Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaha owned :lol:

    iedergeval hans, ik had juist over dat levels HELEMAAL niks laat zien over je skillniveau, en de carbine heeft 7 schoten nodig en een br maar 4 bursts, die ongeveer allebei even snel zijn, en sinds je met carbine sneller mist, is carbine een stuk skillvoller als de meeste andere wapens in H2

    moet mjij niet lere jens :+?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Denk niet dat dit zo vet als RTCW wordt. RTCW maakte dat level ook beter doordat het verschillende klasses had enzo. Was je meer afhankelijk van je team.
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is waar, zal ook echt wel niet het zelfde zijn, maar ik zei ook als ;)
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    En daar heb je gelijk in
     
  5. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    belangrijkste vind ik toch wel dat het cheaten en hostvoordeel word verholpen :)
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Tot hoeverre kan je het hostvoordeel verhelpen? Iemand zal toch het spel moeten hosten, want ik betwijfel erg sterk dat bungie gaat werken met dedicated hosts... Wel zeggen ze dat ze werken aan een betere netcode, dus ik hoop dat ze wat vorderingen maken :)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    lol 31 in slayer dan heb je die truucjes wel nodig om te winnen |:- , maar aangezien je 9 van de 10 keer tegen mods speelt maakt dat ook geen bal uit. En elke boon die kan die truucjes het dus dan is het ook niet leuk meer. Maarja die glitches blijven op zich wel leuk, vooral launchen is vet :) , alleen die truucjes als BXR enzo zijn naar :mad: .
     
  8. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond die Rocket-Sword glitch en Swordfly glitches wel vet. Dat je in een Custom Game bij Headlong bovenop 't hoogste gebouw stond.

    Maarja, ik hoop echt dat er iets wordt gedaan aan de kleine voordelen in de Halo3.
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat nou voor reactie :{

    alsof je uberhaupt skills nodig hebt voor MM, als je tegen goeie spelers speelt, wil ik elk truucje gebruike om beter te zijn als hun, dan bedoel ik geen lvl40's maar mense die ik WEET dat ze goed zijn, waar ik dan custom tegen speel, en die gebruike die glitches ook allemaal, en doubleshot is een moeilijke glitch, denk niet dat jij die constant kan uitvoere

    en ik vond rocketsword glitch ook echt lache, was leuk op ivorytower of lockout, zoon grote lunch 8)
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    op burial mounds kon je ook leipe dingen daarmee doen :D maar dan met snipe/zwaard. En dan in je launch inzoomen met snipe en m dan knallen, te droog :D
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    naja hij miss wel moeilijk maar zulke dingen horen gewoon niet in een spel te zitten, en met die lvl 31 opmerking bedoelde ik gewoon te zeggen dat de meesten die je tegenkomt op dat level het gebruiken en dat jij dat dan ook wel MOET doen anders heb je geen schijn van kans. Dus vandaar, die rocket sword dingen zijn idd ook wel leuk om te doen, ook banshee launchen is wel lachen, in je 1tje ff snel op het hoogste gebouw van headlong komen of op de pipes ofzow :D
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind BxR een kutglitch, omdat je er niets tegen kan doen, zit je midden in gevecht die andere is aant herladen en jij hebt nog 1 kogel nodig en hij doet BxR en jij kan dat niet doen omdat je magazijn niet vol zit|:- Is gewoon te triest, verder vind ik BxB gewoon niet egt chill, want iedereen kan het uitvoeren kijk de double melee in halo1 was vet moeilijk, je moest je melee goed plaatsen en nog ging ie vaak niet dood, en je had een granaat die als een kernbom naast je nog eens afging waarvoor je weg moest rennen. Kijk dat vind ik leuk, dingen die skills vereisen maar net zoals de meeste dingen in halo2 vereisen de glitches geen skill en zijn ze dus alleen maar een klote toevoeging aan het spel en moeten ze er dus uit.:D
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het stomme is, bxr is zo makkelijk maar ik vergeet het constant als het goed zou uitkomen. Ook ziet het er echt lomp uit als je iemand volschiet en m bijna dood heb dat hij gewoon doodleuk naar je toeloopt en opeens *whoosh* ben je dood. Aaargh daar word k zo pissed van.

    Double shot is dan nog moeilijk, vind het dan ook niet erg als ik daardoor dood ga, ik weet dat de ander daar veel moeite moet voor doen wil hij m goed uitvoeren.

    Toch hoop ik dat deze dingen er wel uit zijn gehaald bij Halo3, maar daar mag je wel van uitgaan :)
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ga toch fietsen met glitches. die dingen moeten er al uit zijn voordat de game in de schappen ligt. verpest de sfeer in multiplayer kei erg.
    alleen wat glitches in de singleplayer van halo is af en toe leuk omdat het leuk is op plaatsen te komen wat niet hoort. maar in multiplayer is dat sfeerverpesterij.
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind een dm veeel mate beter en skillvoller dan een BxR (of BxB, want dat is echt onzin, bestaat eigelijk niet eens) maar zoals sostic zegt, RRx (doubleshot) is wel erg skillvol vind ik, en dat brengt wel wat diepgang in de MP

    helaas werkt de dm voor geen meter bij H2 :mad:
    en reloadglitches zijn mega handig, dus ik vind dat die ook terug moete kome *), maar ze worde er toch uitgehaald
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  17. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik vraag me echt af wat volgende week komt, hoogst waarschijnlijk een gameplay filmpje maar dat is natuurlijk speculatie..

    Ook vind ik het geweldig om te lezen hoe Frankie denkt over de water-effecten die mogelijk ook in Halo 3 komen. Want ik zelf vind water-effecten toch wel het mooist in een game...( naast gameplay, maar dat heeft niets te maken met grapics..)
     
  18. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Er werd gezegd dat er 20 November een In-Game Singleplayer trailer komt. Misschien dat die dan 17 November al komt of officieel wordt aangekondigd.
     
  19. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ik zieeeeeeeeek de scans van die 3 mappen en nieuwe wapens zien er mooi uit. En weet je wat helemaal vet is je kan je gameplay opnemen terwijl je online aan het spelen bent ZIEK.
    Spiker granade <3
    Highground is zeker mijn fav map!!!
     
  20. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    er is pas over 3 maps informatie vrijgegeven, hoe kan je nou weten welke je het leukst vindt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina