1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je de dpi verhoogd worden de letters groter ;).
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha precies, soms doen ze nog weleens moeilijk. Maar zolang je mobo stabiel staat en je 'em in principe niet kan breken kan het geen kwaad. Had toevallig zaterdag zo'n zelfde "probleem". Kut videokaart uit jaar nul werkte niet mee:+
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja dat weet ik. Maar soms zijn logo's bij een "kale" instalatie van windows op latops een beetje kartelig.

    Dan zet je DPI op 120, en is het verholpen :eek: (Meen dat ik dit ook eens had gedaan op HD tv met media center in de showroom toen)
     
  4. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik weet er niet zo heel veel van maar als je me wilt vertellen waar ik dan moet rechtsklikken (bureaublad) ?
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Precies. En dan > Eigenschappen > Instellingen > Geavanceerd.
     
  6. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dit is inderdaad al een hele vooruitgang. Hoewel de letters nog steeds een beetje vreemd zijn is het nu goed leesbaar. THNX!
    Mocht iemand anders nog een goede tip hebben om de letters ook goed voor elkaar te krijgen dan hoor ik het graag!
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ;) Het rare geluid is nog steeds weg dus das positief :)

    Ik had alleen daarnet wel iets vaags. Ik start de PC op, log in in Windows....en net nadat ik inlogde startte de PC zichzelf zomaar ineens opnieuw op :eek: Kreeg daarna in Windows de melding dat het systeem was hersteld van een ernstige fout. Hoop dat dat niet de nieuwe trend gaat worden :eek:
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2006
  8. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik een keer op deze pc gehad, zo'n vijf weken geleden. Geen idee wat het nou was, sindsdien nergens last van, afgezien van een wekelijkse crash, maarja, dat is meestal als ik teveel vraag(alt tab, onder het switchen een of ander ander iets wil doen, en dan wil je pc wel eens niet luisteren;))
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke, niks om me druk om te maken dus ? :)
    Fijn, dan hoop ik dat ik nu de komende tijd eindelijk weer eens een beetje kan gaan GAMEN 8) :cool:
     
  10. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat het bij mij niet vaker dan een keer is voorgekomen. Ik hoop natuurlijk dat jij vanaf nu ook weer lekker kan gamen:b:
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, we shall see :)
    Had al het een en ander uitgespeeld kunnen hebben als ik niet zoveel probs had gehad hehe....dus moet ff inhaalslag doen :+ :cool:
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Cleartype instellen:

    Rechtermuisknop op bureaublad -->
    properties of eigenschappen -->
    appearance (4e tabblad) -->
    knopje "effects"/effecten -->
    aanvinken:
    "Use the following method to smooth edges of screen fonts" / "Gebruik de volgende methode om de randen van letters vloeiend te maken" ofzo.
    Bij deze optie voor cleartype kiezen
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    @ Zero: Zoals TheProf820 zei, de reboot is niet echt iets om je zorgen over te maken na 1 keer. Bij mijn vorige pc had ik een periode waar ie dat bijna iedere dag deed, maar na een tijd had ik er geen last meer van. Windows hé |:- :+.
     
  14. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de laatste tijd ook soms dat wanneer ik mijn pc uitzet, gewoon start > uitschakelen. Dat hij zichzelf dan restart. Echt wazig. :confused:
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als jullie die reboot willen omzetten in een BSOD zodat jullie de foutcode kunnen zien (wees gerust, de BSOD blijft staan tot dat jezelf de pc reset):

    Rechtermuisklik op Deze Computer -> Eigenschappen -> Geavanceerd -> "Opstart- en herstelinstellingen" Instellingen -> "Systeemfouten" 'De computer automatisch opnieuw opstarten' uitvinken.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nu geeft die bagger videokaart van mij opeens allemaal artifacts bij 3D applicaties :confused:

    Windows etc doet het allemaal perféct ... Loopt vloeiend enzo. Alleen bij games krijg ik 1 miljard kleuren op me scherm getoverd, maar geen gewoon beeld. Ik heb niets veranderd, en er is niemand op deze pc geweest ?

    Wat kan het zijn :confused:
     
  17. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Damn, even verschillende webshops gecheckt, en die 8800GTS gaat voor niet minder dan 450 euro weg. En dan weer die gasten in Amerika die 'm voor 450 D-O-L-L-A-R krijgen.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is GTS nou een tyfout van GTX of is dit ook een variant van de 8800 ?

    Want als die "lagere" (denk ik) versie al bijna 500 € kost. Wat gaat die GTX dan wel niet kosten !
     
  19. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Geen typfout nee. Zelfs als je die GTX wil, dan mag je toch wel een hele grote pc kast hebben. ( 11 inch is ie 8). 28 cm omgerekend ),
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat viel mij ook al op op een plaatje toen hij naast de X1950XTX lag. Deze is evengroot als de X1900 variant, en deze past al nauwelijks in mijn case :cool: (HD's moeten verschuiven etc :9)

    /Edit: Even opgemeten;

    X1900 is 24 cm. Nou ik heb nog ruim 4 cm over, dus kom maar op met die 8800 :cool:

    /Edit: Is er al wat bekend over wat ATI gaat doen ten opzichte van de 8800 ? Deze 1950 kan nou niet bepaald opboksen tegen dat monster ... ofwel ?
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina