Zo te zien komen er amper 5 à 6 spellen uit tot midden februari voor de xbox en geen enkel ervan spreekt me aan. bijna 2 maanden geen games ? what's happening ??
Wat maakt het uit. Er zijn nog genoeg leuke spellen en ik heb er toch geen geld voor om ze allemaal te kopen.
Is wel listig ja, alleen zijn er op het moment, in mijn ogen dan, ook nog genoeg leuke games te koop. Ik persoonlijk kick niet zo op nieuwe games, zo heb ik ook Splinter Cell nog niet in mijn bezit
Speel je niet zo veel genres misschien? Galeon ziet er wel goed uit (grafix weer niet maar de gameplay wel)Komt rond januari uit. Ondertussen zijn er al veel goede spellen uit die je misschien toch beter kan kopen. -Morrowind (daarin speel je zeker tot maart) -Unreal Championship (als je kan,spelen via xbconnect) -Splintercell -Colin Mcrae3 -Mercedes World Racing (januari) -Malice staat voor 14/02/2003 -Bandurs gate:dark alliance ook voor januari. Huren kan ook nog en daar kan ik voor aanbevelen -Medal of honor (zitten wel een paar zeer leuke levels in) -Jedi Knight2 -Blinx -Mechassault -Timesplitters2 Als je daar geen 2 maanden kan mee vullen ben je wel zéér beperkt in je genres.
Ik heb Splinter Cell allang betaald Is alleen nog niet binnen en daar erger ik me ook niet aan. Komt vanzelf wel een keer. Ben nu weer verder gegaan met CMR3 .
Ik wacht op Fifa 2003 van JULLIE prijsvraag, SC van XBM en UC van GameCom... Ik heb de spellen al betaald, maar ik heb nog nix...
van de nieuwe spellen heb ik ghost recon en splinter cell al... maar pas in feb komen mortal kombat, ravenshield in maart de 3 sport games van sega (2k en er zullen dan nog wel een paar komen... brute force, vexx, etc dus ik hou wel van vechten, platform, shooters, stealth, sommige sporten maar de volgende 2 maanden komt er niets uit dat me interesseert
Tja... daar is niks aan te doen :r Nog ff wachten op Doom 3 enzo, dan zijn we weer blij dat we een XBOX gekocht hebben (dat zijn we eigenlijk altijd ). En ik kick ook niet echt op nieuwe games. Ik ben echt een supergrote fan van shooters enzo, maar ik heb UC nog steeds niet gekocht. Ik vind het wel een supervet spel, maar ik stel het ff uit... tenminste wat om me op te verheugen
overdrijven is ook een vak hoor Crimson Skies: High Road to Revenge Microsoft Christmas 2002 (aanrader) Robot Wars 2 Climax Christmas 2002 Project Nomads CDV 2002 Fishing Live Online Microsoft Dec 2002 Dracula Unleashed Infinite Ventures Q4 2002 Dungeons & Dragons Heroes Infogrames Q4 2002 Jurassic Park Vivendi Q4 2002 Risk Infogrames Q4 2002 Serious Sam Take 2 Q4 2002 The Lost Ubi Soft Q4 2002 Thieves World Midway Q4 2002 Battlefield 1942 EA Winter 2002 (aanrader) Operation Flashpoint: Cold War Crisis Codemasters Winter 2002 (aanrader) Shenmue II Sega Winter 2002 (aanrader) Steel Battalion Microsoft Winter 2002 (aanrader) Strident - The Shadow Front Phantagram Winter 2002 Dead to Rights Namco 31/1/2003 Fireblade Midway 31/1/2003 Battle Engine Aquila Infogrames Jan 2003 Frogger Classic Konami Jan 2003 Panzer Dragoon Orta Infogrames Jan 2003 (aanrader) Super Bubble Pop Jaleco Jan 2003 Barbarian Virgin 7/2/2003 NBA 2K3 Sega 7/2/2003 Robocop Virgin 7/2/2003 Mercedes-Benz World Racing TDK 14/2/2003 Mortal Kombat: Deadly Alliance Midway 14/2/2003 (aanrader) Robotech: Battlecry TDK 14/2/2003 Shrek Super Party TDK 14/2/2003