Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil dus de 940bw alleen ik kan geen goede prijs vinden in de buurt van arnhem als iemand iets weet laat t maar horen plz
    dit weekend is er een grote computer beurs waar ik mischien heen ga zouden ze hem daar hebben ?
     
  2. ZeMMiK

    ZeMMiK Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu de 940MW neemt hebt je ook nog een tuner en component aansluiting...
     
  3. kuchiki Byakuya

    kuchiki Byakuya Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik vroeg me af he, heb een 20 inch monitor
    wat is dan ongeveer de gepaste afstand dat je van de monitor zit zonder dat het echt slecht is vor je ogen?

    1a 2 meter of kan je nog dichterbij omdat een monitor toch wel eigenlijk gemaakt is voor dicht erop zitten tog?
     
  4. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    0.5 tot 1 meter is denk ik wel een redelijke afstand.
     
  5. CerandoX.nl

    CerandoX.nl Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen,

    Ik heb een Samsung 205BW en ik wil daarop een Xbox 360 aan gaan sluiten. Nu zie ik hier heel veel mensen met een Samsung 940BW. De 940BW schermen zijn 16:10, de 205BW zijn ook 16:10 , maar de 360 ondersteund 16: 9.

    Nu komt mijn vraag (trommel) Heb je in games en op het dashboard volledig beeld?, of heb je twee zwarte balkjes aan de onderkant en bovenkant van het scherm.

    ik hoor het wel van jullie!
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  6. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf de samsung 940 mw (16:10) en ik heb in het dashboard en in de games volledig beeld. dus ik denk dat jij er ook geen last van zult krijgen, maar er is 1 ding er komt heel iets vervorming maar ik zie het bijna niet want ik ben niet zo'n pietje precies.
     
  7. CerandoX.nl

    CerandoX.nl Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut ik ben wel pietje precies, maar ja denk dat het niet zo heel irritand zal worden, heb wat plaatjes gezien door dit forum heen, en het valt niet zo super op, alleen bij GRAW vond ik het wel duidelijk.
     
  8. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat krijg je als je 16 door 4 deelt en 12 door 4 ? Juist, 4:3 ;)
     
  10. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Dell 2007WFP heeft een 'aspect functie'.. Daardoor hele kleine balken onder en boven maar geen vervormd beeld en da's veel fijner dan de 'full' mode. Je merkt duidelijk dat 't is uitgetrokken.
     
  11. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    je komt ook op 4: 3 uit als je 16: 9 doet.. dus dan zouden er ook geen balken moeten zijn als je op 4: 3 ipv 16 :9 speelt.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Je bent geen rekenwonder, ofwel?
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Op die monitor zit een VGA aansluiting dus daar kun je probleemloos je X360 op aansluiten als je de los verkrijgbare VGA kabel erbij koopt.
     
  16. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, zou dit een goede zijn? ik vetrouw op jullie advies hier, want ik heb er nu echt 0 verstand van, probeer me wat in te lezen maar schiet niet echt op :9
    ohja en zitten er speakers in? zo nee, hoe zorg je ervoor dat je wel geluid hoort
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    In een monitor zitten normaal gesproken geen speakers nee. Dan zul je dus aparte speakers op je X360 aan moeten sluiten d.m.v. die VGA kabel. Vraag me niet hoe dat precies werkt want ik heb er geen ervaring mee.

    EDIT : Opzich lijkt de monitor in kwestie mij goed. 5 ms response tijd zorgt ervoor dat je geen last zult krijgen van ghosting, en de resolutie is hoog genoeg om te kunnen gamen in HD.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  18. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik ga denk ik toch maar voor de Samsung Syncmaster 940 BW, alleen ik neem aan dat die ook VGA aansluiting heeft, hoewel ik dat nog niet heb zien staan
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat neem ik ook aan :)
     
  20. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Waarom niet de MW? Die heeft een Tuner (tv kijken) en component aansluiting, scheelt weer de aanschaf van een kabel?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina