Gratis PDZ bekraste cd ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RVE_NL, 5 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik kan sinds vandaag mijn Test drive unlimited niet meer spelen.
    .. ik snap er ook niets van want gister deed hij het nog gewoon :confused: ..
    er zitten wel een paar krasjes op, het spel start nog maar zovlug ik ga spelen geeft hij unreadable disc aan :mad:

heeft iemand hier ervaring mee wie ik dan moet op bellen voor vergoeding ?reparatie ? of iets dergelijks?
    (Ik wil het spel wel nog kunnen spelen maar ga niet nog een keer 60 euro betalen lijkt me ?)

Ik heb even gezocht en vond ook hetvolgende als service van microsoft:
    "Microsoft heeft aangekondigd dat gamers met beschadigde spellen in plaats van een vervangende dvd een gratis kopie van het spel 'Perfect Dark Zero' krijgen."
    link: http://tweakers.net/nieuws/40172

Ik weet niet of dit nog steeds geld (bericht 3-12-2005) maar misschien dat iemand hier wel wat van weet?

Plz geef me raad..

2. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar maanden geleden gebeld met MS, maar toen zeiden ze dat ik het maar met de uitgever moest uitzoeken. Dus ik betwijfel of dit nog het geval is. Maar je kan natuurlijk altijd proberen ... vervolgens kun je het altijd nog bij de uitgever proberen.

3. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt voor je reactie
    ik heb al in het boekje het nummer gezocht morgen meteen om 11 op school ff bellen :p
    hopelijk krijg ik hem nog voor een leuk bedrag opnieuw .. want nog een 60 euro zou belachelijk zijn.

ik weet niet eens hoe die kras erop komt dvd is niet eens uit de 360 geweest :confused: magoed

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina