Zeg mannen, ik heb timesplitters 2 nu een maand of zo en ik ben hem eindelijk beu!:r Nu is mijn vraag: Zou ik Unreal Championship kopen of nie???? Ik ben altijd al gek geweest op de unreal-serie op de PC! en hoe zit dat met die skills dat je kunt verbeteren en je team zo sterk mogelijk maken en zo....? PS: kun je dan met je team dat inmiddels hoog zit in skills in maart dan via Xbox Live mee spelen??? Zou wel vet zijn!
Ik denk van wel. Ik ben ook fan van de Unreal serie en deze laat je niet vallen. Tenzij je UT2003 al hebt, zou ik deze zeker kopen. De skils van je teamleden veranderen als ze leren in single player.
Jah! Ik ging naar de FRS vandaag en ik kocht zomaar UC. Kweetniet waarom maar ik had er zin in en geld teveel. En UC is (tegen al mijn verwachtingen in) echt wreed. Speelt toch lekker met controller (ook al vind ik toetsenbord + muis veeeel beter). Tis gewoon een heel goed spel als je even wilt fraggen. Zeker met de Live! binnenkort wordt het weer fragfest. Alleen 1 ding vond ik raar: de graphics. De PC versie UT2003 wint het van de Xbox versie UC. UC is wel mooi .. maar ik heb ook UT2003 ennuh .. jah .. toch veel mooier (op hoge resolutie met alles op max.). Maar goed .. dat mag de pret niet bederven .. fraggen
Hmmjah er zijn toch veel punter waar ik aan erger in vergelijking met UT2003. Het bekende verhaal was dat ze eerst UC ontwikkelde en tijdens dat proces dat ze ook aan UT2003 begonnen. Dus UC heeft de langste ontwikkelingstijd gekregen en is geen poort maar echt apart gemaakt. Bij de instant action .. het aantal bots? Waarom kan je dat nou niet instellen voor een map? Zelfs bij UT op de pc kon je dat toen al .. en maakt niks uit voor de performance lijkt me. Het gedrag van de bots kan je ook niet apart instellen. Dat vind ik toch wel een missertje .. beetje amateurig vergeleken met UT2003. De skill levels ook .. je hebt er maar 4. Dat zijn de punten waar ik duidelijk over struikelt met deze versie. Daarom is het nog lang wachten voor Live! want dan wordt wel beter natuurlijk. Maarrrr UC is een geweldig spel en ondanks de gelimiteerde opties blijf het nog steeds fragfest.
Ik heb net ook Unreal gehaalt, nu kan ik kijken als sommige mensen gelijk hebben !!! Nu ik hem net heb gespeelt vind ik hem best wel Chillend. Alleen wat wel beetje gefokt is die slowdowns tijdens het spelen het is niet echt boeiend maar het is wel soms irritant maar hebben jullie daar ook veel last van........
Je kunt toch wel zien dat UC anders is: Je hebt hele andere levels, veel betere graphics, zeg maar veel betere ALLES!!!! Ik ben een echte UC en UT én UT 2003 fan dus geloof me maar.