Voor de GameCube is het al bekend; Animals Crossing 2 komt in 2003 uit ( ) ! Zou deze game ook voor de X-Box komen ? Het spel ownd namelijk gruwelijk !
Ja dit spel komt op de Xbox. Nintendo, de uitgever, heeft besloten het spel ook op de meer succesvollere Xbox uit te brengen. ehm, niet dus.
Ja, hoorde dat ze ook een Xbox Live versie van Mario en Pikmin gingen maken. Best interessant, want Halo 2 zou dan op de Cube komen, in 2d uiteraard.
Uiteraard, maar dan 2,5x zo groot, kan je er een video achterin proppen en dat alles in het donkergroen, moet wel een beetje in de Xbox sfeer blijven natuurlijk
Nee je kon Halo krijgen bij Kellogs cornflakes voor de PS2, maar dan moest je als je levels wou spelen wel eenmalig 70 dollar en per level 5 dollar betalen.
Maarja, back to animal crossing 2 ! Mij lijkt het cker wel een cool spel, een soort van sims maar dan uitgebreider en meer stuff !
maar ik neem dus ook aan dat er een Live! optie bijzit ? This namelijk een game die je op internet moet spelen ! Tenminste, als ik nintendo moet geloven
Fokkie fok, gelooft toch echt niet dat Animal Crossing op de Xbox komt? Ik had het stukje dat Nintendo de uitgever was nog vet gedrukt ook