voor de nieuwe films en series, dan toch een grotere HDD?: EDIT: dit is wel stom nieuws zeg: 3,50 bij de moviemax om een film te huren, en 6 dollar daar
Dit vindt ik echt supernieuws, ik zou echt wel wat geld gaan betalen voor een paar HD-films .(wel via MS-Points dan, dit zal ook een reden gaan worden op MS-points te gaan kopen!
WTF . Als je een film huurt heb je 14 dagen om deze te kijken, zodra je begonnen bent met kijken heb je 24 uur om de film af te zien Waar slaat dat op? Misschien moet je opeens net ergens naartoe, vergeet je het, en moet je het nog een keer kopen? .
Vergeet niet, die 6 dollars betaal je voor een HD- kwaliteit film. Je kan ook gewoon de 480p (niet HD, wat je dus normaliter bij een videotheek huurt) versie downloaden voor 4 dollar wat neer komt op ongeveer €3,15
En je loopt ook niet de kans dat er bij het huren van een dvd er krassen opzitten! Iets wat ik te vaak heb mee gemaakt!
Ach begrijp het wel, anders kan je 14 dagen lang het als bioscoop gebruiken. En je kan toch wel zeker weten dat je de komende 2-3 uur niks te doen hebt. ?
Ik ben vooral benieuwd hoe ze het wereldwijd met de televisieseries gaan doen. De grote Amerikaanse producenten van series (Fox, ABC, CBS, ga maar door) verdienen ontzettend veel geld door het in licentie van de uitzendrechten in een ander land. Maar als ze het wereldwijd beschikbaar gaan maken, dan fietst Microsoft daar mooi tussendoor. Of zouden we het moeten doen met lokale content (waarschijnlijk staat Talpa dan vooraan in de rij om mee te doen)?
Wat ik me wel afvraag. Stel dat er binnenkort echt een grotere harddisk uitkomt. Kan ik dan al m,n oude saves en arcade games etc overzetten op een nieuwe hd,of ben i kdat dan kwijt??
Dan zul je wel weer een Memory Unit moeten kopen. Arcade games etc kun je gewoon opnieuw downloaden, is aan je gamertag gekoppeld, als ik me niet vergis.
Mischien ter promotie af en toe. Of bijvoorbeeld de eerste aflevering van een serie... Het zullen misschien acties worden zoals rond de E3 toen iedereen even gold kreeg meer het zal incidenteel blijven
6 dollar zal hier wel 6 euro worden,niet ? voor een net gereleasde film in HD heb ik het op zich wel over maar ik heb zo'n idee dat er een hoop oud spul tussen gaat zitten vergelijk het bv met de versatel decoder waar je ook films mee kan huren/streamen.totaal niet intressant en oude(re) films ben bang dat hetzelfde gaat gebeuren met deze dienst..
Bij een videotheek heb je toch ook de keuze om wel of niet te huren en dan moet je de volgende dag je film toch ook weer terug brengen!! Je maakt dus die keuze om te "huren" op het moment dat het jou uitkomt en je er de tijd voor hebt... huur je hem en hebt geen tijd om te kijken tja dan is het je eigen schuld! Dus niet opeens zou gaan lopen scheeuwen over een service die je het makelijker maakt om een film te huren... enne heb jij al een HD speler... enne heb jij al veel HD films bij je videotheek zien liggen, volgens mij niet!! Kortom... een mooie toevoeging waar de 360 alleen maar beter en aantrekkelijker van wordt! _0/
deze marketplace opties zouden vandaag toch wereldwijd het ligt zien? Ik heb vandaag nog niets gelezen over het huren van HD films via Marketplace! Ben zelf niet thuis nu en kan a.s. zaterdag weer achter mijn 360, maar was wel benieuwd of vandaag de HD films te downloaden waren!
ik heb een amerikaanse acount aangemaakt en dan kan ik gewoon op de videomarketplace alles downloaden hor! echt vet