Resultaten RDK league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door x-factor, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik dat ook weer :+, want ik dacht dat ipzor uit amsterdam kwam ;)
    in arnhem he, das niet zover hiervandaan

    en infernos moet zn basisschool nog afmake ofso :):
     
  2. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    lol yea sorry:mad:

    anyway, ik heb wel eens met forreal,ghost en shin gelan-ed was wel fa2 enzo maar waren nogal veel kut games en we belande uiteindelijk kapot vaak op live..

    maarja forreal,shin,ik etc. zijn wel van plan te lannen en ikzelf zou et wel cool vinden als er meer mensen zouden komen om gewoon ff te chillen en spelen etc. Ik weet alleen niet of et huis van Forreal groot genoeg is enzo en dat van mij word ook nogal krap...
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  3. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn huis is wel groot genoeg maar hoe doen we dat met Tv's?
     
  4. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm jah daar zat ik dus ook over na te denken, ik weet niet als me ma chill is en ze brengt me ofzo kan ik misschien wel 2 tv's mee neme, misschien me eigen grote en misschien me broertje ze kleine tv(mini xd)
     
  5. Candyman

    Candyman Guest

    Opzich is dat lannen wel een grappig idee. Ik heb begrepen dat er genoeg mensen bij mij in de buurt wonen (Brabant omgeving denbosch) dat betekend dat we keer met een paar man gewoon ergens kunnen gaan lannen.

    Verder hebben we zojuist tegen Here 2 frag (H2F) gespeeld voor de RDKL en we hebben met 3-0 gewonnen, de twee games die volgden wouden ze niet meer spelen.

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=593033781&player=MaestRooo

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=593030266&player=MaestRooo

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=593026802&player=MaestRooo

    Het ging wel goed gezien de situatie dat we een hele tijd niet meer met ze vieren hadden gespeeld.
     
  6. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben laatst in Heesch gelanned, bij airwave, das ook dichtbij denbosch, en waarsch, houden we er nog een, bij apu in eersel(bij eindhoven)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zou ik daar mogen komen? Speel nog regelmatig halo2 op connect :eek:
     
  8. Towel

    Towel Guest

    Ik weet me nog te herinneren dat jensss na de zomervakantie een lan zou houden. Hoe zit het daar mee? Een lan waar halo2 en halo1 gespeeld wordt lijk me ook wel leuk om te bezoeken. En voordat freakindell met zijn site komt spammen, er komt weer een bitlan binnenkort!:thumbs:
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had snel ff bij bitlan gekeke, en het is al volgend weekend (10 en 11 november), dus ik weet niet of dat mense nog wel kome op zoon kort tijd

    als er mense geintereseerd zijn om te gaan wil ik ook best gaan, want die LAN bij mij thuis was cker wel geslaagd, dus ik wil cker nog een keer LANne, als mense hier ff late wete wie er gaan, dan haal ik mezelf ff over en ga ik ook ff langs :), de LAN is gratis btw, en alleen catering koste geld volgens mij
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    hmmm volgend weekend kan ik niet, heel mischien dat ik even een avond kom buurten. Zover is het toch niet :)
     
  11. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben onze vliegtickets geboekt, hotel gereserveerd en klaar voor vertrek_O_
     
  12. Towel

    Towel Guest

    Bitlan is gratis idd, das wel zeker chill. Ik vraag me dan wel af wat je dan zelf mee moet nemen (xbox neem ik aan). Daar staat namelijk geen info over. Ik zou opzich wel willen gaan. Zou wel leuk zijn als er iets van halo2 tournooi georganiseerd zou worden.

    Forreal, wanneer vertrek je precies?
     
  13. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    25 Nov. Das op een Zaterdag ons Vliegtuig vertrekt 9:45 Nederlandse tijd en we komen 10:05 Engelse tijd daar aan:thumbs: , we blijven tot maandag vroeg.
     
  14. Towel

    Towel Guest

    Als je maar geen jetlag krijgt, daar speel je niet beter op:cool:. K heb niet echt verstand van die teams die daar meedoen, maar zal wel stoer zijn als jullie finale halen/ winnen*) .
     
  15. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep zekers maar we zulle onze best doen. FOR QUEEN AND COUNTRY_O_
     
  16. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    hah, ik betaal zelf wat meer maar ik vertrek vrijdag om 18.00 en kom om 18.20 aan. Ik vond et dan toch wat chiller zodat ik ook wat meer tijd heb om aan de xbox1 controller te wennen en nog wat LAN warm-ups kan krijgen + h1??
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  17. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel meer dan je best doen he (andere doen namelijk ook hun best ;) ), anders kom je er niet!
     
  18. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke baas:b:
     
  19. Ipz0r

    Ipz0r Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    aaaah billenlikker, je likt te veel honing is niet goed voor je
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze ons maar eer aan doen, ben ik tevrede :+

    infernos;; ga je met de zelfde gaste als waarmee je met de RDK hebt meegedaan??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina