Ok even impresses tot nu toe.
Graphics: In een woord geweldig! Alles wat tot nu toe gezegd is is helemaal waar, beste graphics tot nu toe. Vooral als er veel vijanden in beeld zijn, met al die kogels en al dat bloed! Heel indrukwekkend!
Sound: Ook heel vet! Super 5.1. Mooie gunsounds, en prima voiceovers. Muziek valt niet echt op eigenlijk, zal ook wel snor zitten.
Gameplay: Ben op hardcore begonnen, en dat is echt! flink pittig. Ga bij vrijwel elk checkpoint wel een aantal keer dood. Maakt het allemaal wel extra spannend, je moet echt vechten voor elke meter. Sommige shoot-outs duren echt heel lang!
Online: Simpel. Beste online game die ik gespeeld heb... Veel strategie, veel manieren om te winnen, en het leukste is hier ook de shootouts. Zat net met 2 maatjes in dat level met die trein. En precies aan de andere kant zaten drie andere gasten. Granaten gooien, pijlen schieten en veel knallen. Aan het einde waren ik en nog een van de tegenstanders over, renden we naar elkaar toe, en won ik net met de chainsaw! Beste gevoel ooit
Klik om te vergroten...