Ach kop op. Misschien is pes6 wel gewoon helemaal jou game en sloop je iedereen op het hele xbox live netwerk. Behalve ik dan
Ondanks mijn matige gemiddelden, heb ik wel enorm veel plezier online Hopelijk is de snelheid wat minder hoog zodat ik wat meer controle over het spel krijg. Zelf denk ik dat de pes niet goed Backwards Compatable is op de 360, anders had ik iedereen wel geownd
Moet ik natuurlijk wel met AC spelen Aangezien jij wel multi-skilled bent lijkt mij dat geen probleem
Damn! Ik ben net al mijn PUNTEN kwijtgeraakt! Mensen die hier ook last van hebben?! Waarschijnlijk omdat Xbox live gisteren DOWN was ofso! Mjah, gelukkig komt PES 6 volgende week uit, dus is het niet ZO erg...
Oei dat is zwaar klote voor je! Ik weet niet of het bij mij ook zo is, want ik kon niet op XBL komen met pes5.
Dat bedoel ik ! In eens een hoop problemen sinds LIve even Down is geweest... Ik kwam er dus wel op, maar was al mijn punten kwijt Maar PES 6 komt binnekort! Dus vind het niet zo erg! @ geertbargeman Toen je mij gisteren Inviten, was ik helaas al met iemand uit mijn Friend List aan het spelen! Sorry !
ik zit er ook op vanaf morgen als t goed is,maar zijn er nog wel genoeg online gamers voor de pes5? baal ervan dat ik er zo laat bij ben beetje
Heb nu ondertussen Deeltje 6... En ik vrees voor je, dat ik niet de enige ben die overgestapt is naar het nieuwe deel!