1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De officiële releasedatum van Gears of War is vrijdag 17 november a.s. Ben jij één van de gelukkigen die hem eerder heeft kunnen bemachtigen? Vertel dan hier even waar je hem hebt gekocht of waar je hem hebt zien liggen! (Zowel winkel als plaatsnaam vermelden).
     
  2. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zo'n typisch hier abonneer ik me op via email :D
    Ik hoop hem donderdag avond binnen te halen via de media markt.
     
  3. Meneer47

    Meneer47 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het bekend of microsoft net zo streng gaat zijn als bij (bijvoorbeeld) Halo 2 wat betreft de releasedatum? Dat de winkel(s) die als eerste de 'streetdate' breken een tik op de vingers kunnen verwachten?
    Het liefst zou ik hem op woensdag al hebben (hoe eerder hoe beter) en je wéét dat de meeste winkels hem dan al hebben liggen in het magazijn.
    Jammergenoeg heb ik mijn pre-order bij de Re-Play geplaatst en die durven pas de streetdate te breken als zelfs de Albert Heijn hem al verkoopt. Ik verwacht hem niet vóór vrijdag te kunnen spelen. Met mediamarkt heb je idd nog een goeie kans om hem eerder te hebben.
     
  4. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach weet je, op de vingers tikken, de vingers breken, Halo 3 pas krijgen na de streetdate, pfffff we hebben zo onze middelen. 8) :cool: :mad: }:]
     
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    :lol: Fight The System! :+
     
  6. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, wij doen zelf ook belrondjes als "consument" om te vragen of we alsjeblieft GoW eerder mogen halen en tot nog toe zijn alle winkels er vrij duidelijk in: NIET voor 17 november! Ik neem aan dat op hele goede persoonlijke vrienden na van winkelpersoneel zelf er geen grote aantallen voor de streetdate worden verkocht.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zetten jullie dan wel de nummer weergave uit ;) .. anders zien ze "Hey MS belt" ... Maar inderdaad wel zo aardig
     
  8. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen mij zeggen ze als ik vraag of ze gears of war misschien voor 17 november al hebben: Je kan het 2 dagen van te voren proberen want dan kunnen we hem al hebben en dat geld voor alle winkels. DIe ik gebeld heb zijn Media markt, Bartsmit. Intertoys wist blijkbaar nog niks van de game af. ZE ZOUDEN ZICH MOETEN SCHAMEN!!!!:D

    Ik ken trouwens ook iemand die bevriend is met iemand die werkt in een gameshop. Maar die ene mag hem echt niet eerder verkopen aan de vriend anders krijgen ze heel veel geouwehoer en ze zeiden HEEEL veel geouwehoer.
    Dus lijkt me sterk dat die andere het wel krijgen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2006
  9. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste vind ik het pure onzin om een game die je al binnen hebt in je winkel te laten liggen om te wachten tot de dag dat het mag. Oke daar genomen dat het een oproep van bv MS of de uitgever zelf is, we zagen het ook al bij COD 3. Wat maakt het in godsnaam uit of die game 2 dagen eerder verkocht wordt!!

    Aan de andere kant maakt het mij persoonlijk ook helemaal niets uit of dat ie nu iets eerder er is of op de dag zelf. Meestal hebben we al zolang uitgekeken naar een game dat die 2 of 3 dagen er ook nog wel bijkunnen!!.

    Een game is af, wordt "Gold" dus wordt verscheept wereldwijd naar de distributeur, vervolgens naar de groothandel cq winkel ketens, en dan moet ie op (in het voorbeeld GoW) op 17 November in de schappen liggen!!! Mijn advies luidt dan ook, gooi heel die regel overboord, en heb je de game 2 of 3 dagen eerder, verkoop hem dan ook gewoon!!!!

    Greetz
     
  10. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Intertoys Hoensbroek gebeld, daar stond ie wel al in het systeem, dus niet meer op een release date. Maar ik moest vanmiddag even terugbellen als ze vracht hadden. Wat wel vreemd was is dat hij in Heerlen wel nog op release staat...
     
  11. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Is al paar keer vermeld, maar heeft te maken met eerlijkheid tussen de winkels onderling. Als de ene keten hem eerder zou hebben en meteen zou verkopen loopt de keten die (door bijv. een andere interne distributie) de game een dag later in zijn magazijn heeft dus omzet mis omdat veel klanten uitwijken naar de winkel die hem eerder heeft.
     
  12. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom word er dan nog elke keer deze regel verbroken door winkels...tot nu toe heb ik nog GEEN EEN KEER meegemaakt dat er ook maar een keer werd gehouden aan de officiele releasedatum alhoewel er een embargo was gesteld.

    Dan moet MS ....of zo strak de regels aanhouden en winkels zoals Foregames, Free Record e.d. flink op hun fikken tikken....of ze laten heel die embargo onzin vervallen en gewoon alle winkels hun gang laten gaan daar het "embargo verbreken" toch wel gebeurd.

    Heb deze discussie al met diverse gameshops gevoerd gehad...en naar mijn idee zijn ze omtrent desbetreffende embargo meer tijd kwijt om hele tijd telefoontjes van klanten te moeten te beantwoorden en teleur te stellen dan met hun winkel te bezigen.
    Het brengt dus meer last met zich mee...alhoewel het spel al achter in hun magazijn ligt te wachten.

    Naar mijn idee klopt er dus niets van deze regelgeving daar op deze manier klanten alsnog naar een andere winkel gaan die wel al voor de datum hun games vrij wil geven....verliezen ze alsnog hun klanten wat dus hiermee voorkomen had moeten worden.

    Dus...loslaten die handel...Nederland altijd met "hun regeltjes"...meer last dan lust.

    Word er daarentegen deze regels ook gehanteerd in de US...want daar is het naar mijn idee nog steeds wie het eerst komt.....???
     
  13. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee in de US heb je ook streetdates, bepaalde data waarop een game verkocht mag worden.

    Is voor elke game wel anders, sommige games hebben een embago, sommige niet..
     
  14. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD kijk ik op marktplaats staat ie daar te koop in beek... Gewoon origineel... Ik gemaild is ie net weg... Dikke KUTZOOI... was net 10 minuten te laat...
     
  15. zållii

    zållii VIKING

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is heb ik GoW(US) as Maandag via een importzaak in Zoetermeer.
    Naam ben ik ff kwijt, maar ik zoek het ff op.
     
  16. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Intertoys hebben ze altijd de games voor de release. Niet om uit te halen naar Intertoys, maar die gasten zijn denk ik te dom (of juist heel slim, maar net hoe je het bekijkt) om te weten dat ze zich aan n release moeten houden. Ik toevallig deze week CoD3 nog. Zou officieel vandaag pas uit komen. Ik liep vandeweel de Intertoys binnen, staat zo'n ventje zijn levering uit te pakken en ik zie CoD3 liggen. Gelijk meegepakt. Zij letten er niet eens op.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    bij de Intertoys hier zijn soms spellen er niet na een week na release :eek: zoals saints row
     
  18. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde net dat FRS hem heeft liggen. Iemand die dit kan bevestigen?
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee of FRS ze officieel verkoopt of de manier waarvan ik het meest hou? Nu dus ^^ :p Want ik zou hem graag eerder hebben :D
    [edit!] Als Frs ze heeft liggen cancel ik mijn order krijg ik geld terug en ga ik hem daar kopen ^^ :D Ik kom van het weekend hopelijk nog in een FRS :D
     
  20. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    FRS in Heerlen heeft hem nog niet, heb net gebeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina