spijtig dat ik geen 2 de controller eb, maar die xbox is van mij want ik heb hem voor m'n plechtige communie gekregen dus ik vind het dan zo raar dat ik eigenlijk een controller koop voor mijn broer Maar moest ik een kopen, Controller S of een andereen?
flink button smashe die broer van je natuurlijk fear is my ally, je moet gewoon een normale controller kopen, geen S. imho. grote normale is gewoon et relaxte
Ik zit nu echt hevig te twijfelen, ten eerste ben ik nu diep in Morrowind bezig en ik heb Splinter Cell hier liggen maar nog niet eens opengemaakt. Ook Blinx ben ik nog niet helemaal door en daarna heb ik misschien nog zin om Timesplitters 2 te spelen, als ik die dan niet verkoop. Want UC lijkt mij veel dus beter, ervaringen a.u.b!!! Maar dan is er ook nog Tony 4 en Ghost Recon en het iets oudere Hitman 2. Ik ben net Jarig geweest dus ik mag nu een game uit kiezen maar kwee nie welke, help! Of zal ik nog ff wachten...
als je wilt w8en is het alleen de vraag hoe lang. in het voorjaar van 2003 komt er wel een hele vrachtlading vette spellen weer. als je niet zo lang wil w8en zou ik ehm UC of MOH: F nemen ofzo. of mechassault natuurlijk.
haha ik heb alleen een zusje van 10 die compleet kansloos is tegen mij... en m'n grotere zus speeld nooit games dus dat schiet ook niet echt op haha
Ja, met hoeveel bots ken je maximaal spelen. Hoeveel levels, indoor en outdoor. En was er nou nog downloadable content via XboxLive, of niet?! En gaat de Single Player niet te snel vervelen. Zijn de bots goed?
single player verveelt me al....max bots is 8 dacht ik maar dat verschilt ook per level...Ja er is downloadable content via xboxlive...de bots zijn heel goed vind ik als je ze op godlike zet
Oke, een antwoord op een heleboel gesteld vragen: 1: je kunt met max. 12 bots spelen, want elk team bestaat uit max. 6 bots en 2 teams tegen elkaar is 12! 2: je hebt veel levels! Sommige indoor en sommige outdoor. In totaal heb je 6 modes met ieder 7 verschillende maps dus dat is 42 maps!! 3: De bots op Godlike zijn goed! je staat stil en je bent dood! 4: Er vallen dingen te downloaden via LIVE! namelijk: Nieuwe characters, multi maps, skills en tricks. (laatste 2 weet ik niet zeker.) 5: Bij single. je eigen team samenstellen is cool! En ze worden tijdens de fragfests steeds beter met skills enzo. Later op LiVE! kun je met je eigen superteam op LIVE! gaan spelen. 6: je hebt 6 verschillende volken met ieder 8 verschillende charcters! 7: 12 verschillende wapens! 8: 4 speciale adreline tricks zoals: agility of invisibility. 9: zoek zelf maar uit wat er og meer is! Oftewel eeen heerlijke multi. fragfest game!
Ik heb zins gisteren dus ook UC. Het is jammer dat je de bots niet kunt instellen. Maar het ergste is toch wel dat er geen CTF-Face 3 level is! Misschien komt ie bij de Live downloads.
Ik vind het enige ding waaraan ik me erger bij UC is dat als een fraggame voorbij is dat ie meteen hetzelfde level laadt. Bij UT kon je tenminste een keer een modus starten en hij ging toch automatisch door naar een ander level. Nu moet je steeds weer helemaal trug naar het menu.