[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    moet die doos echt blanko zijn kan ik niet gewoon bij het postkantoor een doos kopen weet ik temiste dat hij stevig is
     
  2. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan wel heb ik ook gedaan.....
     
  3. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL komt mijn verhaal. De reparatie was op inactief gezet ofzo. Dus is niet gerepareerd. Nu heeft die gast het weer op actief gezet en hoopt dat hij volgende week weerb ij mij is . Overigens als ik hem heb ontvangen moest ik bellen om een vergoeding te regelen . Weet iemand wat die vergoeding inhoudt ?
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    5000 microsoft points + game naar keuze
     
  5. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me toch geen verkeerde vergoeding...
    (ligt er aan natuurlijk maargoed, het is iig geen tegoedbon van 10 euro die je aan MS producten kan besteden ofzo...)
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Inmiddels 2 uur en 55 minuten in de wacht. 8)

    Wel vaag met die etiketten en dergelijke? De een krijgt ze thuis gestuurd, de ander krijgt ze per e-mail? :confused:
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Een vriend van mij op school had vorige week zijn Xbox 360 opgestuurt en heeft sinds gister/zaterdag een nieuwe gekregen. Splinternieuw. Hij moest 3 uur in de wachtrij wachten met de telefoon.. =/
     
  8. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk wel dat veel mensen tegenwoordig een nieuwe krijgen i.p.v. een refurbishede console... Zou M$ het dan nou eindelijk doorhebben...?

    Ik hoop dat ik een nieuwe ga krijgen, of iig 1 met een betere drive dan die ik had..!
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee man, die refurbie's zijn gewoon op. :cool:
     
  10. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    wuhahah ja dat kan ook.. achja des te beter als je xbox NU kaduuk gaat nietwaar..? O-)
     
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn begint nu ook vast te lopen!!=(

    Zal vanavond nog ff kijke of hij het doet en morgen ook nog ff en zoniet dan bel ik Microsoft ff8)
     
  12. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    wtf...Arjan??

    zit je nu echt 3 uur in de wachtrij????

    Ik vond vanochtend 45 minuten al belachelijk lang, wilde het morgenochtend 'even' proberen...maar 3 uur is echt om te huilen.

    zeg alsjeblieft dat je een typefout maakt:)

    Ik merk wel dat je het beste meteen een nieuwe kan eisen, anders krijg je strax weer een defect, dus ff doorbijten en harde eisen stellen:cool:
     
  13. Chaoss

    Chaoss Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou hier is die dan ook vanmiddag om 14:15 opgehaald door UPS ben benieuwd wanneer hem terug te verwachten.
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch goed nieuws :thumbs:

    minder furbies = minder kapotte 360 om te repareren = goed
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dus een grotere kans dat ik een splinternieuwe krijg ipv wéér een refurbished \o/
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Is geen typefout, was het maar waar 8)

    Om 15.05 uur kwam ik eindelijk in de wachtrij terecht. Om 18.35 uur kreeg ik pas iemand te spreken. Dus bij elkaar heeft het nog zo'n 3,5 uur geduurd.

    Maar goed, opnieuw m'n betoog gehouden, en ik kreeg te horen dat men bijna nooit een nieuwe console ter vervanging terugstuurd. Wederom nergens mee ingestemd. 2e hands consoles houden ze maar voor onderzoek of zo, maar ik hoef ze in ieder geval niet. Morgen anders maar eens contact opnemen met de Consumentenbond om te informeren.

    Hebben ze zelf nou echt niet door dat wij geen 2e hands console van een ander willen? Stel die van mij heeft 200 draai-uren, dan zou ik er eentje terug kunnen krijgen die er wel 600 draai-uren op heeft zitten. Mijn garantie wordt niet verlengt met één jaar, maar de kans op defecten is wel groter. Dan gaat ie na 17 december a.s. kapot, en dan kan ik zeker gaan betalen? Nee....
     
  17. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste is dat niet te verwachten, grote kans dat er dan een hevige teleurstelling is waneer je wel een refurbished krijgt,

    Verwacht altijd het ergste, zodat het uiteindelijk meevalt of dat je heel erg gelukkig bent met een nieuwe..( meer gelukkig dan als je wel een nieuwe verwacht ).
     
  18. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang zijn jullie eigenlijk al, aan-éénsluitend, Xbox Live Member??
     
  19. MagicalDragoon

    MagicalDragoon Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de tray van mijn 360 open maakt ie heel veel lawaai als ie de disc afremt.
    is dit normaal?
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit zo de thread telezen ik ik zie dat het bij heel veel mensen lang duurt voor dat ze hun 'nieuwe' xbox 360 weer binnen hebben.
    Toen mijne kapot was gegaan had ik binnen 2 dagen een nieuwe (ze zat in een plastic zak met een boekje 'welcome' en ze is van 31-05-06)
    Maar waarom gaat het bij de ene sneller dan bij de ander?

    Offtopic,
    Bedoel je hoe lang je al lid bent?
    Ik bent dat al sinds Oktober 2004.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina