1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vraag ik mij ook af!
    Als je ze op Kieskeurig vergelijkt, zie je dat ze beide hetzelfde zijn aan Specificaties!
    Philips 32PF5321 Vs. Philips 32PF5331

    Echter is de Philips 5331 wel een stuk nieuwer dan zijn oudere model.
    Ook vind ik die een heel stuk mooier qua Design, en vormgeving.
    Echter is dan de vraag wat die bij de MM kost.
    Weet je dat toevallig ook? :)

    Mocht dat erg veel verschillen, zou je toch misschien beter voor de 32PF3321 kunnen gaan.

    Ondanks dat de specificaties na genoeg hetzelfde zijn, heb ik het gevoel dat de 32PF5331 toch mooier beeld geeft.
    Gewoon weg, omdat het een nieuwe model is...

    Edit:/
    Ik denk dat jij ook eigenlijk voor een Philips wilt gaan, GEAR?!
    En dat je ook ongeveer met een budget zit, tot 850 euro?

    Heb nog even rond zitten kijken, en denk dat je dat het beste uit deze 3 kunt kiezen:
    Philips / 32PF5321 / 32PF5331 / 32PF5411

    Nu is alleen nog de vraag, wat de prijzen ongeveer in een vaste winkel zijn :)!
    En of ze eigenlijk ook hetzelfde beeld geven...
    Reviews zijn in elk geval erg positief!

    Voor mij valt denk ik de 32PF5321 af, omdat de 5331 en de 5411 gewoon nieuwere modellen zijn, en ik deze qua Design ook mooier vind.
    Maar welke Philips 5331 of 5411 het beste is, zal ik denk ik in de winkel moeten ervaren.
    Veel zullen ze waarschijnlijk niet verschillen, dus gaan Design en Prijs waarschijnlijk de doorslag geven! :)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  2. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond ALLE computerwinkels in Nijmegen afgegaan. Maar NERGENS hadden ze dit te koop. Soms wisten ze zelfs niet eens dat ie bestond|:-

    Issie mss ook ergens te bestellen??
     
  3. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0

    die bij de MM is de pf3321.. niet 5321.. maar de 5331 is een stuk beter geloof ik.. neem dus mooi die ;)
     
  4. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Lieve gasten! :emo:

    Ik voel me kut! Ik dacht een Mirai 32" LCD te kopen voor de prijs van een 27" Samsung... De Mirai is niet meer leverbaar of dit gaat maanden duren. Maarja ik wil natuurlijk GoW spelen in HD!

    Nu zit ik eraan te denken om voor de SE27S71 te gaan. Deze heeft wel een paar " minder beeld wat uitkomt op zo'n 13cm. Ga ik hier spijt van krijgen? Een andere 32" TV van samsung valt eigenlijk buiten me buget en al helemaal buiten de GoW launch. Ik zit nu ongeveer 2.3m van mijn huidige tv af, die is wel kleiner dan 27" dus ik ga er in princiepe wel op voor uit...

    Please help me! _O_
     
  5. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zou meteen voor 32" gaan want ik heb ook eerst een 26" gehad. toen ben ik een tijdje later over gegaan op 32". Mede omdat het een ouder model was waar je erg last had van ghosting.
     
  6. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal je geen spijt van krijgen denk ik. Heb zelf de 42PF9631D en geniet er elke dag van (ook wanneer hij uit staat, 't is een plaatje om te zien, vind persoonlijk bijvoorbeeld die Samsung TV's spuuglelijk; let op ik zeg dus persoonlijk, wil niemand afkraken ;)). De mijne heeft geen full HD (max 1080i) maar ik vind dat niet zo heel erg. Ga je hem ophangen of zet je hem op die standaard? Heb je er extra garantie bijgekocht? Bij mijn TV kwam er nog eens 450 EUR bovenop voor 4 jaar extra garantie, koop je bijna een tweede TV voor :mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  7. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.jvc.nl/product.php?id=LT-26A61SU&catid=63&sub=file#table

    • 10 W totaal RMS uitgangsvermogen
    • Teletext: 8 pagina geheugen (level 1.5)
    • Geleverd met tafelstandaard
    • 2 SCARTs
    • AV-in
    • W-XGA (1.366 x 768 pixels) panel
    • HD Ready
    • DVI ingang
    • Component ingang

    [​IMG]

    Enige waar de TV voor gebruikt gaat worden is een Xbox 360 en naar De Wereld Draait Door kijken en Discovery Channel. Hij moet alleen een lekker beeld hebben dat is de enige voorwaarde die er is.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ga inderdaad ook voor de PF5331.
    Zijn Design en beeldkwaliteit hebben de doorslag gegeven voor mij :)!
    Althans, zal mij er prima mee vermaken!!
    Wil hem alleen wel in de winkel halen, en ga dus kijken waar ik hem het goedkoopst kan scoren.

    @ M@ximuS

    Best leuke TV dacht ik zo...
    Hoewel zijn Contrast Ratio nu niet bepaald super hoog is, vergeleken met andere tv's.

    Wat is namelijk je Budget die je aan je TV uit wilt geven?
     
  9. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    't budget is max 600 euro en daar gaat deze al dik overheen met 679. Ik had namelijk die samsung 23 bestelt voor 583 maar die gaat niet door :confused:
     
  10. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    die winkel redcoon.. is in tilburg.. is wel te doen lijkt mij met de auto... Ik ga hem zelf daar halen (paar weekjes wachten tot salaris gestort is.. helaas schade aan de auto gekregen waardoor mijn aankoop is uitgesteld :p). 829 euro bij redcoon.

    half uurtje rijden ofzo vanaf eindhoven?

    edit: er staat trouwens wel in hun faq dat het niet mogelijk is af te halen.. kga ze ff mailen
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tilburg is inderdaad nog wel te doen.
    829 euro is namelijk een erg leuk prijsje, en het waarschijnlijk wel waard :)!

    Alleen dan moet ophalen dus wel mogelijk zijn. Laat even weten, wat ze je terug hebben gemaild!
     
  12. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat zelf ook aan deze te denken. er zijn wel een paar minder postievie reacties hier, maar ik heb de tv in de lokale electro world gezien en hij viel me niks af. hoop alleen niet dat ik last ga krijgen van ghosting. maar eigenlijk allee tv's die ik voorbij kom hebben 8 ms reactietijd. en waar vind je nou een mooie en vooral goede lcd voor een bedrag van 640 euro. dus ik denk dat ik ook voor de le27S71 ga.
     
  13. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zet hem op de standaard_O_ ,ik heb geen extra garantie gekocht,gewoon standaard
     
  14. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas geen afhaal mogelijkheden.. beetje vreemd.

    als ik hem dan laat bezorgen doe ik het bij die progress denk ik.. krijgt wel een goede beoordeling op kieskeurig.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk hier eens www.allekabels.nl ( Connectors en Stekkers <> Computer Verloop).
     
  16. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Op de Samsung site staat bij de LE27S71 bij koptelefoon een streepje. Ik kan me niet voorstellen dat er geen aansluiting zit voor een koptelefoon. Veel lezers van dit forum hebben deze televisie. Kan iemand mij vertellen dat hier wel een aansluiting op zit!
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mocht ik hem bij een internet winkel halen, wordt het inderdaad ook voor mij Progress.
    Gunstige prijs en een goede beoordeling :thumbs:

    Nu nog even flink werken, en hopen dat ik hem in December heb! :)
     
  18. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het echt jammer dat hdtvs zo duur zijn!!! maar aan de andere kant is het, het geld wel waard maar ja dan moet je natuurlijk eerst het geld hebben.
     
  19. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu al zo'n 1.5 week te lezen, en vind het nog steeds moeilijk te kiezen. Ik zit rond de 2-2.5 meter van me beeld af dus zoek een 32", al vond ik deze best klein lijken in de MM in eindhoven vandaag. Zal wel aan de winkel liggen ;).
    Ik vond het ook moeilijk om beeldkwaliteit te vergelijken. De MM in eindhoven heeft ze erg netjes opgesteld staan en heeft zeer veel modellen, maar hoe moet ik kwaliteit verschil zien als op de 1 een mediamarkt filmpje draait en op de ander een natuur filmpje?
    Zit nog te twijfelen tussen de LE32n71, m71 en panasonic 32lx60f. De samsung vind ik erg mooi qua look en de n71 zag er echt strak uit bij de MM. De panasonic krijgt een goed cijfer bij kieskeurig (9.2) en wordt door de consumentenbond geprezen als beste 32".
    Volgens iemand van school kijkt 100hz (m71) veel rustiger weg, maar ik vraag me af of het die extra 150euro waard is.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  20. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Wat kost een (HD Ready) LCD tv tegenwoordig van 20". Mijn crt'tje van 50-51 cm/20" is namelijk groot, lomp lelijk, geen teletekst, bagger beeldkwaliteit, en mijn kamer is maar 3x2m. Heb geen 360 en ga ook geen console aanschaffen. Het enigste wat ik wil is dat ik mijn PC er op aan kan sluiten zodat ik Films en Anime kan kijken. Niet dat ik op het moment geld heb, ik moet ook nog een rete dure videokaart kopen. Misschien iets groter kan ook, maar veel niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina