Gezien de eerdere Splinter Cell topics iets te groot en onoverzichtelijk werden is er al menigmaal voorgesteld om threads per missie/level te starten. Nadat Sam Fisher hoogstpersoonlijk langs is geweest en zijn pistool tegen mijn hoofd drukte leek het me toch opeens maar verstandig om daar gehoor aan te geven. Ik maak de threads aan en daar wordt verder niet van afgeweken. In elk topic staan verwijzingen naar de andere topics. Uiteindelijk kunnen we hier dus een leuke walkthrough van brouwen dus be polite en schrijf je stukjes netjes op. Hoe ga je te werk : Je post je probleem (liefst zelfs nog met het sub-stukje waar je bent, zoals Blaustein's Apartment) en als je een antwoord weet op iemand anders' probleem quote je die persoon en geef je onder de quote je antwoord zodat het duidelijk is tegen wie je praat. [Splinter Cell] Lvl 2 - Police Station [Splinter Cell] Lvl 3 - Georgian Defense Ministry [Splinter Cell] Lvl 4 - GFO Oil Rig [Splinter Cell] Lvl 5 - CIA Headquarters [Splinter Cell] Lvl 6 - Kalinatek [Splinter Cell] Lvl 7 - Chinese Embassy [Splinter Cell] Lvl 8 - Mouke Tsoe Bo Meats [Splinter Cell] Lvl 9 - Return to the Chinese Embassy [Splinter Cell] Lvl 10 - The Presidential Palace
als je net uit die lift komt die in de bibliotheek uit komt en je hebt die 4 mannetjes neergeschoten ga je naar beneden naar de kelder. daar moe tje een mannetje pakken en hem dwingen om de kluis open te maken als je dat hebt gedaan staan erop eens 4 of meer mannetjes met machineguns om je heen. wat moet je daar doen? help!!!!!!!!!!
Gewoon niks doen en met je handen omhaag blijven staan en wachten. Lambert zegt dan dat ie over 5 seconden voor een blackout gaat zorgen. Op dat zelfde moment zegt een van die ventjes die je onder shot houdt dat ie van 5 gaat aftellen en je dan afmaakt, als dat ventje bij "2" is gaan alle lichten uit en dan kom jij in actie, maar pas op, die ventjes doen na een paar seconden hun night vision op, dus schiet de dichtsbijzijnde snel dood en verstop je. Daarna kan je de laatste 3 makkelijk afmaken.
gewoon ergens achter een doos gaan zitten, wachten tot een van die andere mannetjes het lichaam gaat inspecteren en dan hem ook doodschieten. Daarna kan je verder met de twee laatste mannetjes die - als het goed is - niks doen en gewoon blijven staan met hun wapen op je gericht.
Hmmjah ik zit daar ook nu .. wel beter. En na deze level is het spel al uitgespeeld Balen zeg. Moeten we tot Maart wachten om levels te downloaden.
Ik zit nu in het laatste level heb die 3 guards sniper en 2 honden gekilled. Nu ik ben daar door een muur kunnen lopen en wat moet ik nu doen, ik neem aan dat ik daar iets moet doen maar wat ??? Ik probeer een spagaatsprong te doen maar dat werkt niet ??? Iemand ???
Door een muur gelopen ... dat is kunst Ik neem aan dat je in het begin deel van die level zit. Dan lopen er 2 wachters met een hond en een sniper in die toren? Iedereen killen (altijd het leukste ) Daarna moet je gewoon door die gangen tussen die struiken lopen .. in totaal zijn er nog 2 wachters .. die kill je of sla je K.O. En dan zit er ergenst tegen het gebouw een kelderraampie. Open schuiven en je bent binnen.
NM, heb het uitgespeeld ... Maar je kan door een muurtje lopen in het begin. Helemaal rechts in de hoek war het klein opstapje is, daar gewoon naar de muur lopen en je kan er door ... Je kan het makkelijk zien, de stenen geven een kleurverschil ...
Het is gelukt (met hakken over de sloten) Maar volgende probleem: Als ik die nicoladze moet neerschieten met mijn sniper, hoe moet ik dat doen? De kogels gaan niet door het glas heen.
jawel die gaan wel dor het glas heen, misschien mik je niet goed. hij staat namelijk achter het gordijn