[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    hee errox hoe lang heeft het nu bij jou geduurd voor je hem terug had...?
     
  2. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat hij hem op 1 november heeft weggegeven.. weet het niet zeker..:x
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je er gewoon vanuit kan gaan dat het zeker zo'n 14 dagen in beslag neemt.
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt van die dagen dat je Nederlandse MS service bijna niet aan de lijn krijgt. Dat had ik dus, toen heb ik Engelse service gebeld, ging gelijk bij eerste belletje aan de lijn, maar je moet wel vaak nummers spellen en je naam enz. Maar, als je gewoon je gamertag geeft hebben ze ook al een hoop informatie qua adres enz. Daarnaast moet je niet je HD mee opsturen, enkel je xbox. En het is ook handig via een trackingnummer die je krijgt bij de labels,(doe die labels via de email, gaat sneller) te gebruiken om te zien waar je xbox360 is. Good luck dan maar
     
  5. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof het of niet maar ook vandaag WEER geen etikketen van ups bij de post
    Begin er nu echt sjagie van te worden, heb ondertussen al 3 maal gebeld en nog niks.

    Ga vandaag maar weer bellen anders ga ik alle instanties inschakelen die ik maar ken rotzakken.

    nu breekt mijn klomp, ik bel naar de NL support lijn, maar krijg de engelse aan de lijn en dan niet de xbox maar de windows support.
    Nu wordt ik dus pas echt nijdig he, ik vertel de NIET vriendelijke engelse vrouw dat ik de nederlandse support lijn bel en haar aan de tel krijg.
    Zij vraagt of ik mijn windows wil registreren ik zeg NEE ik hang u al een uur aan de telefoon en wil (^(&*%#@ mijn xbox op sturen omdat ie kapot is en iemand spreken in het nederlands want ik begin nu echt pissig te worden (in het engels dan he)

    Verbinden ze me door, krijg ik verdomme weer een engelsman aan de telefoon die met het nummer van de nl support begint voor te lezen.
    ik begin te vloeken en zeg die k*thommel dat ik het nummer weet omdat ik het al heb gebeld maar hun aan de lijn heb gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Jezus wat een bedoeling zeg, nu gaat de xbox dus echt de deur is het niet netjes verkocht dan smijt ik dat ding hier vanaf de hoogste etage van mijn flat naar beneden jongejonge.

    Nou ondertussen heb ik mijn nummer moeten geven en belt de Nl support mij terug (als het goed is) zal mij benieuwen....
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben gister teruggebeld, 'EINDELIJK', dacht ik... Ik heb tegen die jongen alweer het hele verhaal verteld (waarom ik teruggebeld zou worden), en weer moet ik wachten tot MS me belt of het er vanzelf die points op die account bij schrijft.

    Ik vertel hem dat ik dat nu al voor de 4e keer hoor, en vraag waarom ze in godsnaam niet gewoon 3 van die 2100 points boxen opsturen. Nee, dat kunnen ze natuurlijk niet doen, het moet via deze manier. Mocht het nu echt niet lukken gaan ze een andere oplossing zoeken. Tja, zoek dan al vast maar, want ik hang binnen een week weer aan de lijn. Naja, eerst krijg ik natuurlijk zo'n leipo aan de lijn die niet bevoegd is voor dat soort dingen, die verteld me dat ik over een aantal dagen wordt teruggebeld door zijn supervisor. Die belt me heel misschien terug, en als ie belt krijg ik natuurlijk iemand aan de lijn die me weer die points niet kan opsturen. Nee meneer, dat moet via Microsoft in de VS. Ja maar ze hebben me verteld dat ze het op een andere manier zouden regelen. Maar dat staat niet in het stukje tekst bij je referentienummer.. Uiterraard, hoe kon ik zo naief zijn.

    kansloos..
     
  7. Thechosenone

    Thechosenone Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Console begint raar te doen na herfst update?

    Ik heb dit al veel gelezen op forums wereldwijd dat de xbox 360 veel begint vast te lopen na de laatste update!! Weten jullie hier meer van!!

    Greetings
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Ramon NL - Heb jij een defecte xbox of een ander probleem? of krijg je ms points van MS?
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Door mijn Defecte Xbox krijg ik MS points. Het is een probleem waar iedereen tegenaanloopt die meerder profielen op zijn HDD heeft staan en zijn 360 heeft moeten opsturen.
     
  10. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Johno heeft gelijk ik zei dit ook op pagina 50 ofzo, we moeten van ons laten horen want dit is niet zoals consumenten behandelt horen te worden. Kassa is een televisie programma en dan moeten we daar maar eens heen gaan en gezellig een babbeltje gaan maken met één van die hogere heertje/vertegenwoordigers van MS. dit is niet normaal het gebeurt niet alleen bij de oude xox 360 van november 2005 maar het gebeurt zelfs bij de nieuwste modellen... oftewel er zit een serieus defect in de xbox 360 die gewoon weg niet opgespoort wordt door Microsoft. het godverdomme wel alsof ze het allemaal wel goed vinden, het zijn toch maar jongeren die maken dat toch niets uit... WELL THINK AGAIN!!! ik vind en ik zou hier graag reacties over krijgen dat het tijd is dat we een contact opnemen met Kassa of de consumentenbond om de volgende redenen:

    1. de meeste van ons waaronder ik hebben al 3X een xbox opgestuurd.
    2. we krijgen een oude afgepijgerde xbox 360 terug waarvoor we niet betaald hebben
    3. de helpdesk is ongelovelijk slecht.
    4. we worden aan alle kanten belogen en bedrogen.
    5. ze doen maar waar ze zin in hebben ze schepen je af met K*t smoesjes van de supervisor belt u morgen terug, en die gast die belt een week later nog neit terug!.
    6. omdat wij als consument rechten hebben en deze worden nu grof geschonden!!!
     
  11. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erbij Ultimate venom, ik heb vandaag weer zo`n gezeik met de service gehad voor de tweede maal doorverbonden met de service van engeland.
    Die gast was gewoon niet te verstaan (heeft weer met de slechte helpdesk temaken)

    Dus als je iets gaat doen laat het me weten ik ga met je mee, werk zelf als zelfstandige en ik moet eens proberen mijn klanten zo te benaderen jongejonge
     
  12. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel een beetje eens met Ultimate Venom. De manier waarop MS met deze problemen omgaat is niet zoals het zou moeten zijn. Je betaalt een hoop geld voor een apparaat, en dat hij dan bij sommige mensen al voor de derde keer kapot gaat binnen een jaar is schandalig. Maar mischien dat iemand eens een goeie brief/mail op kan stellen met alle problemen die we hebben met MS en deze dan naar kassa/consumentenbond kan sturen
     
  13. Huricos

    Huricos Legendary

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vind je dit trouwens:

    Mijn huidige (2e) 360 die nu kapot is, is op 17-01-2005 van de band komen rollen, mijn 1e 260 die ik in december kocht is op 01-12-2005 van de band gerold.

    Dus mijn nieuwste 360 is een dik jaar voor mijn eerste gemaakt... Vind je het gek dat hij al na 2 maanden kapot is.
     
  14. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag gebeld naar helpdesk. Krijg ik in ene te horen dat de 360 niet is aangekomen. Ups zegt van wel , service centrum van niet. Vind het echt schandalig gewoon . Ze gaan nu bellen naar ups hoofdkantoor. En wordt vandaag nog teruggebeld. Maar zoals ik al eerder heb gelezen is dat terugbellen ook niet echt in orde. Nou hopen dan maar..

    EDIT: net nog gebeld.. een man die zei dat ze het nu zo snel mogelijk gaan uitzoeken en ik zo snel mogelijk wordt terug gebeld..
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt hopelijk een bewijs van afgifte aan UPS? :eek:
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    :-o
    niet aangekomen, damn.....
    en als ik dit zo lees dan vraag ik me toch af waar die 'minder dan 2% uitval' vandaan komt......
    Ik ben zelf aan mijn 2e 360 bezig en vond overigens toentertijd de service prima.
     
  17. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt niet aan het apperaat want heel veel doen het goed en ook heel veel gaan kapot ik heb mijn xbox 360 nou meer als een half jaar hij is wel eens vast gelopen maar nooit echt van ring of death etc mij vrienden hebben dat ook nog nooit gehad het is gewoon pech en wat microsoft doet met de xbox 360 als die kapot is en als hij gerepareerd is een tweede verhaal

    .Je zou inderdaad naar kassa kunnen gaan maar dan beloven ze je koeien met goude oren want dan proberen ze het goed tepraten of komen ze niet opdagen .Je zet ze wel effe publiekelijk voor lul.Het zou een doorslag kunnen geven .
     
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig wel. Heb alle gegevens bewaard. Vind het wel vreemd eerst ligt hij er 7 weken. Dan heeft ook de vorige medewerker die ik sprak gezegd dat hij is aangekomen. En nu is hij er in ene niet meer. Weet zelf niet wat er gaat gebeuren maar ook al vinden ze hem niet terug ik vind dat ik wel zo snel mogelijk een xbox mag ontvangen.


    EDIT: Idd lol ik zat er wel aan te denken of consumentenbond. Maar als ik dat zou doen kan ik dat niet alleen. Als ik alleen in me uppie kom over een klacht over een MS dan zeggen ook hun dat is jou probleem. Maar ik weet zeker dat meer mensen problemen hebben met MS . En dan gaat het nu niet alleen over het lange wachten maar bijv. over de labels.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  19. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de hele service lijkt mij naar wat ik hier de afgelopen maand gelezen hebt.Ze raken ze kwijt,je krijgt ze bijna niet aan de lijn,labels die niet aan komen,Soms wel 7 weken wachten,Koopje een nieuwe gaat hij kapot krijg je een tweede handse en zou kan ik nog wel 2 a 3 pagina 's door gaan .

    Je zou er een onderwerp hier op de forum er over kunnen maken met mensen die dan ook mee doen want samen sta je sterk .(Wel met toestemming van de mods/admins ;) )
     
  20. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeker. Als de mods er mee akkoord gaan kunnen we er opzich wel een topic ofzo over beginnen. Voor de mensen die het er mee eens zijn en misschien als het ervan komt steunen met kassa / tros radar / consumentenbond.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina