[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Er zijn ook zeker wel producten waar ik wel voor zou bellen ;)

2. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0

naja je vraag is toch gewoon goed beantwoord... en misschien hoorde ze de eerste zin niet goed.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hmm ben toch wel benieuwd of die in utrecht te halen valt. Ga zo toch misschien ff checken of die dr ligt.

4. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de Intertoys eens in Amersfoort. Daar had ik verleden week CoD3 ook 3 dagen alvorens hij gereleased werd

5. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Freerecordshop in Hengelo(twente) heeft hem al binnen maar ik mag hem pas vrijdag komen ophalen. De meeste winkels houden zich gewoon aan de afspraak.
    Gewoon wachten tot vrijdag jongens dan kun je lekker gaan spelen! ;)
    Laat je niet gek maken door een spel ;)

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Lastig als je er zo naar uitkijkt ! !
    Ik heb de drang in elk geval eerst naar mijn LCD scherm, waarna ik straks pas GOW een keer ga halen eind December...

Verwacht toch wel dat mensen hem hier straks al Donderdag zo niet misschien morgen al hebben :)!

7. zållii

zållii VIKING

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Gears of War bij Future Zone in Zoetermeer gehaald.

Geweldige game, nog beter als ik verwachtte. De game speelt heerlijk soepel. Vanavond heb ik er weer tijd voor :)

8. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dus zoetermeer heeft hem wel...

Raar dat Rotterdam hem nog niet heeft

9. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo effe kijken of de frs hem heeft hopen van wel :)

10. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    rotterdam had ze wel, ze hadden me namelijk gebeld om em te komen halen, maar toen had een of andere josti daarzo mijn exemplaar verkocht o_O

futurezone zoetermeer net gebeld, ze hebben de import niet meer, en de PAL versies komen in de loop van de week binnen, vrijdag gaan ze waarschijnlijk pas verkopen.

Futurezone Rotterdam: Ze waren vaag, maar er werd mij verteld dat woensdag de PAL versies binnen komen en dat ik waarschijnlijk dan gebeld word om em op te komen halen.

Intertoys/bartsmit/eplaza: er gears of war? oh voor de playstation2! oh wacht xbox360. nee die komt in de loop van de week pas binnen.

Free recordshop : Eind van de maand O_O

Gameshop denhaag: ze waren heel duidelijk en vertelden dat ze hem overmorgen binnen krijgen maar absoluut niet gaan beginnen met verkoop voor vrijdag, of een andere winkel moet gaan beginnen met verkoop.

11. PureSpartan

PureSpartan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok mensen als je de game hebt gehaald in een normale store geen futurezone bullshit, post dat dan effe. Heb net next-level gehad die krijgt hem waarschijnlijk donderdag. Free recordshop heeft hem volgens mij al maar wilt hem niet afstaan!

probeer op het moment bartshit te bereiken maar zijn steeds in gesprek!

12. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game nu ook binnen (amerikaanse versie, maar wijkt niks af van de europese). ff opgehaald bij future zone zoetermeer.

maar doe geen moeite als je niet gereserveerd hebt, want ze hebben de import versies niet meer

die gozer zei wel dat het de beste game tot nu toe is, en dat het er geweldig uitziet

13. PureSpartan

PureSpartan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net bartshit gehad, miss morgen in de vroege vracht!

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist iets heel raars meegemaakt.
    Een FRS vestiging had ze binnen, maar verkoopt ze niet. En een andere FRS vestiging krijgt hem vanmiddag bij de levering en die verkopen hem meteen, aangezien hij geen orders heeft gehad dat hij de game niet mag verkopen. :confused:

Trouwens, FRS's kunnen elke dag een levering binnen krijgen, gaat namelijk via DHL.

15. JinKazama

JinKazama Chunli's shoe-shiner

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zonet gebeld met de 2 hoofdleveranciers van Microsoft videogames in NL, deze hebben beiden gezegd dat de game waarschijnlijk VANDAAG bij HUN binnenkomt en dat hij verzonden wordt naar de winkels zodra HUN de game binnen hebben! Dat is een waarschijnlijk, op het moment dat ik belde hadden ze hem nog niet.... Ik probeer het later nog eens :thumbs:

16. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ga zo naar futurzone rotterdam, hij moet er gwn zijn volgensmij, ik laat het nog ff weten

17. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0

doe geen moeite....denk niet dat ze dr 1 voor je hebben liggen.

18. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    omdat?

19. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij handig dat de mensen die een winkel hebben gevonden waar de game al verkocht wordt erbij vermelden in welke woonplaats de winkel zit. :)

20. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    ik ze al 2 dagen aan het terroriseren ben, en er een had gereserveerd en omdat de imports bij ze op zijn en ze woensdag op zn vroegst de pal binnen krijgen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina