Ik heb nu sinds een uurtje of zo een xbox 360 en heb net xbox life aangemaakt. Om GoW te kunnen spelen heb ik mijn tv op Pal 60 moeten zetten. Maar nu echter doen bij mij de A en de B knop het niet meer? Ik kan dus niks meer veranderen ook in het menu dus, aangezien je daar dus de A en de B knop voor nodig hebt? Iemand enig idee hoe je dit op kunt lossen?
Als je je 360 nog maar net een uur heb zal ik proberen die controler om te ruilen want dit moet niet kunnen hoor.
Ik heb iig het idee dat de controller in de menu's wel werk (af en toe de B knop niet en de A knop weer wel) maar bijv. in het GoW menu weer niet. Ik ga maar even MS bellen
Ik zou gewoon teruggaan naar de winkel, en een nieuwe vragen, veel makkelijker en zonder rompslomp van MS, de winkel moet je gewoon een nieuwe geven als hij niet goed is, hun regelen de defecte controller wel met MS. Hoef jij er niet achteraan. greetz wooly
Net terug gegaan naar FRS. Ze hadden er nog nooit van gehoord dat dat kon, maar nu terug geruild en alles werkt nu. Bedankt.