[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben nu weer blij... maar was dat vanochtend niet.....
    ik zal jullie de details besparen maar het kwam er dus op neer dat ze mijn 360
    niet in hun systeem konden terug vinden.. ik zwaar over de pis

hebben toen mijn 360 op nieuw geregistreert en toen vonden
    ze hem na een kwartiertje

kreeg ik van die aardige dame een tracking nummer en wat blijkt
    vanavond..... hij is al op de terug weg

en hij is er pas vorige week woendsdag aangekomen....!!!!!

ik had hier dus echt niet meer op gerekend ik dacht dat word pas volgende
    week gow spelen

nu hopen dat alles goed gaat met ups en ik ben zo blij als een kind....

ps. ik dacht ff wat positief posten in deze thread (al is het niet allemaal vlekken loos verlopen en heb ik hem nog niet terug)

2. Chaoss

Chaoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel kloppen hoor, aangezien mijn 360 vorige week dinsdag in Dld lag en vandag al weer thuis. Inclusief een hd welke ik er helemaal niet bij had gedaan.:lol:
    Heb er nu 1 uit 2006 maar maakt een herrie alsof die op wil stijgen en net liep ook PGR vast. Gelukkig daarna gewoon weer kunnen gamen maar betwijfel of deze lang mee gaat. Wordt ook aardig heet aan de achterkant. We zien wel we hebben hem iniedergeval voor gears of war terug \o/

3. Chaoss

Chaoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de Hd welke ik van microsoft bij me gerepareerde 360 heb gekregen (onbedoeld waarschijnlijk) staan aardig wat
    themes / gamerpictures en arcade games, weet iemand of het mogelijk is
    dit te kopieren naarmijn eigen hd wellicht via een memorykaart?

Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Moet gewoon kunnen, zolang het maar op de memorykaart past. :cool: Gratis stuff dus \o/

5. mk2k

mk2k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk. Er is gister een mooi pakketje bezorgd met xbox erin.

Hier hoe het is gegaan:

1 november aangemeld als zijnde kapot. (2 uur in wacht en opgehangen. toen engels gedaan en gelijk iemand aan de lijn)

8 november (1 week later) labels in brievenbus.
    9 november opgehaald door UPS

15 november "nieuwe" oudere xbox gebracht. Mijne was manf. december 2005. De "nieuwe" october 2005.
    Maar hij werkt wel. en na herfst update nog steeds.

Hopen dat ie het blijft doen. Ga hem eerst nog uitgebreid testen voordat ik de support papiertje invul en terug stuur.

Helaas geen gratis hd bij gekregen. (had die niet mee gestuurd)

Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  6. AQuila

AQuila Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld en na een kwatiertje wachten kreeg ik ineens een engelse gast er aan maar die heeft me goed geholpen.. hoop ik tenminste!

7. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    wow..je kreeg dus gewoon de oudst mogelijke xbox360??

Zodra je ook maar 1 klein mankement ziet, zou ik direct een nieuwe eisen. Eigenlijk te gek voor woorden, dat je een 360 krijgt die nog ouder is dan je eigen 360 (die ook al 'oud'is).

[edit] trouwens..hoezo support papiertje? Krijg je nu een feedback formulier van MS ofzo? Zou wel mooi zijn, zeker voor de mensen die al lang moeten wachten (op labels,UPS,de 360 zelf, telefoontjes, etc.

Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  8. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou me doosje is net gebracht.... super..

ik heb waarschijnlijk een nieuwe gehad want die van mij is van juli 2006
    en de gene die ik opstuurde was van november 2005

dus niks te klagen en oja voor de gene die het weten wil hij zat in een welcome bag

nou ga hem maar ff testen mzzl

en de mensen die nog aan het wachten zijn suc6

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe lang ben je hem nu kwijt geweest?

10. Morisson666

Morisson666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet begrijp en daarom daar ook erg van baal. Is dat mensen die hun 360 later op hebben gestuurd dan ik hem eerder terug krijgen dan ik. Ik heb de mijne op 1 november opgestuurt, hij is daar op 3 november aangekomen en ik zit nu al 13 dagen te wachten terwijl dat andere mensen hem al weer binnen een week terug hebben. Ik zou wel eens willen weten hoe dat kan?

