Hi iedereen, ik heb een vraag en ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft! Ik wil dus heel graag met behulp van Windows Media Player 11 met mijn xbox connecten om op die manier o.a. video's te streamen van mijn PC naar xbox. Mijn 360 verwees mij toen naar deze website, waarin dus letterlijk word gezegt: ''Click the arrow below the Library tab, and then click Media Sharing.'' Maar als ik dat doe staat er helemaal geen 'Media Sharing'/'Media Delen' of iets wat daar op lijkt! Dit is wat ik krijg als ik op dat pijltje druk: Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Je hebt wel Windows Media Connect nodig om je muziek te streamen naar je 360, dus 't zou misschien wel kunnen dan toch?
Dat staat er toch helemaal los van dat er gewoon een functie mist in WMP11? In ieder geval heb ik nu een andere versie van wmp11 gedownload en nu heb ik de functie Media Sharing wel, maar nu zit ik vast bij stap 3: ''In the list of devices below the Share my media to check box, select your Xbox 360.'' Als ik dat aanvink krijg ik geen lijst van devices!
Ik had dat eerst ook, maar jij hebt de beta versie van WMP 11. Je moet de (Engelstalige) volledige versie downloaden.
Ik heb nu de engelstalige beta versie, de versie die ik moest downloaden van de xbox website, maar nu komt er dus geen lijst van devices... iemand?
Volgens mij moet je deze hebben: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/download/download.aspx