arcadegames overzetten bij andere 360??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door carmaniac, 2 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carmaniac

carmaniac ....

Leuk Bevonden:
    0
    hallo....

ik heb een vraag..
    ik dacht ergens gelezen te hebben dat je arcade games met een memmorycard op andere 360consoles kan zetten zodat die personen niks hoeven te betalen voor de download...
    is dit mogelijk en kan iemand mij dan uitleggen hoe dit werkt...

als hier al een draadje van is post dan alleen even de link.. ik heb net de zoekfunktie gebruikt maar daar werd ik niet veel wijzer van...

alvast bedankt voor jullie hulp..
    groeten maikel_0/

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan toch niet, aan je account word gekoppelt waar je voor betaald hebt etc. Je Xbox herkent dan waarschijnlijk dat je de Arcade game wel hebt, maar er niet voor hebt betaald. Je word er dus niet beter van...

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo werkt het niet. Je koop is gelinkt aan je Gamertag + je Serienummer van je 360. Je gamertag kan het op ieder ander 360 opnieuw downloaden, echter, alleen die gamertag kan het gekochte arcade spel volledig spelen.

Alle andere accounts die zijn gekoppeld aan het serienummer van je 360 kunnen ook volledig de arcade games spelen en gebruik maken van de content die je hebt gekocht.

Een probleem treed pas op als je je 360 op stuurt om te laten fixen. Je andere accounts kunnen nu niet meer gebruik maken van die arcade games, omdat het serienummer is veranderd. Ze worden nu geassocieerd met het nieuewe serienummer, en die komt dus niet overeen met het serienummer waar je het mee hebt gekocht. Erg irritant. Je krijgt je punten naderhand terug voor je andere accounts, al wacht ik nog steeds op de mijne.

4. carmaniac

carmaniac ....

Leuk Bevonden:
    0
    damn..
    .dus hieruit blijkt dat ik een memorycard voor nix heb gekocht:p

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    nope, het kan 100% zeker niet. Tenminste, niet voor die andere gamertags, het kan alleen met de gamertag waarmee je het hebt gekocht.

Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Kun je 'm dan niet 2 keer downloaden met dezelfde gamertag?

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, dat kan wel, je kan de arcade games alleen niet spelen met de gamertags op die andere 360. Je kan je gamertag zo vaak als je wilt op een andere 360 zetten, en de arcade games opnieuw downloaden EN er volledig gebruik van maken. Je schiet er dus weinig mee op.

9. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    dus als nou me broerdje bij me een arcade spelletje wil spelen die ik gedownload heb kan hij niet op zijn eigen account het spelletje spelen en moet hij op mijn account spelen?? das wel minder hoor... krijg ik zijn achievements

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, het is een beetje verwarrend.

De arcade game die jij met jouw gamertag download, kunnen gespeeld worden door iedereen die een account heeft op de desbetreffende xbox.
    Máár, als jij je gamertag kopieert naar een andere xbox 360 en je herdownload de arcade game (je mag na aanschaf je arcade game altijd opnieuw downloaden), dan mag alleen jij die game spelen.

Ja Carmaniac, je memorycard is dus helaas nutteloos. En hier zijn idd al topics van, ik zal even voor je zoeken (gouden tip: stel je zoekcriteria zo in dat hij alleen op topictitels zoekt).

edit:
    Hmm, ik vond alleen deze: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=86570&highlight=arcade games
    Maar die is gesloten met een verwijzing naar het Arcade Games Topic. Dus ik denk dat je beter daarheen kan als je nog vragen hebt, maar dat lijkt me een beetje onnodig nu. Alles is nu duidelijk toch?
    Anyway, dit topic gaat dan hiermee dicht en ik verwijs u allen naar het Arcade Games topic, dat ik net gelinkt heb. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina