1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    1 december.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ehm Blu-Ray is Sony oplossing voor HDTV films
    HD-DVD is de Microsoft oplossing voor HDTV films
     
  3. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En volgens mij is Blue-ray (Dual layer schijfje €50,- :eek:) duurder dan HD-DVD
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel duurder denk ik, maar er past dan ook weer meer data op. Wel tof trouwens dat die HD-DVD drive van de X360 ook op de PC werkt, net als de Vision Cam. Heb al een X360 controller voor m'n PC, dus met die andere twee erbij wordt het X360 "gevoel" toch wat groter :+ Ik suggereer overigens niet dat ik ze ga kopen, want vooralsnog zie ik geen meerwaarde in het hebben van een webcam en/of een HD-DVD drive.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Blu-ray zit rond de 21 euro, HD-DVD is 1,50 euro duurder.

    Het scheelt dus eigenlijk niets. De films op de Blu-Ray-DVD's zijn volgens mij iets nieuwer, dus alletwee de schijfjes zijn ongeveer even duur.
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt wel goedkoper joh :) Weten jullie nog wat een DVD-R kostte toen dat net uit was.....;)
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    I know, in het begin koste een nieuwe dvd van ene film gewoon 30 euro, prijzen van nieuwe video-media zakken toch wel
     
  9. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de HD-DVD speler al ergens te pre-orderen?
     
  10. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    In Amerika is de speler al uitgebracht. Zou een de Amerikaanse hddvd speler werken op een nederlandse xbox360?

    Ik weet dat het voor de hd schijfjes niks uitmaakt aangezien er (nog) geen regio code aanwezig is, maar wellicht dat een amerikaanse speler niet herkend wordt op een hollandse xbox.
     
  11. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kan je hem beter uit Duitsland ofzo halen..
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wacht denk ik op de spelers die beide formaten af kunnen spelen. Mocht er dan een "winnaar" uit de bus komen dan kun je in ieder geval verder. Wel jammer dat Samsung gestopt is met hybride spelers:mad:
     
  13. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, maar stel dat er straks toch een regiocode op de schijfjes komt, dan heb ik liever een US versie aangezien de dvd's daar een stuk goedkoper zijn, de meeste films veel eerder uitkomen en er veel meer keus is.
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Weet iemand wanneer het ding nu uitkomt ? Ik hoor weer vanalles.

    24 november, 1 december, 15 december....wat is het nou ?
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgend jaar toch??
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Design is zeer strak! Zelfde als van de 360, dus dat ziet er goed uit! :)
     
  17. Xbox Revolution

    Xbox Revolution Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0

    Pin me er niet op vast, het is nog niet bevestigd, maar volgens mij kan een Amerikaanse hd dvd speler wel werken op een Nederlandse 360. Echter, en dit is een grote echter, de hd dvd speler krijgt dezelfde regiocode als de 360 waarop het aangesloten is. Dus met andere woorden, heb je een Europese 360, dan kan je er ook enkel Europese hd dvd's op spelen. PAL is de norm en geen NTSC. Goedkope amerikaanse hd dvd's online kopen zit er dus niet in voorlopig. Nu maar hopen dat dit niet klopt.
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt niet:). Amerikaanse HD-DVD's zijn prima af te spelen op een europese hd-dvdspeler (bijvoorbeeld die van de xbox 360).
     
  19. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het klopt voor wat betreft de schijfjes, maar ik heb het nu puur over de hardware. Kan de Amerikaanse xbox360 hddvdspeler op een nederlandse xbox360 worden aangesloten? Herkennen ze elkaar er zit er hardwarematig geen regiocode of iets dergelijks in?
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe is er geen officiële regio-code voor HD-DVD's, dus kan MS eigenlijk geen regio-code ingebouwd hebben...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina