Welke van deze twee lijkt jullie leuker? Voor UC moet je nog niet de Xbox-live mogelijkheden meerekenen. Wat ik belangrijk vind is langdurigheid.
komt the getaway ook op xbox? en wanneer dan wel? Ik zelf heb uc en hij bevalt me heel erg goed en gaat niet echt vervelen.
Nee, sorry mijn fout. Ik had er voor de PS2 bij moeten zetten. Nogmaals mijn excuses voor de verwarring!
corrigeer mij als ik fout zit, maar UC en the getaway kan je naar mijn bescheiden mening niet echt vergelijken, als ik jou was zou ik voor beide gaan, allebei hebben hoge kwaliteitsfactoren wat ze bijzondere spellen maakt. latur, purp.
maar als je voor de langdurigheid gaat, kan je gewoonweg de liveoptie niet niet meedenken HAKKKUUUH! purp.
In UC is het leukste de multiplayer met vrienden , maar dan moet je natuurlijk wel vrienden hebben Toch zou ik voor UC gaan
multyplayer--> zeker uc als je nooit multyplayert is uc natuurlijk ook ene optie maar the getaway , tjaa ik weet er nog niet zoveel over, maar als jed at een leuk genre vind (vind iedereen denkik wel) moet je die maar hebben.... edit: als je het uc genre leuker vind moet je die nemen
The Getaway is erg mooi en cool en whatever, maarrrrrr... er zitten een paar héle dikke fouten in. Bugs die er gewoon uitgehaald hadden MOETEN worden.
ja, heb ik net ff op een filpje gezien heel vaag zag het eruit..... er staat een auto stil ergens, rijd er een auto doorheen.... dan denk je toch van hadden de makers die er nou ff uitgehaald