Alvast bedankt de mensen die mij hierover nuttige tips kunnen geven, het gaat om het volgende: Als ik ingelogd ben, en mijn broertje komt inloggen met zijn account, erbij dus, dan geeft hij de volgende error: Privacy or family settings for some players on this console may affect everyone's communication and multiplayer gameplay on this console Verder heb ik hiervan tot noch toe geen effect van gezien, we zijn echter nog nooit beide splitscreen op xbox live geweest, dus waarschijnlijk komen daar de problemen. De family en privacy settings staan volgens mij helemaal open, maar het kan er ook aan liggen dat ik geen achttien ben, ik heb echter wel alle rechten van 'mijn ouders.' Misschien moet ik een nieuw mailadres invoeren waar ik wél achttien ben, maar ik denk niet dat dat gaat werken. Wat nu?
Dan staan op zijn account waarschijnlijk de family of privacy settings anders ingesteld.. Misschien even checken
Waarschijnlijk is er op zijn passport-account, die gelinkt is aan zijn xbox live account, een lagere leeftijd dan 18 ingevuld.
Dat maakt veel uit voor bijv. het gebruik van backwardscompatible en de headset. Verwar niet de family settings bij de system settings tabblad met de settings als je naar xbox live control gaat. Dat zijn twee verschillende dingen en voor dat laatste heb je het wachtwoord/hotmailaccount van de door jouw opgegegeven voogd nodig.
Dat maakt veel uit voor bijv. backwartscompatible en de headset. wat heeft dit er precies mee te maken dan? ik kan ook gewoon alles al ben ik nog geen 18
Dat vind ik raar, want ik mocht geen BC spellen online spelen en er zijn veel mensen die hier om hulp kwamen vragen omdat hun headset het 'niet zou doen'.
hmmm ik heb hetzelfde met mijn broertje, ik heb hem tot alles gewoon toegang gegeven maar me box blijft zeiken over die privacy settings enz. Maarja hij kan wel gewoon online en stuff, dus zal niet veel uitmaken. :b:
Als je met je BC spellen niet online kunt dan ligt dat ook aan de family settings, had ik eerst ook omdat ik nog geen 18 ben, maar dat probleem is nu verholpen.
Heb je het tegen mij? Nee, ik heb geen Gold account atm, mijne is verlopen, en mijn broertje heeft er nooit een gehad.
Dan heb je geen last van deze melding "Privacy or family settings for some players on this console may affect everyone's communication and multiplayer gameplay on this console" Omdat je niet on-line multiplayer kan spelenm, dus ook niet kan communiceren.