Fardo ^^ Je kunt er toevallig niet eentje missen? Maar ik heb hem gewoon bestelt op FRS! Boeit mij nu niet zo heel veel meer om de L.E. aangezien ik nu toch al telaat ben...Ik wil nu gewoon Gears of war!! Dont just a book on its cover!!
Van mij naar FRS Van FRS naar mij Was beetje tricky om te mailen maar als ze nu moeilijk doen hebben ze totaal geen case. Het is nu gewoon zeker. Punt.
Heb zelf ook mailtje ernaartoe gestuurd, nog niks terug. Hoe lang duurde dat bij jou? Lijkt me echt übervet als je dan zo'n topgame voor maar 32 euro binnenkrijgt . Bespaar je weer zo'n 25 euro mee . VGA kabeltje erbij voor 720p . Edit: Mailtje terug van FRS: Spoiler Ik: FRS medewerker: Hmm, dus op zich kan ik hem op 17 november verwachten, want ik heb de prijs erbij gezet, en die medewerker zei niks over de prijs, product of vertraging. Alleen dat het onder voorbehoud is.
Ziet eruit als een automatisch mailtje. Echt slecht weer van FRS. Als ik die game maar krijg... kunnen ze niet meer onderuit.
Ik heb een pre-order kitje en ik heb hem besteld via XBoxworld Pre-Order, dus misschien dat ik 2x een Limited Edition heb!
Ik kreeg vandaag een mail dat 'ie in behandeling is genomen. Dat is toch normaal? (had pas laatst betaald )
Nee, is beter. Ik dacht dat in behandeling betekende dat er iets ging gebeuren. Zoals dat Kameo opgestuurd zoukunnen worden. Gelukkg
Godver, weer dit gezuer. Hoezo er niet intrappen? Als het goed gaat, dan krijgen we gewoon Gears of War voor 32 euro, anders niks.
Ach, als ze Kameo opsturen gaat er een mailtje richting consumentenbond. Werkte bij NFS : Carbon ook. En tja, dan koop ik de game toch gewoon in de winkel? Big deal, om die 3 tientjes lig ik ook niet wakker.
Net of FRS zich druk gaat maken om die paar exemplaren GoW die voor 29,99 verkocht worden. Dat gaat gewoon door...