Geloof het of niet maar ook vandaag WEER geen etikketen van ups bij de post
Begin er nu echt sjagie van te worden, heb ondertussen al 3 maal gebeld en nog niks.
Ga vandaag maar weer bellen anders ga ik alle instanties inschakelen die ik maar ken rotzakken.
nu breekt mijn klomp, ik bel naar de NL support lijn, maar krijg de engelse aan de lijn en dan niet de xbox maar de windows support.
Nu wordt ik dus pas echt nijdig he, ik vertel de NIET vriendelijke engelse vrouw dat ik de nederlandse support lijn bel en haar aan de tel krijg.
Zij vraagt of ik mijn windows wil registreren ik zeg NEE ik hang u al een uur aan de telefoon en wil (^(&*%#@ mijn xbox op sturen omdat ie kapot is en iemand spreken in het nederlands want ik begin nu echt pissig te worden (in het engels dan he)
Verbinden ze me door, krijg ik verdomme weer een engelsman aan de telefoon die met het nummer van de nl support begint voor te lezen.
ik begin te vloeken en zeg die k*thommel dat ik het nummer weet omdat ik het al heb gebeld maar hun aan de lijn heb gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jezus wat een bedoeling zeg, nu gaat de xbox dus echt de deur is het niet netjes verkocht dan smijt ik dat ding hier vanaf de hoogste etage van mijn flat naar beneden jongejonge.
Nou ondertussen heb ik mijn nummer moeten geven en belt de Nl support mij terug (als het goed is) zal mij benieuwen....
Laatst bewerkt: 14 nov 2006