Waarom zitten er van die gasten te zeiken over GTA3 koop gewoon driver3!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 15 dec 2002.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Vice City is meesterlijk en WEL een reden om een PS2 aan te schaffen (samen met PES2).

Getaway is minder (er schijnen ook meerdere bugs in te zitten)..

Het zou wel cool zijn als Driver 3 vet zou zijn (net als GTA), maar ik denk dat ze het beter gewoon met auto's hadden laten, en niet al dat jatwerk van GTA....

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    weer zon vies multi platform spelletje dus.

ik vraag me wel eens af wat je aan een xbox hebt als alles maar fijn geport word en alle andere spellen multiplatform ontwikkeld worden.

3. Gameslave

Gameslave Guest

Heb gta2 en driver2 voor psx, gta heeft veel hogere replay waarde, komt misschien ook omdat ik steeds vastloop bij de missies van driver2, zoals nu t geval is bij Hijack the truck, waar ik na tig keer proberen nog niet voorbij ben, en dat maakt voor mij t spel zeer slecht.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Van de driver serie ken ik alleen deel 1, en dat vond ik maar matig, goeie graphics voor die tijd maar meer dan een beetje joyriden zat er niet in. En je auto ging veel te snel kapot.

GTA heb ik gespeeld op de pc since the beginning, en dit is een van de meest briljante spellen ooit (alleen deel 2 was minder). auto's carjacken, joyriden, carmageddon-taferelen, mafiapraktijken, geweldig!

Het lijkt me sterk dat Driver 3 dit gaat evenaren, of zelfs weet te overtreffen. Nee, de PS2 heeft met GTA echt een troef in handen jammer genoeg.

5. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, totdat de exclusiviteit weer is verlopen natuurlijk... Maar ik heb toch veel liever spellen als Halo, Perfect Dark, SC, UC en Brute Force, dus ik maak mij nergens druk om...

Deel Deze Pagina