Halo, PGR

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gameslave, 18 dec 2002.

1. Gameslave

Gameslave Guest

Ik zie aan de revieuws en reacties dat Halo super is, maar 1 (misschien een domme) vraag: Is Halo net zoiets als Renegade, het superspel op de pc? En t duurt denk nog wel f voordat ik halo kan kopen, kan ik dan niet wachten op halo2, of duurt dat te lang voordat die uit is?

Project Gotham Racing, lijkt me een superspel met een erg hoge replay waarde, hoe is deze nou ten opzichte van Sega gt2002, qua graphics enzo. En moet ik wachten op PGR2, die komt toch ook dacht ik, of duurt dat te lang.

En als laatste, komt burnout2 nou ook op de xbox? en zo ja, wanneer???

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Renegade is zo enorm anders dan Halo :) Sowieso moet je Halo gewoon hebben en/of uitgespeeld hebben alvorens te beginnen aan Halo 2. je moet niet een jaar gaan wachten op een vervolg van een bijna perfect spel (en dat bedoel ik bij zowel Halo als PGR). Ik zeg : Gewoon beide games kopen, anders blijf je uitstellen.

3. Gameslave

Gameslave Guest

Ok thnx, Halo komt er dus zowieso bij, maar ben ook nog wel ff zoet met gt2002 dus voordat ik daar mee klaar ben is het ook wel weer ff verder, maar dan komt PGR er ook bij, als deel 2 nog neit in de buurt komt. En komt burnout2 nou ook op xbox???

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe PGR2 komt pas in 2004 ;) en burnout komt naar de xbox ja :D

5. Gameslave

Gameslave Guest

deel 1 is er geloof ik al, maar wacht dan op deel 2, is daar al iets over bekend, de release bijvoorbeeld?

6. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Sony heeft daar een soort van exclusieve deal voor gemaakt met Criterion Studios. Eerst zou hij op alle 3 de next-gen systemen komen, maar twee weken voor release werd hij opeens PS2-only ( voor bepaalde tijd zoals ik begrepen heb ). Ik verwacht pas over een maand of 3 de eerste aankondiging weer terug.

7. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Renegade van Command & Conquer: Renegade?

Super spel? Renegade vind ik echt een waardeloze shooter. Alleen het feit dat je in de wereld van C&C bent en alles tegenkom als in de RTS [GDI vs. NOD] is echt geweldig maar verder :r (en ik ben nog wel een trouwe C&C fan)

Maar Halo is echt compleet anders .. mooi verhaal .. mooi uitgewerkt...speelt heerlijk...daarvoor koop je een xbox!

8. Gameslave

Gameslave Guest

Vin C&C renegade wel super, dan wordt t dus zeker weten halo, bijna zeker PGR

Deel Deze Pagina