1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 14 nov 2006.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Call of Duty 4

    Call of Duty 3 ligt nog geen week in de winkels of de eerste details van de opvolger zijn alweer bekend geworden. Call of Duty 4 zal weer ontwikkeld gaan worden door Infinity Ward, het bedrijf dat ook de eerste twee delen verzorgde. Call of Duty 3 kwam niet van de hand van Infinity Ward, maar is ontwikkeld door Treyarch.

    Voor het eerst zal de Call of Duty serie afstappen van het Tweede Wereldoorlog thema. Het is niet helemaal zeker waar de game dan om zal gaan draaien, maar geruchten zeggen het Midden-Oosten, wat gezien de actualiteiten geen grote verrassing zou betekenen. Hoe dan ook, het zorgt in ieder geval voor wat afwisseling.

    Ook zou het aantal 'raakpunten' sterk gaan toenemen. Dit houdt dus in dat je een tegenstander op meerdere punten kan raken, en dat deze daar dan ook echt verschillend op reageert. Normale shooters hebben vaak drie raakpunten: hoofd, middel en benen. Call of Duty 4 zal er waarschijnlijk maarliefst zestien gaan krijgen. Zo kun je je tegenstander dus bijvoorbeeld het geweer uit zijn handen schieten.

    Ook zal de game wellicht tot 54 players tegelijk online zal ondersteunen. Een flink aantal, al kan dit uiteindelijk nog iets afnemen, omdat de kans op lag anders natuurlijk wat groter wordt. Er ging een gerucht dat Call of Duty 4 dit keer niet naar de consoles zou komen maar PC-only zou worden, dit gerucht is inmiddels ontkracht: Call of Duty 4 komt gewoon naar de Xbox 360 en Playstation 3.

    Alle informatie komt van een bron die dicht bij ontwikkelaar Infinity Ward zit. Officieel heeft Activision nog niks ontkent of bevestigd, maar het klinkt ons in ieder geval goed in de oren.
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dat zou wel vet zijn in het Midden-Oosten. Kan niet wachten, maar eerst 3 nog spelen :p
     
  3. Firebeast

    Firebeast Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    gaan die 16 "Critical points" over het lichaam of alleen over het hoofd? in de quote staat er "16 critical points on the head" mij lijken het er een beetje veel. van mij mag een headshot gewoon een headshot blijven.

    54 spelers online is op zich wel leuk, maar dat zal wel betekenen dat de maps veel groter worden en dat de clans veel groter moeten gaan worden om fatsoenlijke matches te spelen.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm, da's wel raar ja.

    Zal wel '16 critical points on the body' zijn ofzo. Maar wel geinig dat er nu al een nieuw deel aankomt. Is ook niet zo heel gek, want dat doet Bungie ook. Halo 1 uit, Halo 2 in de maak, Halo 2 uit, Halo 3 in de maak. En met Splinter Cell ook, dus zo gek is 't opzich ook niet.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Tja, ik vindt eigenlijk de WOII oorlog het mooist om in te gamen
     
  6. ja zo te lezen alleen op het hoofd:p maar over het algemeen worden shooters steeds saaier! minder bloed minder schelden minder...:
    ik bedoel kijk naar Soldiers of fortune Echt wel vettte actie man die hoofden die uit elkaar spatten armen die eraf vlogen Niet altijd echt maar wel VET!!! ik bedoel die games zijn meestal toch voor 18 jarige dan kunnen ze toch ook wel wat meer GORE gebruiken ofniet dan? *Oren eraf schieten klinkt bruut:p hopelijk spuit dan het bloed ook alle kanten op !(COD4)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2006
  7. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk INFINITY WARD! woohoo! Dit kan wel eens goed worden!
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het een goed iets dat ze een andere setting gaan gebruiken.
     
  9. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een andere oorlog :mad: Ik vind WOII eigenlijk alleen geschikt voor mooie shooters, Ik heb niets met die andere oorlogen.
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Ja hier dus ook, ik ga binnenkort cod 3 spelen :thumbs:
     
  11. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe eindelijk weg uit die kut 2e wereld oorlog. Misschien speelt het spel zich nu wel gewoon of in Irak zo rond deze tijd en wordt het misschien wat tactischer ook.
    Of ze gaan van oorlog naar oorlog en zitten we bij Call of Duty 4 in Vietnam
    kan ook natuurlijk
     
  12. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook wel vet, andere oorlog, we zien wel waar het eindigt 8)
     
  13. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2e Wereldoorlog blijft de oorlog van alle oorlogen ! ! !

    Laat die 2eWO games maar komen. Brothers in Arms wordt WREED !
     
  14. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat hebben we hier nu aan .. ??
    ik wil nu Cod3 verder spelen .. !! ..
    en tja .. dat ga ik nu ook doen .. = )
     
  15. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2e Wereldoorlog blijft de oorlog van alle oorlogen.
    Laat die WW2 games maar komen, ik kan er geen genoeg van krijgen.

    B.t.w. BROTHERS IN ARMS: HELLS HIGHWAY wordt echt VET en BRUUT.
    It'll wipe every other WW2 game's ass !

    P.S. weet er hier iemand of ze 2 de vorige delen nog compatible gaan maken met de 360. Want dit zijn games die ik op mijn 360 wil spelen. Niet van die crap games.
     
  16. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was echt al heel erg lang bekend....... En dit heb ik d8 ik al maanden geleden ergens gepost...

    Maar alsnog is het heel erg geod nieuws, jammer dat ze van WO2 afstappen (is toch mijn favoriete setting) maa rhet is ook wel goed om even wat anders te spelen. Nu maar hopen dat het niet dat veelste uitgekouwde terroristen woestijn setting gaat worden, want dat heb ik nou ook wel genoeg gezien:+
     
  17. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    ww2 is ook het leukste. tenminste normale guns
     
  18. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze hem maar niet weer releasen voordat de mp tenminste goed werkt. Was wel het geval met cod2 en cod3 een beetje dom eigenlijk.
     
  19. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt bruut hoop dat hij nog mooier wordt als bia3 want die wordt echt supermooi
     
  20. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben we anno 2006 nog steeds normale guns, dus kan het geen kwaad om het scenario te verplaatsen naar Afghanistan of somewhere in de middle east!!...Voordeel is dan dat het misschien wat wat meer realisme met zich meebrengt. Ik vind WWII een goed scenario, maar het wordt wat uitgemolken. In een eerder schrijven is er voor de opvolger van de laatste COD op de PC gesproken over een setting Terrorism Vs Counter-Terrorism, een soort Counterstrike idee. Ach ja eerst maar eens verder met COD 3:)
     

Deel Deze Pagina