Dit had ik alleen na het rebooten toen de update was geinstalleerd. M'n gamerscore is wel zomaar 60 punten teruggezet? Op Xbox.com staat het wel goed, maar op het dashboard niet....vreemd allemaal
ja moet allemaal kunnen maar veel mensen hebben hier problemen mee gaat lkkrr! Laat ze gelijk alle soorten bestanden ondersteunen ben je er gelijk van af!
Weet iemand waar je dit kan doen? Waar kan je de update downloaden zodat ik de 360 via een cd kan updaten? Via internet werkt bij mij niet, ik krijg telkens de melding van 'update failed'. Misschien dat het updaten vie een cd wel lukt.
Zijn die typfouten voor The-Hood? . Iig, ik vind de aanpassing voor Marketplace en Live Arcade geniaal. De rest heb ik nog niet ondekt
Ik heb een paar converters geprobeerd. Allemaal crap. Dat videora convert naar mpeg niet naar WMV. Iemand een goede converter?
Zo vind het wel strak die WMV streaming.. Heb net ff een filmpje van gametrailers gedownload om te testen.. en zelfs low-res filmpjes zien er mooi uit op me HDtv
river past video cleaner. http://www.riverpast.com/en/support/tutorials/convert/divx/wmv.php Ik ben nu aan het converteren maar je hebt zo te zien een aardige krachtige pc nodig. @Fardo. welke resolutie moet ik de wmv file instellen voordat ik ga converteren? thnx.
gebruik zelf xilisoft video converter: top en snel programma, en werkt voor een hoop file's extenxsies (of hoe dat ook precies heet)... niet gratis overigens, maar werkt wel super!!!