Fifa 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door IWFH '2006', 29 okt 2006.

  1. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]


    Aangezien er voor de gewone Xbox nog geen thread was te vinden over Fifa 07 maak ik er toch maar even eentje.

    Gameinfo van de XBW gamepage:

    In FIFA 07 zullen we ons weer kunnen concentreren op het clubvoetbal. Na al het landelijke voetbalgeweld in 2006, zullen wij net als de sterspelers weer tot de orde van de dag kunnen gaan en ‘normaal’ te gaan voetballen. Speel je het liefste in F.A. Premier League, Bundesliga, de Mexicaanse of Franse divisies? Het kan allemaal en alle klassieke wedstrijden zoals Ajax tegen Feyenoord zullen het publiek meer opzwepen dan bij een andere wedstrijd. In totaal is er in 27 competities uit 20 landen te spelen en zijn 510 teams in hun echte tenue’s op de velden te zetten. Maar ook de gameplay is volgen Electornic Arts aangepakt. Zo is dit maal het passen en positiespel verbeterd. Spelers bewegen en botsen realistisch en ook de bal zal stuiteren en glijden zoals je dat verwacht. Dit maal is het zelfs mogelijk om de bal vanuit corners en vrije trappen top- of backspin mee te geven, voor extra gevaarlijk effect.

    Dat is mooi want met de verbeterde besturing kunnen spelers nauwkeuriger dan ooit de ballen op het doel schieten. Gelukkig is ook de keeper hier nu op voorbereid en heeft deze belangrijke speler een nieuwe kunstmatige intelligentie gekregen, waardoor ook zijn acties meer volgens de wetten van het echte topvoetbal gaan. Zo zal de keeper nu ook ballen proberen te pakken die van richting veranderen. De ‘Coach’ spelmodi is uitgebreide met een ‘Maak je eigen Club’ feature, waardoor het leven van de coach nog uitgebreider te simuleren is. Online zul je uiteraard tegen anderen kunnen spelen, maar ook informatie krijgen vanaf de Electronic Arts servers, waardoor je op de hoogte bent van alle uitslagen. Als je zin hebt om te ballen met je vrienden kun je in de FIFA 07 Party spelmodus met acht van je maten bekijken wie de beste is.

    Screenshots van XBW:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van deze game?

    Ik vind dat hij tov het vorige deel wel een stuk beter is geworden. Vooral de physics van de bal zijn erg goed dit jaar.

    Wel is de moeilijkheidsgraad erg raar. De ene wedstrijd win je met 4-0 en tegen een gelijkwaardige tegenstander het moment daarop wil het scoren maar niet lukken. Ook vind ik de zogenaamde trickstick niet egt goed werken. Je moet echt preciés op het goede moment timen want anders ben je de bal kwijt. Bij mij komt het niet erg uit de verf helaas.

    Maar verder is de game wel zeker een verbetering voor mij, vooral de multiplayer potjes zijn een stuk leuker nu :)
     
  3. kendokefke

    kendokefke Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    goede games fifa07

    Ik vindt hem na effe wennen echt lekker spelen.
    Je kunt mooi goals maken en tactische instellingen aanpassen.
    Maar ik zie overal dat je online een competitie ronde van donderdag t/m zondag kunt spelen. Zoals in het echt. Maar ik zie nergens dit terug in de online modus? je kunt alleen losse wedstrijden spelen en ik zie nergens dat je kunt kiezen voor die wedstrijden met bv.Arsenal en die dan zoveel mogelijk speel. Ik zie dan ook geen tussenstan in een poule ofzo.
    Weet iemand hoe dit zit?
    alvast bedankt en game ze nog
     
  4. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij, volgens mij, game modes kan je kiezen voor Interactive League, die moet je dan hebben ;)

    Is er trouwens nergens in deze game Nederlands commentaar/taal in te stellen?
     
  5. kendokefke

    kendokefke Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    fif06

    Ik heb de fif07 xbox360 versie in het eerste menu kun je kiezen tussen nl of engels. dan is menu engels en commentaar kies je nl dan is menu nl en commentaar! maar game modus staat geen interactive competities?
     
  6. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik had hem op de release gehaald en ben nu bij het derde seizoen. Wederom met Ajax!

    Alleen speel ik teveel GTA dus kom ik niet echt aan 07 toe:p
     
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening in het kort: alleen dit soort spellen krijgen we nog voor de oude xbox (zucht)
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Het is een goed spel hoor, een aantal minpunten maar zeker de beste Fifa ooit gemaakt!
     
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat geloof ik best, maar ik ga voor Pro Evo. Wel slim dat ze Fifa voor de gewone xbox nog uit laten komen nu pes dat niet meer doet krijgt fifa bij de oude xbox de macht. Bij de 360 zit pes wel goed denk ik, deel 6 schijnt echt zo goed te zijn, zeker nu ze wat meer licentie hebben dan ervoor. Geen german league maar boeiend.
     
  11. stefsan

    stefsan Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa07

    :confused: Hallo,

    Klopt het, dat je in fifa07 (xbox360) in tegenstelling tot fifa06 niet je team kan besturen met de pijltjestoets maar alleen met de stick?
     
  12. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed lees is je vraag of het in de 360 versie niet kan?
     
  13. tommy t

    tommy t Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa 2007 taal instellen

    Ik heb een probleem bij fifa 2007 (xbox 360) met de taalinstelling. Toen ik hem voor het eerst opstarte heb ik nederlands geselecteerd, maar nu staat hij op engels en weet niet hoe ik hem weer terug krijg op nederlands, kan iemand mij helpen?
     
  14. Slam_Fm

    Slam_Fm Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nog niet in huis gehaald. Maar lijkt me wel een tof spel
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al fifa games sinds fifa '98 maar dit deel vind ik echt té veel op de vorige lijken. Dat is bij bijna elk deel het geval, maar hierbij lijkt het alsof er alleen wat nieuwe skins overheen zijn gezet, zelfs de menu's zijn bijna exact het zelfde.... Toch ga ik hem weer veel spelen want het blijft een leuk spel:thumbs:
     
  16. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Slam_Fm: Ik heb hem nog wel, kopen? Moet je even PM sturen.

    Qua game lijkt het inderdaad wel veel op de vorige, maar de physics en animaties zijn een stuk realistischer. Daardoor is het toch leuker om naar te kijken, veel herkenbaarder. Maar verder zitten er toch nog wel redelijk veel minpuntjes in het spel die het soms een beetje verpesten. Wat bij mij tot grote frustratie leidt in multiplayer potjes is als door een steekpass de aanvaller van de tegenstander naar mijn goal komt en ik eerst 5 tot 10 keer moet drukken om de dichstbijzijnde verdediger te selecteren waardoor die natuurlijk te laat bij de aanvaller komt.. Dat soort dingen moeten toch beter kunnen, op naar Fifa 08 :)
     
  17. xbox360livespeler

    xbox360livespeler Just a game

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game lijkt me helemaal niet leuk
     
  18. Meteor

    Meteor Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie een andere FIFA '07 dan die ik heb gehad? Ik heb vanmiddag toevallig net FIFA '07 weer terug gebracht. Controls, graphics en geluid was allemaal prima, maar als je het ''uitgebreide'' gewend bent van FIFA '06 is dit wel even een tegenslag. Even voor de duidelijkheid: ik heb het over de 360 versie. Als je maar uit 7 competities kunt kiezen vind ik dat wel heel erg jammer. En dan praat ik nog niet eens over de namen in het Nederlands elftal...
     
  19. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, er zijn eigenlijk twee varianten van Fifa '07 op de markt.
    Enerzijds de current-gen Fifa'07's die wel vrijwel alle competities/licenties bezitten en anderzijds de 360 versie die slechts een aantal competities bezit.
     

Deel Deze Pagina