Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... Gewoon kwestie van wennen, opnieuw leren spelen... De hardcore gamers hier zijn bereid daar moeite voor te doen! \o/
     
  2. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus volgens jullie is dit de grootste sprong voorwaarts die PES heeft gemaakt op gebied van gameplay, ten opzichte van het deel ervoor:lol:
     
  3. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja :p je kan ook met de ps2 tegen pes spelers op de pc spelen. Maar ook die servers hebben er veel last online hoor.. spelen online zat er nog niet echt in.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tuurlijk gaan ze het fixen, ze weten ervan. De vraag is alleen hoe lang ze erover doen, want zo een foutje kan best diep verborgen zitten...
    Plus alle andere LIVE issues die ze moeten verbeteren. Ik zag dat ze bijna klaar zijn met de PC-on-line problemen, dus daarna zullen ze wel mat al hun mensen hiernaar gaan kijken.
     
  5. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, aangezien het gewoon PES5 is maar dan met alle foutjes eruit gewerkt.

    Als jij de gameplay zo slecht vind, zegt dat meer over jou skillz dan over PES6.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  7. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook wel
    kon er eerst ook geen ruk van, maar sta nu toch in de top300 (230 ofzo?) en het gaat nu veel beter, gewoon een beetje blijven oefenen
     
  8. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt totaal niet pes 5 met de foutjes eruit gewerkt. Ik heb ook niet gezegt dat ik de gameplay van 6 slecht vind (ik moet er wel aan wennen, dat wel). Maar ik vind niet dat de gameplay heel veel verbeterd is ten opzichte van het vorige deel. Daarentegen vond ik deel 5 ten opzichte van deel 4 wel een hele verbetering (echt een grote sprong voorwaarts). Nu is de sprong veel kleiner, terwijl de game zelfs op de xbox 360 is. De game is niet next gen, terwijl de console dat wel is! En dan hebben ze ook nog eens de helft eruit gelaten en online is de game ook nog eens bagger. Conclusie: slechtste PES deel tot nu toe.
     
  9. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is idd niet next-gen, maar een opgepoetste poort van de PS2 versie... Wat dat betreft ben ik ook wel slightly dissapointed... Maar wacht maar, PES 7 gaat helemaal roken, want die zal alles uit next gen gaan halen!!

    Wat betreft de gameplay van 6, ff wennen! Als je m kut vind, zegt dat idd meer over je skills dan over de gameplay...
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het sterke punt van de PES 6 gameplay vind ik het feit dat de spelers veel meer reageren volgens de stats die ze hebben en ook dat ze meer de looplijnen volgen die je in de attacking-attitude opgeeft.
    Als een speler bijvoorbeeld slechte balcontrole heeft, zal hij echt meer moeite hebben de bal aan te nemen dan in het vorige deeltje. En dat geldt voor alle stats. Spelers nemen ook meer posities over van andere teamgenoten die net naar voren gaan. Dat is ook echter. Wel moet ik daar nog aan wennen en mijn wijze van spelen op aanpassen. Dat zal echter voor iedereen zo zijn. Als je oog voor dit soort taktische details hebt, is het echt genieten :)
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik vooral raar vind is dat er in het boekje meerdere dingen staan die niet in het spel zitten, had jet laatst helemaal doorgenomen en er waren nog meer dingen dan alleen de replay functie, kan er nu alleen niet op komen, maar alles heeft dan denk ik met tijdsdruk te maken.
    Het online gedeelte vind ik eigenlijk het meeste uitgekleed
     
  12. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    met mn skills zit het wel goed hoor;)

    Ik zie het wel, maar ik zag ook de verbeteringen van deel 5 t.o.v. deel 4 en toen heb ik meer genoten dan dat ik nu doe met de verbeteringen
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  13. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  14. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat je een speler diep gaan? (dus bijv. een rechtshalf is aan de bal, en je wilt je rechtbuiten diep laten lopen? How do?)
     
  15. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de game er wel heel goed uitzien. Kijk maar eens op een HD scherm. Je ziet echt de kleine dingen die gewoon ontzettend gedetaileerd zijn, gewoon de bewegingen van spelers, hoe ze lopen. Zelfs gezichtsuitdrukkingen. Toch wel echt next-gen, geen GoW next-gen, maar dat hoefen we pas met pes10 te verwachten.
     
  16. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb je friend request geaccepteerd dus binnenkort maar een potje doen.
     
  17. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan richting geven met die snelle vrije trap voor de bal word getrapt.

    Balletjes buitenkant voet? bedoel je met passen of schieten ?
    Heb er zelf niet zo veel last van eigelijk maar goed das voor iedereen anders.
    Slechtse Pes ? nah steek er wat meer tijd in , spel is amper een week uit ,was jij master met pes5 binnen 1 week ? :+ ]

    Wat die stadion cheat betreft dit ligt niet aan slechts 2 stadions ik had het in teatro blanco gisteravond 2 keer online, dus dat zouden al 4 stadions zijn.
    Wat mij ook opviel gister was dat al mijn potjes online bijna tot geen buttonlag meer vertoonden integendeel tot de 1e dagen sinds ik de game heb (25 oktober)
    Ik heb t idee dat men al iets heeft veranderd want ik heb er bijna geen last meer van.

    Verder speel ik al mijn online potjes met psv en gaat me goed af.
    De gameplay beloont mensen die doorzetten zeker weten ,
    1-2 combos counterattacks en messcherp verdedigen met slidings gaat me nu goed af zoals vanouds bij pes, krijg amper een gele kaart meer.
    Wel paar keer rood gehad met neerhalen laatste man , te lang de x knop ingedrukt , de ai ging voor de ""doodschop"" optie :lol: .
     
  18. mark8925

    mark8925 Guest

    met die rechteranaloge knuppel.. net na je met de speler gepast hebt.. dan moet je dat ding gewoon in de richting douwen waar je em heen wilt hebben \o/
     
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik quote mezelf ff.
    niemand die hier een antwoord op heeft>?
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Lijken de namen enigzins of totaal niet? als ze een beetje lijken kan je ze eventueel wel hier posten, ik denk dat we er dan met z'n alleen wel uitkomen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina