Ik heb nu een costum challange gemaakt, maar waar ken ik die race doen want ik zie um nergens op de map staan
kan iemand me helpen heb het volgende probleem zoek naar autodealers om de motordealers vrij te spelen heb ze allemaal gevonden alleen staat de Lexus dealer niet op de kaart maar ik ben er wel geweest staat alleen geen icoontje op.
Waarom staan de merken Infiniti en lexus wel in de binnenkant van de hoes maar nergens op de map in het spel?? lijkt mij dat ze dan ook in de game moeten zitten
MAP hey ik ben opzoek naar de kaart van TESTDRIVE UNLIMITED !! heb er geen bij myn spel gekregen dus hoop dat iemand die kaart voor me kan vinden ?? groetjes ssn1 PSYMON
Die staat zeker ergens online, ik kan me echter nietmeer herinneren waar ik ze gezien heb. Hopelijk kan deze je misschien al iets verder helpen; http://db.gamefaqs.com/console/xbox360/file/test_drive_unlimited_dealer.png
ja op www.testdriveunlimited.com maar ik kan er niet op komen omdat ik die pagina niet kan laden omdat het allemaal realtime player is !! en die werkt niet goed bij mij !! daarom vraag ik of iemand hem misschien als foto heeft ofzo
Als het goed is komen die met de volgende update. Deze zou eigenlijk eind oktober zijn, maar heb gehoord dat ze zich nu concentreren op de PC versie en de update iets uitgesteld is. Ook zit de Lamborghini Diablo erin...
ik heb die kaart echt nodig ik zoek nog 15 weggetjes dan heb ik ze allemaal maar ken ze nergens vinden echt irri !! heb alle achiefments all behalve die met alle wegen !! groetjes
Download de nieuwe gamepack zou ik zeggen! Lexus zit er bij in! Heeft iemand ook problemen met het vinden van de laatste dealer? Ik heb 1 Mercedes dealer die niet als dealer op mijn map wil komen te staan! Kan er 1000 keer langs rijden maar er gebeurt niks.... Nu kan ik ook niet motor rijden!! Wat moet ik doen
Ik heb precies hetzelfde probleem. :{ Heb al een Mercedes gekocht omdat ik dacht dat het daar misschien aan zou kunnen liggen. Het is de Mercedes dealer vlak naast de Lexus dealer.