nou ik ga ook maar eens wat fixen! hoeveel mag je er trouwens opsturen?? en hallo trouwens allemaal!!! ben nieuw hier!!!
Yoooo welkom in de broederschap der Nederlandse/Belgische Xbox diehards Ik ga ook maar eens wat fixen .. effe het stof van mijn Photoshop blazen en we gaan eens wa leuks kriejeten.
tsjonge tsjonge tsjonge, je wou zeggen dat die gast kotsen op een bmx fiets lekker lollig is? die is nog wel officieel, dus wat zeuren jullie ]:-
You see, ik heb alleen het logo gebruikt en voorderest niet dat voorgekauwde logoshit wat jullie (bijna) allemaal onderaan hebben gebruikt. No offence btw Ciao
Ja ok, maar wat jullie hebben gedaan is gewoon een plaatje genomen, en daar dat logo overheen gezet...dat ken me oma ook Ik zeg niet dat die van mij perfect is maar het is iig orgineel, dat moet je toegeven
mijne is ook origineel, want dat bmxxxx logo is doorzichtig, en er staat ook bij: hou het vies ipv keep it dirty, tog leuk edit: het gaat over die laatste, die zwart witte dus...
Zou je willen ja. en trouwens ik denk niet dat je blij zult zijn als je zo'n vriendin had. Ze heeft elke soort paal(tje) in haar tunnel gehad