo:
     
  10. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ikzelf heb samen met een vriend van mij deze game gekocht. Toen we deze aan het spelen waren, had het een best goede indruk. Toen we het spel echter wat langer hadden gespeeld, wisten we het zeker: ruilen!

    Elk deel van Fifa heb ik thuis liggen, maar deze console versie vind ik helemaal niks. De PC versie is veel beter.

    - Je 'botst' vaak met spelers tegen elkaar
    - Soms slide je duidelijk op de bal, de speler valt ook niet en toch krijg je geel of rood
    - Soms vreemde acties en computer scoort vrij veel op dezelfde manier

    Natuurlijk zijn er ook wel pluspunten op te noemen, maar deze waren voor mij niet genoeg om het spel te behouden.

    + Het balgevoel is prima, je kan vrijwel alle kanten op
    + De Lounge optie is erg leuk om te spelen, lekker relaxed een potje voetbal met ranking
    + Grafisch een stuk opgefrist
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    Resultaat van vanavond 8 op rij gewonnen.
    Totaal
    71% Gewonnen ( 84-35 )
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2006
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    84 voor, 35 tegen bedoel je?
     
  13. mark8925

    mark8925 Guest

    hij bedoeld 84 gewonnen en 35 verloren
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Oke duidelijk... Netjes!
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Fifa07 zo moeilijk op amateur of is het dat ik het nog moet wennen?
    Echt op amateur speel ik nu seizoenen. Ik speel met Manchester united en als ik tegen grotere clubs speeld dan gaat het nog. Maar tegen klienere heb ik het zo moeilijk. Die dribbelen je gewoon zot.

    Fifa is toch niet meer wat het geweest is... =( Nu mag je nog geen sliding doen of je hebt rood... Oke met twee benen maar sliding wat je bij de vroegere deed op PS2 en Xbox kreeg je soms een geel. Maar voor de rest...
    In fifa07 kliene tackletje en en vrije trap.... Ik weet al dat ik nu totaal stop met Fifa te kopen ....:{
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    :lol: Toch ben je er weer ingetrapt dit jaar. Misschien toch maar overstappen op de concurrent? ;) Is vele malen moeilijker en het vergt veel tijd om te leren, maar als je het eenmaal kan, dan is het the best footie there is...

    Shit... mocht hier niets over P*S6 zeggen!
     
  17. Don Nouri

    Don Nouri Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Om te helpen herinneren ajax won ooit van vitesse met 12-1 dus 11-1 is gewoon mogelijk als je je tegenstander volledig overklast.

    PSV won vorige week nog met 7-0 dus het kan gewoon.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies kan wel, AZ-NAC ook 8-1 dit seizoen
    Plus als profclubs tegen amateurs spelen zie je ook grote uitslagen
    Ik speelde met Brazilie tegen een kleine Mexicaanse club.
    Maar jah, waarom zou ik me verdedigen. In 40 minuten voetbal 11-1 winnen in een computerspel is niet zo gek. Met PES 6 won ik met Ajax ook in 5 minuten met 3-0 van Feyenoord. Stel je de uitslag eens voor wat voor uitslag het is als ik 40 minuten voetbal tegen Feyenoord ;) Aan de uitslagen kan je dus niet zien of een spel arcade is. Online is het juist altijd spannend met weinig doelpunten (in mijn wedstrijden dan)
     
  19. tafkal

    tafkal Louis F69

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er ook tijd insteken om het te leren en dat afpakken van de bal kun je ook zonder overtreding doen met je rechterstick.
    Als de tegenstander gaat dribbelen, overschakelen naar je verdediger en dan rood(B) inhouden en laat die RT-knop los.
    Fifa is inderdaad moeilijk.
     
  20. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ff een vraagje he!

    Ik wil dus Torres kopen en dan doe ik dat krijg ik later zo'n berichtje: You failed to sign in Fernando Torres hoe kan ik hem dan kopen dat snap ik niet echt?
     

Deel Deze Pagina