1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wanneer Xbox live voor Xbox1 gratis?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boogje, 12 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boogje

    boogje Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard beste XBW gamers, ik weet dat je momenteel voor de Xbox niets kunt aanvangen ( maar dan ook werkelijk niets) met een Credit Card en 50 euro per jaar die je er bij moet betalen, maar ik vond het echt vreemd dat de Xbox360- gamers wel een deel van Live( Silver noemt dat dacht ik) kunnen hebben door simpelweg internet aan te sluiten op uw 360. Geen CC,n niets,nadas,noppes. en bij de Xbox dan niet? Is dat niet uiterst vreemd? is Microsoft niet van plan om misschien binnen een jaar Xbox live voor de originele Xbox gratis te maken, of toch op zen minst voor een deel?

    Of is er nog geen plan maar is er wel een kans? :'-(

    thanks in advance,

    BoogjeO-)
     
  2. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen kans, xbox live is altijd betaald geweest op de xbox. Bij de xbox 360 wilden ze af van het alleen maar kunnen gebruiken van xbox live met een creditcard waardoor ze en een nieuw livesysteem en xboxlive gold en silver hebben ingevoerd. Dit is geheel gemaakt voor de 360 en niet voor de xbox. Microsoft is ook volledig overgegaan op de 360 en doet nagenoeg niets meer met de xbox, ze gaan dus ook niet de liveservice van de 360 overbrengen naar de xbox.
     
  3. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad Microsoft heeft de xbox totaal links gelegd, verwacht daar maar geen updates of veranderingen daarvoor.
     
  4. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Bovendien is Xbox Live op de gewone Xbox hetzelfde als XboxLive gold. Je kunt het ook overzetten als je een Xbox360 koopt. XboxLive Silver is alleen maar downloaden van demo's e.d...

    En ja, ze willen dat je overstapt naar een Xbox360 dus zullen ze de Xbox 1 niet aantrekkelijker maken met een service die ze geld kost.
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    precies en er zijn nog genoeg aanbiedingen op internet te vinden voor een toch vrij goedkoop starterkidje inclusief spel of weet ik het wat. Bovendien hoorde ik van iemand online dat bij hem in de buurt een starterkidje bij intertoys maar €10,- is. Nou als dat niet bijna gratis is. (Ik zou er trouwens ook het dubbele van 50 euro voor neer willen tellen) Als het gratis zou worden zouden zoveel mensen van 360 naar gewone gaan voor spellen als Halo2, Fifa2007. Het is echt nog niet dood aan de oude kant.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er komen geen live updates meer voor de xbox 1 ... je hebt dus altijd een credit card nodig en xbox live blijft dezelde prijs als de xbox 360, omdat het 1 netwerk is
     
  7. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je doen met je Xbox (1) dan zonder multiplayer?
     
  8. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag 2 starterskits aangeschaft voor xbox live. Niet de 360 versie.

    Dit is zonder kraskaartje met code, maar met een of andere cd die ik in mn pc moet stoppen ofzo.

    Werkt dit ook voor mn 360? Momenteel heb ik al 3 maanden live...kan ik daar dan ook 12 maanden van xbox live aan toevoegen?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kraskaartjes moeten er gewoon bij zitten :eek: als het goed is.. Zonder kraskaartjes geen Live ... En voor Xbox 1 heb je ook een credit card nodig
     
  10. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    snap er niks van. Heb er 2 gekocht bij de intertoys. zo'n doosje met een headset, boekje over xboxlive zelf,boekje over de headset en een cdtje over een broadband package. niks kraskaartje

    genaaid dus..
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zit er echt geen zwart kras kaartje bij? Moet haast wel ... ook niet in het boekje ...?
     
  12. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    ben bang dat het in de winkel gewoon uit het doosje is gejat! ze hadden namelijk alleen de headset uit het doosje achter de balie gedaan. boekjes ed zaten nog in de doosjes in het winkelrek.

    heb intertoys al gebeld en krijg gelukkig mn geld trug!
     
  13. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0

    Bij de binnenkant van de CD hoesje kan je krassen en daar zit de code in.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is dan erg netjes van de intertoy's, daarom is het altijd handig als je ff checkt of al het goede erin zit, ik heb ook een keer gehad dat er een ps2 spel in mijn hoesje zat en toen konk weer helemaal terug. Maar als die kraskaarten eruit kunnen worden gehaald was het ook niet echt goed geregeld daar dan...
     
  15. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor ook niet...
     
  16. winnieandbuzz

    winnieandbuzz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat heeft ontwikkeling van apparatuur. Omdat de 360 functies heeft (Silver zonder CC) die de Xbox niet had wil dat niet zeggen dat Silver dan ook maar beschikbaar moet zijn voor de Xbox. De PS3 zal tenslotte ook online gaming hebben die de PS2 niet ondersteund.
     
  17. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    net terug van de intertoys> hadden ze de codes in een andere la liggen! Gelukkig maar...!
     
  18. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    goede service hoor :thumbs:
     
  19. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net mn 12 maanden toegvoegd, terwijl ik al 3 maanden had. Maar wanneer ik nu bij account managment kijk en bij abonnement. staat er gewoon xboxlive gold 12 maanden. En geen 15 maanden...klopt dit
     
  20. xbox360livespeler

    xbox360livespeler Just a game

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijg er toch een speciaal kaartje bij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina