THPS4 controls

Discussie in 'Algemeen' gestart door RumbleBumble, 18 dec 2002.

1. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag THPS4 gehuurd bij Wilderborg (plaatselijk warenhuis). Maar ze doen er geen boekje bij... Deden ze bij James Bond AuF (game die ik daarvoor heb gehuurd) ook niet maar daar kun je alle controles zo zien in het menu. Bij THPS4 niet... Ik thuis gelijk aan het gamen en de controls zijn je wel een beetje duidelijk. Grinden, flips, grabs e.d. maar de rest...?!? Want ik hoorde dat je ook nog een trick kon afkappen e.d. als het verkeerd zou gaan enzo. En er zullen vast nog wel meerdere controls zijn waar je niet zo achterkomt. Kan een van jullie mij misschien even alle controls geven die in het boekje staan? Want ik moet hem zaterdag al weer terugbrengen en ik wil toch wel graag zoveel mogelijk uit het spel halen :)

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Tip van mij voor u -blijven zoeken maat! :cool: -
    waarschijnlijk moet je de tumbssticks indrukke denk ik he

3. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    rechter schouder trigger voor een revert en allebei de triggers voor een spine transfer en recht landen voor als je gaat vallen.:D

4. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx! Nu weet ik dus het volgende:

B: Grab
    A: Jump
    Y: Grind, wallride
    X: Flip

Pijltje naar voren: skitt

Recht landen als je gaat vallen

Right shoulder button: revert

Allebei de triggers voor een spine...

Is dat alles? :)

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    sturen: met linker en rechterkant van D-pad of linkerthumbstick

als je naast een ramp dondert moet je voordat je valt beide triggers inhouden, dan val je rechtopstaand en flikker je dus niet op je bek (punten worden er niet afgetrokken).

manual: snel D-pad omhoog en omlaag drukken
    nose manual: snel D-pad omlaag en omhoog drukken
    tijdens manual: YY voor pogo, XX voor wrap around/flip, BB voor handstand, XY voor truckstand ofzo, YX voor casper, XB voor anti-casper, BX voor nog iets.

Deel Deze Pagina