11. Ultimate Venom

Ultimate Venom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens de enquete zijn er welgeteld 75 xbox 360 op dit forum teruggestuurd:confused: dat er best veel:confused: 21 mensen hebben hem 2 keer opgestuurd waaronder ik(nog steeds wachten:mad:) dus een simpel reken sommetje 21x2= 42+33= 75 xboxen. en dit is alleen van de mensen die op dit forum, ik ken genoeg mensen die hem ook al 2 en zelfs eentje die hem 3 keer heeft opgestuurd, deze klagen hier niet over...beetje weird tho ik vind dat we nu wel eens een keertje iets mogen zeggen maar goed denk dat er veel meer xboxen retour zijn gegaan.

12. Ultimate Venom

Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik denk dat is mijn theory dat als je hem vlak voor het weekend hebt opgestuurd en er het weekend overheen gaat dat ze joun xbox behandeling laten liggen, en de maandag daarop verder gaan en de joune vergeten, totdat het rustig is en in 1 keer in de gaten krijgen van eh die xbox ligt erook nog:confused:

13. Ultimate Venom

Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf heb dit ook ervaren ik heb mijn eerste opgestuurd op een maandag en de vrijdag had ik em al weer terug, die si gelijk weer de deur uit gegaan maar toch, en deze keer heb ik em op een woensdag verstuurd net als jou, en ik heb nu ook nog geen bericht weer gehad:confused: ik weet dat hij is aangekomen maar dat is ook alles...hoop hem deze week nog binnen te hebben GoW!!! please Ms please:mad:

14. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou mijn 360 is alweer verrot

ben echt heel pissig nu als ik op hd speel gaat het 10 minuten goed en dan begint het gedonder allemaal wazigge strepen en vreemden witte blokkjes enzo in beeld maar ik kan wel gewoon door spellen

maar als ik gewoon in standaard tv stand speel heb ik er geen last van

ga maar weer bellen en heel pissig worden

15. Ultimate Venom

Leuk Bevonden:
    0
    jezus christus zeg nelis1980, niet meer bellen een klacht indienen bij microsoft nederland en er werk van gaan maken. afgelopen ze hebben hun kans gehad bij de customer support... de hoeveelste is dit?

zeg maar één ding en dat is: KASSA en/of COnsumentenbond

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik kreeg daarstraks 2 keer een voor de helft blauw scherm, ik heb ook steeds vaker opnieuw een vastloper, hopelijk blijft het hier bij. Mijn ene probleem is helemaal nog niet opgelost :'-(

17. Ultimate Venom

Leuk Bevonden:
    0
    WTF wanneer heb jij hem terug gekregen Ramon NL? niet normaal man, waar slaat dit op gewoon en fucking defecte xbox 360 terug ontvangen, ze ruilen defecte xboxen om met defecte xboxen daar man:confused:

18. AQuila

AQuila Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand misschien zo dat adres bij de hand waar je de xbox heen moet sturen? die engelse kerel van de helpdesk heeft het wel gezegd maar weet niet meer zeker of ik het helemaal goed heb.

19. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vanochtend stond UPS opeens voor de deur met een pakketje. Had geen mail gehad van MS of UPS dat ie vandaag zou worden afgeleverd.

Hieronder nog even hoe het is gegaan:

Maandag 30 oktober
    Gebeld maar ik moest nog één check doen met de voeding voordat ze een ticket konden aanmaken. Voeding thuis gecheckt en deze was goed.

Dinsdag 31 oktober
    Gebeld, ticket aangemaakt en de labels werden per mail verstuurd

1 t/m 6 november
    Geen mail met de labels ontvangen

Maandag 6 november
    Gebeld en gevraagd of ze de labels per post konden opsturen want in de mail had ik geen vertrouwen meer

Dinsdag 7 november
    Labels per post ontvangen

Woensdag 8 november
    UPS gebeld en een paar uur later werd ie opgehaald

Donderdag 9 november
    Xbox aangekomen in Duitsland

Donderdag 16 november
    Xbox afgeleverd door UPS. Deze is iets nieuwer (mijne was van 22-01-2006 en deze is van 08-02-2006) en er zitten wat vlekjes op dus ik denk dat het een gebruikte is. Ga vanavond even testen of ie het doet en van het weekend even kijken of ie het blijft doen ;)

Behalve het wachten op de mail met de labels is alles wel snel gegaan.

20. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me voeding binnen, netjes binnen 2 dagen:) Ik dus snel uitpakken en aansluiten. Ik probeer me dvd-lade open te doen, blijft ie hangen. Ik denk fuck, maar gelukkig ging die snel open en geen problemen. Ik ben echt te blij dat ik hem nu binnen heb, omdat morgen GoW komt8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina