1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Video Marketplace: downloadbare Film's / TV series

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 7 nov 2006.

  1. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel lekker voordelig.

    Ik vind dit een erg goede zaak.
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    de films blijven 2 weken op je HD staan , daarna worden ze automatisch deleted...
     
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog Prison Break, Lost en Las Vegas Season 4 erbij en dan ben ik helemaal happy... Wil ik ook best voor betalen, maakt me niet zoveel uit..
     
  4. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    De movies (zowel in SD als HD) zullen op rental basis zijn, dus gewoon een verhuurservice (soort pay-tv),Maar er zullen ook echt wel films komen die je kunt houden. Major nelson schreef dat er aankomend weekend meer nieuws komt, en ja het was in eerste instantie voor US residents only.
    Op zich een leuke optie, maar als ik al van zoveel gasten hoor dat ze niet willen betalen voor content, of het nu voor games is of voor live arcade of whatever, omdat ze het te duur vinden, dan hoef je dus aan deze actie helemaal niet te beginnen!!!!

    Greetz
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [​IMG]

    misschien toch een grotere HDD (kan ook een dev kit zijn)
     
  6. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt heel gaaf dit. Maar ik vind de prijs wat aan de hoge kant. 1 dollar voor een aflevering of film zou een mooie prijs zijn. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er gebruik van zullen maken.
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Komop man 3 dollar dat is 2,50 ofzo... Dat gooi je elke dag in de automaat voor een blikje cola en een reep chocola.. (ik niet maar bij wijze van)... Als je 2 series volgt kost je dat 20 euro per maand, vind ik wel meevallen..
     
  8. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel kondigen we dit enkel aan voor de Amerikaanse markt. Uiteraard is het al zo dat Xbox in de Benelux al diverse content aanbiedt in deze trant zoals MTV Cribs, Barbarella en nu zelfs Jimmy Neutron (wat zullen mijn kids blij zijn *).

    Een grote HD heb je eigenlijk niet nodig, tenzij je in een keer diverse films wilt huren. Binnen 24 uur zijn ze weer van je HD af namelijk, als je ze beklijkt althans. Als je dat niet doet dan heb je ze 2 weken op je HD staan, maar dat lijkt me dus redelijk zinloos.

    Over kosten, tja je gaat ook niet naar de videotheek om er gratis films te huren en ook daar moet ik ze de volgende dag weer terug brengen. Reken er maar op dat het huren van hi-defs movies in eerste instantie ook meer zal zijn dan een gewone film en daar betaal ik nu persoonlijk al EURO 4,50 per dag voor. Dus als wij 480 points vragen voor een hi-def movie, dan vind ik dat alleszins zeer acceptabel.

    Overigens huurde ik al films via Maxx op mijn mediacenter, maar dat was enkel Mpeg 2 kwaliteit, ofwel niet zo beste kwaliteit. Ahum, was dat niet de blu ray standaard, Mpeg 2? }:] :) |:-
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
  10. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je ook iets zeggen over die 70 Gig harddisk foto van Fardo?


    Nee, daar kan ik niets over zeggen, het lijkt me overigens geen consumenten product. Momenteel kondigen we enkel een uitbreiding aan van de Video marketplace content in de VS. En ik kan U melden dat ik zeer excited ben. Dit vind ik als Digital Entertainment Lifestyle adept buitengewoon interessante ontwikkelingen. Net als iedere andere geinteresseerde consument hoop ik dat dit zo snel mogelijk naar Nederland komt. Niks geen geklooi meer met schijfjes maar gewoon vanuit je luie stoel movie-content binnen halen. Zoals gezegd deed ik dat ook via MediaCenter, maar de content was gewoon niet goed, oud en slecht. Nu komt er nieuwe en hi-def content aan, ofwel jammie jammie >>> SONY: EAT YOUR HEART OUT!
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik betaal voor dagfilms €2,18, dus dat valt reuze mee........
    Echter af en toe een hd-film lijkt me zeker leuk

    @ Lazz: 20,- voor een maandje een serie volgen te doen....?
     
  12. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk word X-Box live op die manier ook een TV zender :)
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan het niet beter omschrijven! :cool:
    Ben ook super enthousiast en kan niet wachten om de nodige films en series in HD te gaan bekijken.
     
  14. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    lol dave chappelle's show en south park
    zeker lagge
    alleen south park in hd kan ik me nog nie egt voor stellen. is ook niet egt nodig want het is al goed zoals het is. en de dave chappelle's show tjah die heb ik allemaal al gezien. hopelijk dat ze serie 3 online zette. want die zal hier waarschijnlijk pas over un jaar ofzo te zien zijn.
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    van mij mag ie ook komen , en inderdaad : Sony eat your heart out , suckers!!

    op zulke momenten weet ik zeker weer waarom ik Xbox fan ben en blijf.....
     
  16. Glenn91

    Glenn91 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet echt behoefte om HD films te downloaden... Ik vind normale al prima, en die kosten maar 4 Dolard (ongeveer :)) Wat dus praktisch hetzelfde is als in videotheek, alleen hoef je hiermee niet bang te zijn dat je `m te laat terug brengt :p (wat ik al zo vaak heb gedaan dat ik niet meer welkom ben in de videotheek hier :p)

    Greeeeeetz Glenn
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als ik wil haal ik deze films en series zo op mijn PC binnen, dus om er nou voor te gaan betalen zodat ik ze 1 dag op mijn 360 kan bekijken, dat zie ik niet zo zitten.
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    de kracht van dit systeem zal waarschijnlijk worden dat je ze eerder kan bekijken dat dat ze op koop dvd zullen verschijnen.....

    jij bent afhankelijk van de release van koop dvd's.......ik weet het want dat doe ik nu zelf ook namelijk

    ik reken cam versie's even niet mee
     
  19. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dit riekt naar illegale handel, waar niet iedereen van gediend is. Indien je het hebt over legale downloads, dan uiteraard mijn excuses. Vraag blijft of je het dan binnenhaalt met dezelfde (HD) kwaliteit.

    Bovendien vind ik de ervaring achter mijn PC toch heel anders dan in de woonkamer achter mijn TV.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben trouwens ook erg enthousiast toen ik dit nieuws hoorde. Ik zie zeker het voordeel er van in. nu hoef ik niet meer naar de videotheek in de regen of door de sneeuw en kan je straks gewoon met een biertje wachten tot de film binnen is... Sterker nog je kan ff off-line Gears of War spelen ... en daarna de film kijken <smul>
     

Deel Deze Pagina