1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0

    daar zat ik idd ook te kijken.. maja voor 14 euro meer haal ik hem liever zelf op denk ik.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is waar...:)
    Ophalen is voor echter geen optie, aangezien ik in de buurt van Eindhoven woon!

    Zie zo gauw geen goedkopere internet site die hier in de buurt ligt.
    Ga eerst naar de BCC en dat soort shops, om te kijken wat hij daar kost.
    Mocht ik hem daar voor rond de 830/850 mee kunnen krijgen, haal ik hem daar :)!
    Inverband toch een prettiger gevoel van ophalen en de garantie voorwaarden.
     
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral de Philips toestellen die nu onder de trap hangen zijn onwijs mooi. Maar 5500 euro voor een 40" LCD.... Dat heb ik er niet voor over.
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had mss iets te snel de conclusie getrokken dat je naar de MM toe ging om tv's te vergelijken. Een HD stand is idd leuk om te laten zien waartoe de tv's in staat zijn maar in de meeste winkels is het aantal merken/modellen dat in zo'n opstelling hangt maar beperkt :)
     
  5. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Valt wel mee hoor, Mediamarkt Eindhoven heeft van bijna alle grote merken wel zon aparte stand. Best netjes vind ik het daar.
     
  6. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag vandaag mijn bestelling komen afhalen bij 4launch in Eindhoven.
    De LE26r72B voor 670 euri's.:thumbs:
    Kan niet wachten om hierop GOW te spelen_O_.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  7. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de Samsung LE27S71B een vga ingang?

    Ik heb een Mirai 32'' besteld bij pcmegastore maar ik denk niet dat ze m nog binnen krijgen morgen. Bij pczaak.nl staat hij al op END-OF-LIFE...
    Dus ik ga nu al vast op zoek naar een ander model mocht het zover komen :mad:
     
  8. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die heeft een VGA ingang:)
     
  9. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    De philips 32pf3321 is nou 777 euro bij de media markt (breda..) is dat een slechtere dan de Philips 32PF5331/12 ?
     
  10. Tjimmy

    Tjimmy _None_

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus bij verschillinde zaken gaan kijken voor de Samsung LE26R71B/LE26R72B, maar overal waar ik kijk zijn ze in de winkel 850 euro... MM, BCC, Block, eeeeeeeeeeehm overal eigelijk... weet iemand nog een goede winkel in de omstreek van Purmerend of Alkmaar...

    Gr.

    Tim...
     
  11. zildjian

    zildjian Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn LE32N71, zoals eerder door mij gepost. Andere forummembers zeggen dat dat de dynamic contrast mode is, welke weer uit te zetten valt door een andere beeldmodus te kiezen. Dit werkt bij mij dus niet. Hij blijft bij mij ook "dimmen" in de andere modi.

    Nu hoor ik dus dat het dynamic brightness heet, die je in een speciaal menu kan uitzetten. Maar zijn wij dan de enige 3 mensen die daar last van hebben?

    Ik moest de monteur van samsung laten komen om te laten nakijken. Het klinkt dus dat het geen defect is.
     
  12. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik ben dus uit en ga een Samsung LE-32M71B bestellen.
    Zouden mensen die er 1 in bezit hebben een paar pics kunnen PMen zodat ik een idee krijg van hoe het eruit ziet qua beeld.
    Ik heb namelijk alleen maar de 32N71B kunnen zien.
    Alvast bedankt.
     
  13. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ís de dynamic brightness ik weet dat zeker. Je kan het uitzetten in het servicemenu.
    Je mag hier eigenlijk niet inkomen dus het is op eigen risico maar je komt er zo:
    1. Zet je TV op standby
    2. Druk achtereenvolgens op je afstandsbediening: info, menu, mute, ON en dan opent je TV in het servicemenu. In de OPTN TABLE kun je dynamic brightness vinden.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  14. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net de PHILIPS 37PF9731 gekocht:D....FULL HD
    zaterdag word ie berzorgt,ben wel al mijn centen kwijt:mad:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is echt op EIGEN RISICO !!!!!!

    Je zal niet de eerste zijn waarbij het hele service-menu is vern**kt.

    Een monteur laten komen om alles weer normaal te maken is niet goed !!!

    Als ik bij mijn LE32R71B overschakel naar ( Standaard , Film of Custom ) dan staat bij mij de Dynamische contrast uit.
    Doordat het beeld via de HD-decoder (HDMI) veel helderder is dan het normale analoge tv-utzending , heb ik ook minder last van knipperd beeld.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  16. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    never mind(A)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  17. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er anders aan full hd dan gewoon hd?
     
  18. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Full HD heeft een hogere resolutie dan HD Ready (maar het is allebei HD).
    Full HD is minstens 1080P en HD Ready is minstens 720P.
     
  19. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Alleen Full HD is alleen intressant meins inziens bij lcd met een scherm grote vanaf 37 inch. Dan pas ga je echt een verschil merken, kleiner niet. Daarbij komt dat 720p al echt een schitterend plaatje opleverd. Spelen weergeven op die hogere resolutie zou in theorie meer rekenkracht moeten kosten, waardoor dingen als anti aliasing en V-sync teruggeschroefd moeten worden. Vergelijk het maar met games op de pc, hoe hoger de resolutie, hoe minder grafische foefjes en eye candy je aan kunt zetten, omdat je systeem het niet trekt. Bij de 360 zou dit hetzelfde moeten zijn, maar dat is alleen in theorie zo. Het zou kunnen dat dat nu anders loopt, omdat de 360 geen rekenkracht verliest aan bijzaken zoals een ingewikkelde OS of antivirus taken. Daarnaast heeft een 360 3 cores, dus, ach, we zullen zien. Ook tv uitzendingen zullen niet in 1080p uitgezonden gaan worden, dit kost veelsteveel bandbreedte, waarom denk je dat het huidige aanbod aan zenders zo karig is, daarvan is de bandbreedte een oorzaak. In de nabije toekomst zit je nog echt wel goed met de huidige standaard van 720p.
     
  20. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt bij HD bronnen heb je er sowieso geen last van (ik heb niets met me 360 in ieder geval).

    Overigens mooet je idd niet teveel kloten, maar alleen Dynamic Brightness op OFF zetten kan geen kwaad. Je kan het eventueel ook weer gewoon ON zetten later natuurlijk.

    Als ik op me LE26R71B overschakel naar Standaard blijft het bestaan (dat dynamic brightness dus) dus vandaar heb ik dit opgezocht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina