1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet toegeven dat ik het moederbord van de 360 er een beetje cheap en oud uit vind zien vergeleken met dat van de ps3

    (logisch eigenlijk ps3 is duurder en nieuwer :+)
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    als je goed kijkt gebruikt de 360 een hele praktijk van elektronische componenten dan de ps3.

    soms verschiet ik niet dat er zoveel consoles soms niet goed werken hoor. als je ziet hoeveel printbanen er zijn als daar maar nog een kleine onderbreking of krasje opzit jah dan weet je de rest zelf ook wel zekers
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  3. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Gerucht gaat dat blu ray nog niet goed genoeg ontwikkelt is. Daarom gaat sony overstappen naar een ander soort schijfje. De naam weet ik niet maar heb ze volgens mij weleens eerder gezien.

    [​IMG]

    Heb het hier op dit forum gelezen.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Man...:lol:
     
  5. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    PS3 verkoopcijfers

    De verkoopcijfers, dat is best wel interessant, zeker omdat er iets raars gebeurt is. Er zijn namelijk minder spellen verkocht dan consoles. Dus dat is zeker iets wat niet goed is. Want de winst moet komen van de spellen verkoop. Dit bevestigd nog maar eens dat er wel erg veel mensen waren zijn die de console gewoon gekocht hebben voor de doorverkoop op ebay.
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    dat zijn niet de enige 3 spellen hoor.
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, natuurlijk niet, maar als je dan dit erbij betrekt (de niet definitieve getallen) klikje vraag ik me af of het gemiddelde onder of boven de 1 per console zit ;).
     
  9. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er al op forums of video's van mensen die problemen hebben met de PS3 zoals vele beweerde.
     
  10. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hier staat precies beschreven waarom er minder software als hardware is verkocht. Klik
     
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  14. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    vet :9 alleen 360 is beter :9 nee miss ga ik ook wel ps3 kopen
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb laatst voor het eerst wat filmpjes van de PS3 gekeken, onder andere van het menu en ik moet zeggen dat het er allemaal erg goed uitziet.
    Eerst wou ik tzt voor de 360 gaan, maar nu twijfel ik toch wel. ;)
    Vooral de opties en dat het in PSP stijl is, spreekt me erg aan, want die bevalt gewoon erg goed.
    Ik wacht het allemaal nog wel af, eerst maar eens een HDTV, is allemaal nog duur genoeg. :)

    De Wii daarentegen trekt me totaal niet.

    Wat is er trouwens leuk aan de PS3 kopen en slopen? :confused: |:-
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2006
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik hoop niet dat dat getik op de achtergrond van de PS3 is =(.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanwaar heb je het dat het veel terugkomend is? Het is gewoon een feit dat er echt weinig ps3's stuk zijn. Er staat ook "sommigen"...
    @Pegas: Ja, die ps3 is niet in orde, dus dat geluid komt zeker van die ps3, maar normaal gezien hoor je de ps3 bijna niet...
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    jah dat de ps3 stil is, is zeker een feit.
    ik ken een vriend die gem uit amerika heeft meegebracht voor hem en hij is zeer stil. heb hem vandaag eens mogen testen op zijn1080P tv.

    mijn bevindingen.

    hij is groot maar wel zeer mooi.
    hij is verschrikkelijk stil tegenover de xbox360
    op een 1080P tv ziet alles er fenomenaal uit maar spijtig genoeg zeer veel framedrops.
    via hdmi is het inderdaad mooier dan component
    blu ray is zeer mooi en zeker in 1080P
    de controller is in mijn mening beter gefinetuned tov de ps2 controller.

    toen ik hij hem aanzette kreeg ik een beetje kippevel, dat ik dat mocht meemaken :D

    het eerste spel dat ik wilde proberen was resistance.
    Resistance: Fall of Man speelt zich af in een alternatief verleden. De Tweede Wereldoorlog heeft nooit plaatsgevonden, maar in plaats daarvan is de wereld geïnfecteerd door de Chimera, een nieuwe en agressieve levensvorm, die rond het begin van de jaren vijftig binnen een paar maanden Rusland èn Europa verovert
    Meteen in het eerste level merk je al dat je taak een zware is. De intelligentie van de Chimera is van een hoog niveau elk wezentje een andere mentaliteit de ene zal rapper aanvallen en de andere zal liever afwachten.
    en als je geen dekking zoekt, dan leg je binnen de kortste keren het loodje.
    spijtig genoeg zijn het in heel het spel dezelfde aliens.
    Je kunt vreselijk ver kijken, er zijn heel veel dingen die je in het spel kapot kunt schieten en bij de tussenfilmpjes zijn de gezichtsanimaties om van te smullen. Maar tegelijkertijd merk je aan net zoveel dingen dat je met een eerste generatie game te maken hebt, je ziet dat het een launch game is zoals bv perfect dark op de 360. komt op gebied van gfx overeen met cod2 en cod3
    de game kan een hit worden online op de ps3 daar ben ik nu al zeker van. het is naar mening een beetje cod maar dan in een killzone sfeer. de controlls zijn subliem, je hebt echt het gevoel dat je de controle hebt over de game een beetje zoals bij halo en cod. de wapens zijn echt super je ziet dat de mensen van rachet hier achter zitten zoveel secudary mogelijkheden hoe ze het uitvinden \o/
    dan eens wat mp gespeeld en zoals ik al zij het is een beetje cod2 echt zeer leuk. alleen hoop ik dat het niet de weg uitgaat zoals killzone waar ook alleen de secundary fire gebruikt werd maar dat zullen we dan wel zien bij de europese launch.
    ook heeft het spel een co-op mode wat natuurlijk weer dat extratje heeft.

    het tweede spel dar ik gespeeld heb is ridge racer 7.
    zelf ben ik een zeer grote fan van deze game.
    maar ik snap het wel niet helemaal, de xbox360 ziet er naar mijn mening minder kartelig uit en loopt ook soepeler. maar tog krijgt de ps3 versie hogere cijfers =( .
    dus heb ik deze game niet te lang gespeeld want hij is tog hetzelfde als de xbox360 versie.


    als derde spel heb ik cod3 gespeeld.
    ik heb deze game ook op de xbox360 zie mijn gamercard.
    ik kan zeggen als je een 360 hebt ga voor de 360.
    de gfx en de gameplay zijn hetzelfde alleen heeft de ps3 weer meer last van framedrops. maar anders is het weer een topper. ook lijken er meer online speler op de 360 dan op de ps3. in dit spel word ook zaols in resitance de sixpack gebruikt om de tegenstander van u los te maken.

    als vierde spel heb ik need for speed gespeeld.
    hetzelde verhaal als de cod3 dus veel te vertellen heb ik niet.

    als vijfde spel heb ik nba 2k6 gespeeld.
    dit is nog eindelijk eens een game die goed geport is van de xbox360.
    dus dezelfde gameplay, zelfde gfx enz...
    wel ondersteunt deze game 1080P maar om de game in te spelen, NEEN daarom zijn er te veel framedrops.


    als zesde en laatste spel heb ik formula one 06 edetion gespeeld wel de DEMO
    jah das zal zeker voor jeepee de reden zijn dat hij een ps3 zal kopen
    1 06 op de PlayStation 3 is namelijk het mooiste en misschien zelfs beste F1 spel wat ik ooit heb gespeeld. Het mooiste is op zich logisch, omdat de vorige echte F1 toppers al weer van een paar jaar geleden dateren en de techniek toen simpelweg niet zo ver was, als dat hij nu is. Vanuit de cockpit is de start een waar spektakel. Ik startte vanaf de zeventiende plaats, maar wist al snel op te klimmen naar de twaalfde. Vanuit die positie zag ik hoe M. Schumacher in de verte weg reed. En in de verte was ook echt de verte, waarbij de auto’s een prachtige waas over zich krijgen.
    Dat zag er echt fantastisch uit, maar was niks vergeleken met de weerseffecten. In mijn tweede race, ik ben toch weer braaf in de rij gaan staan, reed ik over Suzuka (Japan) waarbij het met bakken uit de hemel kwam. Het water spatte op en vanuit het cockpitaanzicht was het zicht belabberd te noemen. Vooral op de momenten dat je achter een andere coureur reed zag je geen hand voor ogen, omdat de spray het gezicht belemmerde. Net als in het echt dus en dat is gewoon erg tof.
    Crashes ja, want met een dikke knal tegen de vangrail eindigde mijn tweede race. Door de natte baan verloor ik simpelweg de controle en gleed van de baan af. Het gevolg van mijn crash was een kapotte wielophanging, zodat vervolging van de race geen zin meer had.

    dus conclusie voorlopig nog geen echte toppers, vond de xbox360 launch beter.

    maar tegen dat de europese launch er is zuller er meer en veel betere games erzijn.
    wat ook opviel is dat de meeste games die op de 360gemaakt zijn framedrops hebben in de ps3 versie. dus er is nog werk aan de winkel voor de programmeurs.
    dat de ps3 en Xbox360 evenkrachtig zullen zijn ben ik zeker van!
    blu ray is zeer mooi maar dan is een hd tv een vereiste.
    ook zal ik maar zeggen een hdtv is echt nodig want op een gewone tv trekt het echt op niets, dan komen de spellen overeen met een xbox spel. wat natuurlijk spijtig is

    zal later eens wat fotos posten
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, post eens foto's...
    En formule 1 is toch nog niet af, hoe kan die kerel dat spel dan al hebben?...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina