1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk dat ik het ook niet kan laten, MOET die helm hebben. Moet ik het maar niet als spel maar als kunst en verzamelobject zien. Die extra's lijken me wel super tof met alle Halo filmpjes in HD
     
  2. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat moet je nu met zo'n kut helm:{

    Naja, ik koop me alleen het spel;)
     
  3. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Same for me :9
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waarom ik heb niet ga kopen?

    1. Helm is lelijk
    2. Die houder met de Discs erin is lelijk
    3. 4 (!?) discs, één spel en 3 (!) voor de Bonus Content
    4. Aan Halo 3 LE/Halo 3 heb ik genoeg, al dat beeldmateriaal staat na een dag op het internet :+
    5. Wie betaalt er nou weer €100,- voor een spel?
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    1 & 2: Dat is eigen mening, en ik vind ze toch wel erg mooi
    3. Ja, dus onwijs veel bonus *)
    4. Dat is waar, maar het is gewoon een verzamelaars-ding. Hate it or love it
    5. Een idioot.. Helaas voor mijn spaarvarken ben ik een idioot 8)
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Lijkt me duidelijk. Mischien leuk voor kleine kinderen of van die Hardcore fanboys die denken dat dat ding ergens goed voor is. En dan nog eens 100$
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    3. Veel bonus ja, maar waarom niet op één Disc? Dat kan makkelijk op één disc, alsof al die scenes in HD zoveel Gigabyte gaan innemen...
    5. Tja, ik kan 'm ook wel kopen, maar wil 't niet eens 8)
     
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat doen ze idd.

    Neemt veel ruimte in, HD videos.
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik nou ook ;),
    en hoe wil je zoon helm uitlegge als je een leuke dame mee naar huis neemt, killt gelijk de sfeer :+
    iedergeval, ben nooit fan geweest van bonus materiaal, wat maakt het uit hoe die game gemaakt is? alsof iemand hier daarmee iets doet :eek: , en zijn de tussenfilmpjes in HD dan wel op eens zo geweldig dat je ze vaker dan 2 keer gaat bekijke (sommige kutscenes in H2 ware wel mega lelijk en glitcherig, maar dat ter zijde)

    tsja, leuk als je teveel geld hebt ofso, maar ik kan het voorlopig nog wel gebruike die extra 100 euro :9
     
  10. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik nou ergens een speciale versie van zou kopen dan was het wel voor Halo 3 maar ik twijfel toch wel als ik naar die prijs kijk, wel een beetje veel geld=(.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had laatst een leuke dame hier die CoD 2 herkende, dus dat zit wel goed :cool:

    Er komt ook een 'normale LE' :+
     
  12. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg helemaal niet dat dit echt een probleem is, maar een paar nieuwe wapens, voertuigen en levels is voor mij gewoon niet genoeg. Ik bedoel dus dat de game ook iets nieuws moet doen zodat het niet gewoon een vervolg is (maar dat komt waarschijnlijk wel goed want ze willen toch iets gaan doen met de ''X'' knop?). Halo 2 had bijvoorbeeld dual wielden en de online optie. Dual wielden maakte de game bijvoorbeeld net iets tactischer en een soort gelijke verandering zou ik ook graag willen zien in deel 3.
     
  13. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Halo 3 ook genoeg vernieuwing gaat brengen met dingen als:

    -Man Canon ( het klinkt echt heel erg gaar, maar de naam hiervan gaat worden veranderd, ik dacht zelf dat het een nieuw wapen was waarmee je mensen weg kon schieten..! Dit is echter niet zo, het is een SOORT jetpack maar zeer gelimiteerd, zie het meer als een jump-pack waarmee je net wat hoger kan springen dan normaal)

    -Je ziet de wapens van de ander op de rug/heup..!! Meeste mensen denken hier dan van, waauwws nou leuk zeg.. uber..Toch zal dit een toevoeging aan de gameplay geven, want jij reageerd echt wel anders op iemand die een dikke rocket op zijn rug heeft dan op iemand die een plasma pistol aan zijn heup heeft.

    - De 'X' knop, wat het is, weet ik nog niet. Maar voorlopig houd ik het op de 'steal' speculatie. Een knop die dus gelinkt is aan de toevoeging van het zien van wapens bij anderen. Steel zijn wapen van achteren en schiet hem ermee gelijk door zijn strot. Maar als je er over nadenkt, klinkt het wel lame. Want waarom zou je iemand van zijn wapen beroven, als je hem net zo goed in de rug kunt rossen en dan zijn wapen pakt..? We zullen het snel genoeg weten :)
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha 8),

    btw 163 lezers ?? had ik dat goed geleze ?

    btw, ik weet niet wie het zei, maar mancannon, jetpack of echt een cannon, het is en blijft slecht idee
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  15. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, maar het jump-pack klinkt wel al beter dan een echt wapen. En ik wil het eerst nog afwachten. Ik hoop dus dat we een glimp ervan krijgen dat het in werking is. Dus of een filmpje, of een shot waarbij dus wordt aangegeven dat het wordt gebruikt. Pas dan ga ik negative feedback naar bungie spammen :+
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat net nog ff naar die scans te kijken.. en bij die 1ste he.. ben ik nou gek of heeft die spartan een mes? Ik heb het over die bovenste plaatje met een rocket op zijn rug
     
  17. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Scans van Level..? Of dat japanse blad..?
     
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  19. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik zie het ook ..! De X button..?
    Ik betwijfel het, maar het kan zo zijn... Maar in hoeverre is dit werkelijkheid, ik bedoel het is duidelijk een tekening en niet in-game. En op tekeningen zijn soms nog wel eens dingen die niet in de game komen...
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind het ook vreemd dat er maar 1 spartan is die een mes draagt.. dat zou namelijk betekenen dat ie het heeft opgepakt, en dat zou betekenen dat je dus 3 wapens bij je kan houden:confused: (!?!)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina