[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en josuwa gaat gewoon weer lekker verder waar we gebleven waren :9
    edit: en terwijl ik de post hierboven typte nog drie anderen....hehehehe LOL

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Zuiderpark krijgt hem morgen binnen. Maar als het goed is krijg je hem gewoon pas de 17e. Mensen die hem nu al spelen hebben gewoon of import, of copietjes. Of zijn ze geholpen door hele domme medewerkers.

3. Freefall

Freefall Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ze ook een zeer leuke boete voor hebben mogen ontvangen :lol:
    (naar horen zeggen van diverse microsoft medewerkers en andere branchegenoten, aangepast voor lekkerbek) :)

Maar als de streetdate dondermiddag nog netjes aangehouden blijft ga ik mooi donderdag nacht ff open tussen 12 en 1 voor de hardcore nerds :)

Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    die heeft hem helemaal niet, ik was er vandaag langs gegaan maar ze zeiden dat er helemaal geen import kwam aangezien het spel al bijna hier uit komt. hij zou wel morgen binnen komen.

5. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt weer zo'n opmerking die uit de lucht gegrepen is. niemand die vast kan stellen of wat jij zegt waar is. stemmingmakerij.

6. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net iemand gesproken van de Bart Smit en hij is geleverd. Ze hebben er echter uitdrukkelijk erbij te horen gekregen dat de uitgifte datum vrijdag is. Een leuk verhaal en iets uitlokken werkte helaas niet, ze waren al gewaarschuwd. Succes voor diegene die het wel redden :)

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    als hij al geleverd is is er echt wel zo'n vrouwelijk persoon die het niet snapt en hem gaat verkopen!
    ik ga morgen op GoW's jacht :+

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Pagina 35 bovenaan, mod-post..... lees eens even mensen....

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Quote mezelf maar even voor het gemak ;)

Had het kunnen weten dat een topic zoals deze te verleidelijk is om ontopic in te posten :+

10. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Idd, het is het proberen altijd waard \o/

11. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is word ik morgen gebeld door futurezone... anders wel morgen of donderdag door mn werk dat ze em hebben =D

Maar waar kwam die opmerking nou weer vandaan dat ie voor de 17e verkocht mag worden? iemand een bron ofzo?

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dat echt nergens op gebaseerd hoor....
    je moet gewoon geluk hebben dat ze het niet snappen en hem eerder verkopen dan ze mogen...

13. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat idee heb ik dus ook. er word ook gebrabbeld over dat de bart smit en intertoys enzo leverings contracten moesten tekenen die niet van microsoft waren maar van hunzelf.... wat lomp is is dat als er winkels zijn die gehaaid zijn op zoveel mogelijk omzet dat het dan wel bartsmit e.d. is, die gaan hunzelf dus niet tekort doen door een game later te verkopen o_O

oh en de gameshop in den haag die zei ook dat ze een contract moesten tekenen. waarin stond dat zelfs medewerkers enzo de game niet mee naar huis mochten nemen. en aangezien de gameshop een op zichzelf staande winkel is komt dat contract dus bij epic/microsoft vandaan. ;)
    het zal dus hoogstwaarschijnlijk gewoon de 17e worden. hoe jammer het ook is. ik heb zelf ook van alles geprobeerd maar je blijft constant tegen een muur aan lopen, wellicht dat er morgen wat veranderd is ten goede van de mensen die op GoW wachten. maar ik heb er eigenlijk een beetje een hard hoofd in. Hopelijk komen de zaken als future zone enzo snel over de brug met PAL versies of nieuwe imports, anders word het voor de meesten van ons wachten tot vrijdag :mad:

14. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Net een telefoontje gekregen van Intertoys...

Tot hun spijt kunnen ze de CE niet uitleveren :mad:
    Verkoopt hier iemand Molotov-Cocktails toevallig......?

15. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt flauwekul dat een winkel een game niet eerder zou mogen verkopen! Wie heeft die domme regel ooit verzonnen. Als een winkel een game binnen heeft zou hij deze gewoon moeten kunnen verkopen vind ik. Wat schiet epic/microsoft er nou mee op om een game tot vrijdag in het magazijn te laten liggen! Stomme regeltjes altijd!

16. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    We kunnen ook met zijn alle als protest tegen dat embargo gezeik Tony Hawk project 8 kopen _0/ *)

17. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Heb het maar even teruggezocht. Voor GoW schijnt geen 'contract' te zijn voor wat betreft de dag dat een winkel mag verkopen:

Dit stond in deze thread.

Dus tja, het blijft afwachten, misschien weten we morgen meer... :b:

18. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0

ik heb van een aantal zaken gehoord dat er wel sprake is van een contract :)

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Heel simpel, oneerlijke concurrentie.
    Een game komt niet bij iedereen gelijktijdig aan en moet eerst op voorraad komen.
    Als een winkel achteraan in het bezorgingsgebied zit hebben ze geen kans om goed te verkopen. Dit wil men voorkomen en daarom hebben ze vaste data...

Dit is tenminste wat ik begreep uit het verhaal van Mr X

20. Freefall

Freefall Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bart Smit, Free Record Shop, Intertoys en diverse andere ketens krijgen allemaal centraal aangeleverd en hebben zoals ze dat zelf mooi zeggen enkele dagen nodig om de verdeling rond te krijgen en de distributie te regelen naar de winkels.

In de praktijk is echter de afgelopen 10 jaar gebleken dat ze het prima in 1 dag af kunnen as de titel maar belangrijk genoeg is, maar tot op de dag van vandaag trappen de publishers er nog steeds in.

De kleinere zaken worden bevoorraad door de diverse groothandels, waarbij de verdeling weer gaat via een door Microsoft toegewezen groothandel die dat doorstuurt naar de andere groothandels en winkels die ze rechtstreeks bevoorraden.

Om dit verhaal wat gelijker te laten lopen zijn er dus streetdates van toepassing, tevens zijn marketingcampagnes hier ook op gebaseerd dus ik snap dat bericht van MrX ook niet helemaal aangezien hij wel beter weet ;)

Daarnaast lopen er naast streetdate contracten ook target bonussen voor groothandels ketens e.d. waar Microsoft mee kan schermen voor streetdates en dit soort contracten zijn op alle punten maar dan ook op alle punten vrij in te vullen door Microsoft in dit soort gevallen :)

en nu heb ik alweer teveel verklapt 8)

snel inpakken om naar wii event te gaan \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina