1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Last.fm

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door IWFH '2006', 3 nov 2006.

  1. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de topictitel maar algemeen gehouden omdat er misschien wel meer mensen vragen hebben over Last.fm

    Ik heb dus het probleem dat als ik user tag radio's luister en ik ondertussen gebruik maak van MSN dat het geluid dan stilvalt. Dit is enkel het geval als ik een gespreksvenster aanklik/open.

    Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? (Of is mijn probleem niet duidelijk genoeg?)
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ken het probleem niet, maar misschien dat het helpt om flash player te gebruiken. Dit kan sinds de update van afgelopen week, en moet je even aanvinken in je personal settings oid.
     
  3. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    heb je nieuwe pc of oude? Als je oude hebt dan wil ie het geluid nog wel eens skippen door performance redenen... of je stream houdt het ff niet bij. Die last.fm site is best overbelast in ieder geval.

    Maargoed, ik lul maar wat... ik ga bier drinken in de kroeg ofzo... Komt er nog (iets) nuttigs uit vandaag
     
  4. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Ruttyx: Ik vraag me toch af wat je bedoeld. Ik zie nergens iets staan over Flashplayer. Of bedoel je afspelen via external player?

    @ ITNL3: Ik heb een oude pc, maar daar kan het niet aan liggen lijkt me. Want het is wel héél toevallig dat als ik op een msn-gesprek druk de muziek dan stilvalt en klik ik het venster weg dat het dan meteen weer speelt. Want je ziet als het geluid is weggevallen op de Last.fm Player wel gewoon het balkje verderlopen (wat aangeeft hoe ver het nummer gevorderd is).
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je speelt het nu af via last.fm client toch? Probeer flash player is:

    [​IMG]
     
  6. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeey, ik zal dat eens proberen :) Ik gebruik gewoon de gedownloade Last.fm software.
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok, dat zou ook moeten werken. Maar misschien biedt dit uitkomst, anders zou je het misschien op last.fm zelf moeten vragen
     
  8. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, de ingebouwde flashplayer werkt zonder problemen :)
     

Deel Deze Pagina