Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je die tv gaat krijgen voor die prijs, dan is het bedrijf meteen failliet :)

    Maar misschien valt er nog wel een leuke korting uit te slepen!
     
  2. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, een korting van precies 800 euro, zodat we die TV krijgen voor €99,- !
     
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik denk dat je dat op je buik kunt schrijven :) Maar ik hoop het voor je!

    Verkoop je 'm dan voor 200? :9
    Jij blij, ik blij :)
     
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    800 euro is dan een deal :)
     
  5. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    otto, is een groot bedrijf die zullen na zo'n domme fout echt niet gelijk failliet zijn. ze maken wel grote verliezen...
     
  6. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Mensen, laat het erbij liggen! Denk maar niet dat je ook maar een euro van ze krijgt.

    Jammer, maar hou dan in ieder geval op met zeuren.
     
  7. Entian

    Entian Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Otto is echt maf momenteel met al dit gedoe :p
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Hoe ziek kan je zijn. "Hmm, de tv van rond de 1000 euro die ik heb besteld voor 100 euro, krijg ik niet. FF een advocaat erbij halen."
     
  10. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedere mongool weet dat je zo'n tv niet voor 99,- euro kunt krijgen. Dat er mensen zijn die het toch proberen in de hoop dat ze die door een fout ook daadwerkelijk voor die prijs ontvangen ok, maar ga dan niet zitten janken als je er geen krijgt. Ik vind het echt te zielig. Menen ze nou echt dat Otto verplicht is om voor die prijs te leveren? Lachewekkend hoor.

    EDIT: Ik hoop dat de advocaat van die mensen hun een flinke poot uitdraaien en dat ze dan een flinke smak geld kwijt zijn en dan nog geen tv krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  11. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    of je houdt je er buiten of je geeft commentaar als je iets nuttigs te zeggen hebt.

    zijn er al mensen die iets positiefs van de otto hebben gehoord? Ik heb nog geen brief/email ontvangen waarin me verteld word dat de tv niet geleverd gaat worden
     
  12. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is duidelijk dat jij niet goed door het topic hebt gelezen en niet de argumentatie van o.a. mij hebt doorgelezen alvorens je deze dwaze reactie neerzette. Niemand zit hier te janken, we proberen gewoon juridisch gezien ons gelijk te halen en dus hebben we niks aan reacties zoals de jouwe. Jammer he dat je er niet op tijd bij was en nu jaloers bent op de mensen die wél besteld hebben! Tot ziens op een ander topic.
     
  13. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dus raar he, ik heb ook nog geen brief ontvangen, en ik zie de bestelling ook niet meer op de otto site staan op mijn account...
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt alleen maar in je voordeel. Gewoon over een paar dagen opbellen met de vraag waar je tv blijft!
     
  15. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    damn wat zielig om een advocaat in te schakelen, en dan nog, volgens mij kost een advocaat en een rechtszaak meer dan 800 euro...
     
  16. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, jullie staan helemaal niet in jullie recht. De prijs van 99 euro is niet aannemelijk, dus Otto is niet verplicht de tv's te leveren. En jaloers waarop?? op een tv die je niet krijgt. Ik vind het echt te zielig dat er mensen zich druk om maken en menen dat ze in hun recht staan.

    EDIT: En die brief van jou is gewoon lachwekkend. hoe voor lul wil je staan.

    Ik mag toch zeker wel ff zeggen wat ik er van vind of niet?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  17. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    R-L3x, stop met zeiken.. JE KRIJGT JE TV/VERGOEDING NIET!

    @Gangsterdwerg: Je weet zelf ook wel dat je juridisch niet sterk staat in dit geval.
     
  18. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha jaloers aapje? !|:-

    Zij hebben een koopovereen komst met ons gemaakt? hun eigenschuld dat ze hem niet checken. als m'n pa een deal maakt met iemand huis voor een ton en hij zet ze handtekening eronder is het verkocht! Ja tuurlijk je kan denken en weet 99 euro voor een tv kan niet.. er zijn ook telefoons van 700 euro Gratis! met een abbo.

    Wij doen gewoon ons best alsnog die tv te krijgen, dus je kan wel posts maken door te zeggen van verloren zaak en geef het op. Wij gaan voor die Tv.
     
  19. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0

    Geef je groot gelijk, maar ik denk dat we niet ver komen, helaas.

    Maar het is zeker weten het proberen waard!
     
  20. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies, en we staan helemaal niet zo slap, we staan in feite even sterk als 'Der Otto' :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina