Ik wil voor de kerstvakantie UC kopen voor de multiplayer maar ik lees in de andere threads een aantla minpunten maar echt duidelijk is het nooit. Hoe is de framerate (in multiplayer) Erg schokkerig of merk je het amper? Wat was er nou met de bots? Hoeveel zijn er per level, te weinig, te veel? En kun je de besturing wijzigen?
Ik heb sinds vanmidag, en ik vind hem heerlijk. Ik vind dat je weinig van de framatie drops merkt (Al heb ik de multieplayer optie nog niet getest) Volgens mij kan je maximaal 8 bots. Lijkt weinig, maar geloof me, dit is meer dan genoeg. En de bestuuring is helemaal aan te passen.
Ik heb hem ook Grafics zijn zeer mooi Alleen jammer dat die singelplayer mode zo makelijk is ik ben niet een keer af gegaan Maar straks met Live lijkt me echt wel kicken
Grafies wel ja 100x beter maar UC heefd geen story mode natuurlijk. Dus ik vind eigenlijk dat je op gebied van gameplay die twee spellen niet kunt vergelijken:{
UC is een vette shooter, vooral in multyplayer..... In maart kan je er ook mee op xboxlive en word dus vette fun Maar als je niemand heb om mee te spelen zou ik hem toch nie kopen, want de singleplayer heb je zo uitgespeeld
TS2 is koel maar die besturing moet je liggen. Ik vind UC veel lekkerder spelen iig. Voor MP zou ik dus eerst voor UC gaan.
Tja ik heb TS2 nog niet echt vaak multy gespeeld. Maar wat ik gezien heb is ook al verschillend met UC. Dus ook anders ja.
En iedereen hiero kan wel leven met de framerate...is het zeg maar...als Halo. (In reviews worden frame rate problemen vaak enorm opgeblazen )
Af en toe heb je gewoon een flinke drop als je met veel bots speelt. Is jammer maar kom je wel overheen. Spel krijgt niet voor niks goede cijfers.
De gameplay is echt vet! de MP modes zijn heel goed ook met bots! je kan ze ook orders geven en dan voel je je gewoon een team! de single play is en beetje zwak mmar je kan toch nog ff bezig zijn als je de single play uitgespeeld hebt, dan kan je ook gewoon nog Instant Action doen dan kan je gewoon de MP modes instellen en levels kiezen enz. (geen bots) online met gamespy of xbconnect loopt ook soepel! (na MechAssault loopt deze game volgens mij echt het best! De graphics zijn ook super en soms dropt de framerate een beetje maar het is echt niet storend!!! Het is een game die je ook heel vaak opnieuw wilt spelen Gewoon een game die je moet hebben!!