freerecord shop en dixons hebben/hadden ruzie om de xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrLaurens, 19 dec 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    las laatst in de metro een advert van freerecordshop waarin stond: xbox massive pack, niet bij dixons wel bij freerecordshop.

vandaag stond in een krantenbericht dat freerecordshop in hun adverts vermeld dat het ook verkrijgbaar is bij dixons. dit is gedaan omdat dixons pissed off was, en van plan was een rechtzaak te beginnen.

alle winkelketens en zeker frs wil een flink aandeel krijgen in de verkoop van consoles/games, mede omdat de verkoop van console games in het eerste helft van dit jaar met 70% omhoog is gegaan.

2. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Lol wel grappig in het aller begin wilde de winkels af van de xbox nu maken ze er ruzie om :D:D.

3. Ares

Ares Trapped in live

Leuk Bevonden:
    0
    LoL 8)

Had die advertentie van de FRS gelezen in de krant en vond het al een beetje raar... Beetje oneerlijke concurrentie van FRS tegenover Dixons ofniej???

4. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    En teregt!!!!! XBOX rulez:D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    frs is een muziek winkel daar kopen mensen veel minder snel een game console, ze kunnen je ook geen fuck vertellen bij dixons wel!
    Dat artiekeltje gaf alleen maar5 aan dat ze minder verkopen dan dixons anders plaats je zoiets niet

6. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep idd
    ik koop liever bij een winkel waar ik weet dat ze er iets vanaf weten!

7. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Bij dixons krijg je airmiles ;)

8. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten gewoon niet ouwehoeren Xbox ownt gewoon en iedereen mag hem verkopen

9. mac-x

mac-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    effe offtopic : bij de mediamarkt hebben ze nu een aanbieding, xbox +scontroller + 4 games amped , gt2002, jsrf en tom hoffmans bmx(of zo iets:confused: ) voor 300 ,- :D

wordt steeds goedkoper hier in zwolle !!

10. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    De gameshop dus :+

11. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat de FRS hier de dixons eens flinkt naait.
    Ik begrijp niet waarom ze dit doen, want dit kan ze namelijk geld gaan kosten.
    Zwak hoor free record shop zwak:r .

Greetz,
    Rick

12. RFP

RFP Live!

Leuk Bevonden:
    0
    Heel simpel. Officieel komt het Massive pack pas vanaf 14 december beschikbaar. FreeRecordShop weet dat dit pack eraan komt en verkoopt een week eerder gewoon een losse DVD kit en Halo bij de Xbox (ik heb dit pre-Massive pack ook gekocht). Later claimen ze bij Microsoft dat ze een Massive pakket verkocht hebben. Is een beetje dezelfde strategie die MediaMarkt vaak volgt: ze weten dat er een bepaalde aanbieding aankomt en gooien 'm weken eerder in de verkoop om klanten te lokken.

13. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dan zet je neer: FREE RECORD SHOP ALS ENIGSTE IN NEDERLAND MET MASSIVE PACK [zijn ze niet, maar dan pak je niet direct de dixons].

Greetz,
    Rick=]

14. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal mn games bij Foregames, dat is nou een echte gameshop!

wel vet die adv van FRS, en een rechtzaak aanspannen tegen zo'n advertentie? die verlies je 4 sure, want je concurrentie afkraken in een ad is toegestaan.

15. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die reclame die steeds voor GameKings komt dan. "FRS game van de week, deze week: The Getaway. Alleen verkrijgbaar bij FRS Zware bullshit....

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    EHm ja, ze bedoelen dus alleen verkrijgbaar bij FRS voor 67,95 (goedkoper dus) :+

17. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, idd, waarom word daar niets aan gedaan?
    Ik heb the getaway eergister nog voor een vriend gekocht.
    En niet bij de FRS.

Greetz,
    Rick

18. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    die freecharts bij gamekings van de frs, daar heb je ook echt helemaal nix aan. gewoon de meestverkochte games. en? wat dan nog? hoeft ie nog niet goed te zijn. laatst stond bruce lee gewoon in de toptien. *grinnikt

19. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    dixons zijn wel naaiers, daar liggen games nog voor de volle prijs, terwijl de music store, frs en nog een zooi zaken er zo 5 tot 15 euro onder zitten, naaiers zijn ze, ik koop never nooit een game bij dixons,

20. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook niet zo'n Dixons fan , free record shop is iets beter, not much tho

Deel Deze Pagina