Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    De steekpass door de lucht vind ik idd erg fijn, in 5 kwam hij alleen rand 16 en dan had de keeper hem altijd.. het koppen moet ik nog ff aan werken;)
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind dit een kortzichtige oplossing. Als iedereen dat overneemt, zal dus niemand meer een match joinen en dan heb je op den duur geen tegenstanders meer, omdat iedereen probeert te creeeren.

    Met sterke teams worden je tekortkomingen gecamoufleerd. Ga maar eens eerst een hele tijd met Brazilie spelen en dan plotseling een minder team, zoals bijvoorbeeld Oostenrijk. Dan blijk je het opeens niet goed te kunnen.
    Dus die goede skills die je dan van je tegenstander verlangt (om Brazilie te kunnen verslaan) heb je dan zelf misschien niet eens....
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  3. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ook heel veel inter, arsenal, londen fc (chelsea dus), real madrid of manchester united. AC milan heb ik in 43 online matches nog niet gezien. Voor de rest kom ik bijna geen andere elftallen tegen.
    IK speel mijn master league met lyon maar online speel ik ook wel is met barcelona, die hebben gewoon zo'n sterk overwicht dat het gewoon heerlijk is om mee te spelen.
    maar als iemand bij mij brazilie kiest neem ik vaak londen fc, hebben twee sterke defensive midfielders en een hele goeie verdediging die houden die braziliaanse dribbelaartjes wel tegen. Vaak verlies ik van mensen die goed kunnen tikken en rustig opbouwen en niet van de noobs die brazilie met hun 5 dribbelaartjes kiezen, want vaak kunnen die er niet echt veel van en hebben vaak beperkingen in het opbouwen, verdedigen en afmaken
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  4. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb PES nu 2 dagen en het bevalt me prima, ik ben jaren een groot fifa fan en ben dus ook de gevoeligheid gewend van de schiet en voorzet knop. Bij PES 6 is die erg gevoelig althans in vergelijking met fifa. Mijn vraag is dus ook of jullie weten of je dat kunt aanpassen?
     
  5. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ga een half uurtje trainen en je hebt de schiet button onder controle, de eerste dag schoot ik ook veel over maar nu niet meer
     
  6. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd je moet gewoon leren aan te voelen op welk moment je moet schieten.
    Bijvoorbeeld niet als je speler net om ze as draait, of als je nog aan het rennen bent.

    Veel oefenen en je schiet vanzelf niet meer over.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Haha dat is een typerende vraag van iemand die jaren FIFA heeft gespeeld :D
    Daar kon je alles aanpassen om het niet te moeilijk te maken hè? ;)
    Nee, hier is het zo dat PES een stijle leercurve heeft, zoals dat heet. Het is moeilijk en dat wordt alleen minder als je veel in de training-mode gaat oefenen op schieten. In PES is aan alles gedacht als je schiet: Staat je speler dichtbij genoeg bij de bal om hem goed te raken, is de timing goed? Schiet je rechtstreeks of uit de draai? Waar is de bal als je 'm raakt? Is hij onder je, dan kan je ook weer niet goed uithalen, enzovoorts. Dat maakt PES ook zo realistisch :)
     
  8. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal blijven oefenen. Allen de opmerking" Daar kon je alles aanpassen om het niet te moeilijk te maken hè? ;)" vind ik niet helemaal terecht. Fifa is op zn hoogste moeilijkheidsgraad(wereldklasse) best pittig maar zeker niet moeilijk. Allen is het zo als je de knop langer moet in drukken kun je je schot wat beter controleren(lijkt mij). Door hem hard in te drukken schiet je hard maar is de kans dat je overschiet groter. En als je een zacht balletje wilt spelen druk je hem maar even in.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat werkt bij PES weer anders: Als je hard drukt of lang indrukt gaat-ie hoog over. De hardheid van het schot wordt hier bepaald hoe goed je timed en de positie van je mannetje ten opzichte van de bal. Dus langer indrukken heeft hier alleen invloed op de hoogte van de bal.
     
  10. shonosuke

    shonosuke Guest

    Ik speelde eerst heel vaak met Ac milan maar ze hebben geen goeie wissels en nu speel ik meestal met chelsea of Juventus
     
  11. helt av doden

    helt av doden Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond voor het eerst zo'n cheater tegen gekomen. Het stond 2-1 voor hem en ik kreeg een strafschop. Het beeld bleef hangen en deze ... spanjaard zei dat ik beter kon stoppen omdat ik met 5-0 zou verliezen.

    Na zo'n 6 uur mijn xbox te hebben laten draaien heb ik het uiteindelijk maar opgegeven. Stom achteraf omdat hij zojuist een berichtje had gestuurd, dat ik een loser was. Ik heb al een complaint gestuurd naar ms, maar wordt hier eigenlijk iets mee gedaan want ik zou hem toch graag wat meer aannaaien.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  12. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu ook bij zo'n gast hij kan er niks van
     
  13. helt av doden

    helt av doden Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongeloofelijk zijn dat soort mensen toch en maar trots zijn dat ze alle wedstrijden winnen. Ik hoop voor je dat deze het wel opgeeft.
     
  14. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nog een mooi doelpunt gemaakt met Adriano.
    Sorry voor de dramatische kwaliteit. =(

    <klik>
     
  15. basovich

    basovich Guest

    hoe doe je bij een vrije trap dat kleine tikje (afleggen)
     
  16. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    LB ingedrukt houden en dan op A drukken volgens mij.
     
  17. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom laat je in godsnaam 6 uur lang je xbox aan om zo'n kutwedstrijd te winnen? Laat die cheaters toch lekker in hun eigen eenzaam wereldje leven, waar ze elke wedstrijd winnen. Of geef jij ook zoveel om je ranking net als die cheaters?
     
  18. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien een site met alle goede namen van de spelers die bij de clubs zoals besiktas enz. spelen? (heeft trouwens iemand dit ook al aangepast?)
     
  19. dannynima

    dannynima Guest

    poeeh wat een verschil zeg tussen 480p en 720p als je pro evo speelt. Bij 420P is de gameplay veeel sneller en beter en bij 720p heel traag, alleen is het beeld mooier op 720p.
    Is dit zo bij alle spellen of alleen bij PES6?

    Greetz
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Alleen bij pes :) Tenminste, heb het bij geen enkele andere game nog gehad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina